דקר קטין ונמלט עם הקורקינט שלו: בן 16 הסגיר עצמו למשטרה לאחר ימים של מנוסה
בן 16 מיהוד חשוד כי שלף סכין מתקפלת ופצע את הקורבן בגב ובבטן • לאחר מספר ימי מנוסה, הנער הסגיר עצמו למשטרה • הפרקליטות תגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים
Your browser doesn’t support HTML5 audio
נער בן 16 מיהוד נעצר השבוע לאחר שדקר קטין בן 15 מאור יהודה ונמלט עם הקורקינט של הקורבן. החשוד הסגיר עצמו לתחנת המשטרה לאחר מספר ימי מנוסה, ויום חמישי הוגשה נגדו הצהרת תובע.
האירוע התרחש לפני עשרה ימים, בשעות הבוקר ברחוב העצמאות ביהוד. לפי דיווח דוברות המשטרה, הקורבן בן ה-15, תושב יהוד, שהה יחד עם חבריו בפארק כאשר הגיע למקום החשוד שהיה מוכר לו.
במהלך השיח שהתפתח בין השניים, החשוד החל לקלל את הקורבן, שלף סכין מתקפלת ודקר אותו בגב ובבטן. לאחר מכן נמלט מהמקום עם הקורקינט של הקורבן. הקטין הפצוע פונה במצב בינוני לקבלת טיפול רפואי.
שוטרי תחנת מסובים הגיעו למקום ונפתחה חקירה תוך איסוף ממצאים וראיות. החקירה נוהלה במחלק הנוער, ומעצרו של החשוד הוארך מעת לעת עד להגשת הצהרת התובע. הפרקליטות מתכוונת להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
![[object Object]](/wp-content/uploads/2024/05/15/06/whatsapp-israelhayom-m-150-.gif)