הזמין שירותי מין לביתו - ונשדד

תושבת בית חלקיה, בת 42, הציעה שירותי מין בתשלום לתושב תל אביב, היא החליטה לשדוד אותו ביחד עם בן זוגה • המתלונן חשב שמדובר במתן שירותי מין בתשלום, פתח את דלת ביתו ואז נכנס בן הזוג עם אקדח וביחד שדדו אותו • כתב אישום בגין שוד הוגש נגד השניים

ניידת משטרה (ארכיון). צילום: דף הפייסבוק של משטרת ישראל

אחרי מספר פעמים בו העניקה, תושבת בית חלקיה, בת 42, שירותי מין בתשלום לתושב תל אביב, היא החליטה לשדוד אותו ביחד עם בן זוגה. כאשר המתלונן חשב שמדובר במתן שירותי מין בתשלום, נכנס בן הזוג עם אקדח וביחד שדדו אותו. היום (שלישי)  הוגש נגד השניים כתב אישום בגין שוד.

על פי כתב האישום השניים קשרו קשר לשדוד את המתלונן, הנאשמת יצרה קשר עם המתלונן והציעה לו להגיע לדירתו לצורך מתן שירותי מין, המתלונן הסכים והשניים קבעו להיפגש בדירתו בשעות הערב של אותו היום סמוך לשעה 9  הנאשמת נקשה על דלת הדירה וכאשר המתלונן פתח את הדלת, נכנסה הנאשמת לדירה ומיד אחריה, נכנס לדירה בן זוגה כשהוא עוטה על פניו מסיכה שחורה ואקדח.

אזיקים, אילוסטרציה, צילום: אורן בן חקון

הנאשם הצמיד לראשו של המתלונן את האקדח ואמר לו: "אל תזוז" והשניים דרשו מהמתלונן כסף. בתגובה לכך, המתלונן הוציא את ארנקו ממכנסיו והשיב כי אין ברשותו כסף, אלא רק כרטיס אשראי. הנאשם איים על המתלונן באומרו: "אני שוטר, אם תלך למשטרה אני אהרוג אותך" והנאשמת נטלה מחדירה קורקינט חשמלי ויצאה מהדירה כאשר היא מובילה עימה את הקורקינט.

כל אותה עת, המשיך הנאשם להצמיד את האקדח לראשו של המתלונן, עד אשר הנאשמת התרחקה עם הקורקינט מהדירה. או אז, עזב הנאשם את הדירה, תוך שהמשיך לכוון את האקדח אל עבר גופו של המתלונן ובאמרו לו: "לא לזוז לא לזוז" והנאשמים נמלטו יחדיו מן המקום, עם הקורקינט באמתחתם.

המשטרה עצרה את השניים לפי התיאור אותו מסר המתלונן ובחקירה הראשונה שמר הנאשם על זכות השתיקה. בהמשך, אישר כי הגיע אל דירתו של המתלונן יחד עם בת זוגו כשבאמתחתו אקדח גז פלפל וכשהוא עוטה על פניו מסיכה וזאת, כדי לאבטח את המשיבה בעת "גביית חוב" מהמתלונן ולמנוע זיהויו.

עצור (אילוסטרציה), צילום: Kindel Media / Pexels

יחד עם זאת, הכחיש הצמדת אקדח הגז לראשו של המתלונן ואיומים כלפיו. הנאשמת טענה בתחילה כי המתלונן חייב לה כסף ולכן הגיעה לביתו ביחד עם בן זוגה שהיה מצויד באקדח גז פלפל ולקחה מהמתלונן את הקורקינט החשמלי. הגם שבתחילה, הכחישה המשיבה מכל וכל הצמדת אקדח הגז לראשו של המתלונן על ידי בן הזוג ואיומים כלפיו, בהמשך מסרה: "יכול להיות שיש אחוז קטן שזה קרה אבל הכל קרה מהר".

בבקשת המעצר עד תום ההליכים נכתב כי: "הנאשמים נעדרי עבר פלילי, ואולם מסוכנותם נלמדת מטיב העבירה ונסיבות ביצועה. המשיבים הגיעו בשעת ערב לביתו מבצרו של המתלונן, לאחר תכנון מוקדם לביצוע השוד ופיתויו לקבוע עם המשיבה ולפתוח דלת ביתו בפניה, ושדדו אותו כשהם מאיימים עליו בהצמדת אקדח גז פלפל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר