זירת הרצח בדרום ת"א// אבי כהן

לאחר חודש וחצי: תושב תל אביב הואשם ברצח מרינה מלינובסקי בשכונת התקווה

ראוף שמילוב 58 מואשם ברצח מלינובסקי בת ה-36 באמצעות דקירות • לאחר מכן, שטף הנאשם את הסכין שהייתה מוכתמת בדמה של המנוחה ואת סימני הדם מהדירה, וניסה לשבש ראיות • הפרקליטות מבקשת להורות על מעצרו עד לתום ההליכים

כתב אישום הוגש הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד ראוף שמילוב, בן 58 תושב העיר בגין רצח מרינה מלינובסקי ז"ל, בת 36, לפני כחודש וחצי בשכונת התקווה שבעיר. בנוסף, מיוחסות לנאשם עבירות של חבלה בנסיבות מחמירות כלפי המתלוננת, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, שיבוש מהלכי משפט, השמדת ראיה ועוד.

מרינה מלינובסקי ז"ל, צילום: ללא קרדיט

בהתאם לכתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד מירב גבע מפרקליטות מחוז ת"א (פלילי), הנאשם ומרינה ז"ל הכירו בשנת 2022 והיא נהגה מעת לעת להגיע לדירתו ולשהות עימו. במספר הזדמנויות בתקופה זו, התעלל בה הנאשם ותקף אותה תוך שימוש באלימות קשה, באחד מן המקרים אף ניפץ על ראשה בקבוק זכוכית. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נזקקה מרינה ז"ל פעם אחר פעם לטיפול רפואי.

בתאריך 19.3.24, נקט הנאשם באלימות קשה ביותר כלפי המנוחה, במשך שעות ארוכות ובכוונה לגרום למותה. הנאשם היכה אותה בחפץ קהה, במכשיר חד, בבעיטות ובאגרופים בכל חלקי גופה וגרם לה לעשרות פציעות וחבלות אשר הובילו למותה המיידי.

לאחר מעשה הרצח, שטף הנאשם את הסכין שהייתה מוכתמת בדמה של המנוחה ואת סימני הדם מהדירה, הוציא פריטים מהדירה על מנת להשמיד ולהעלים כל ראיה הקושרת אותו לרצח מתוך כוונה לשבש את הליכי החקירה, ולאחר מכן גרר את גופתה לרחוב והותיר אותה כשהיא עטופה בסדין. עובר אורח הבחין בגופתה והתקשר למשטרה.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו. בבקשת המעצר צוין, כי הנאשם ניצל את היותה של המנוחה דרת הרחוב, וחסרת כל תמיכה ומעטפת של הגנה. מסוכנותו הגבוהה של הנאשם זועקת הן מביצוע הרצח עצמו, הכולל מעשי אלימות קשים וברוטליים, והן ממעשיו מיד לאחר הרצח עת החל לפעול בקור רוח להעלמת ראיות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו