מעבדת סמים בדירה: עשרות ליטרים של מיץ גת ואלפי שקלים נתפסו
בדירת מגורים בתל אביב נתפס מיץ גת, בקבוקוני אמפטאמינים וכ־42 אלף שקל במזומן • בעלת הדירה, בשנות ה־50 לחייה, נעצרה בחשד לסחר בסמים
Your browser doesn’t support HTML5 audio
משטרת תל אביב ומג״ב, פשטו אתמול (שני) בשעות הערב על דירת מגורים ברחוב בן חיל בתל אביב, בעקבות מידע מודיעיני ובאישור צו בית משפט. במהלך החיפוש במקום נחשפה כמות גדולה של חומרים החשודים כסמים, לצד סכום כסף משמעותי במזומן.
במהלך הפעילות תפסו השוטרים 45 בקבוקים בנפח של 1.5 ליטר ושני בקבוקים נוספים בנפח חצי ליטר, כולם מכילים מיץ גת. בנוסף נתפסו 45 בקבוקוני טיפות החשודים כמכילים אמפטאמינים, וכן סכום של כ־42 אלף שקלים במזומן.
בעלת הדירה, אישה בשנות ה־50 לחייה, נעצרה במקום והועברה לחקירה בתחנת משטרת תל אביב דרום. במשטרה חושדים כי החומרים שנתפסו שימשו לצורך סחר בסמים, והחקירה נמשכת לנסיבות החזקת החומרים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
