צפו: תקפו עובד מינימרקט תוך קריאה גזענית "מוות לערבים"

כתב אישום יוגש נגד שלושה חשודים תושבי בני ברק בגילאי 19-18, החשודים במעשה שוד ופציעה בצוותא • ממצאי החקירה עולה כי הם הגיעו במטרה לשדוד סיגריות ובפועל תקפו את המוכר בחנות

תיעוד רגעי התקיפה במינימרקט ברמת גן // דוברות המשטרה

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, יוגשו בימים הקרובים נגד שלושה חשודים תושבי בני ברק, בגילאי 19-18. השלושה חשודים במעשה שוד מזויין ופציעה בצוותא של עובד במינימרקט ברמת גן, תוך שהם צועקים לעברו "מוות לערבים".

לפני מספר שבועות התקבל דיווח במשטרה על תקיפה של עובד במינימרקט ברחוב סוקולוב ברמת גן. הקורבן פונה במצב קשה לטיפול בבית החולים. מהחקירה עולה כי החשודים הגיעו סמוך לשעה 01:00 בלילה למינימרקט על מנת לשדוד סיגריות תוך שהם רעולי פנים. בפועל תקפו את המוכר שהיה באותה עת לבדו בחנות.

החשודים התנפלו על הקורבן, תוך שהם חמושים בנשק קר, כגון סכין ואלה. הם דקרו את הקורבן בפלג גופו העליון וגרמו לו לחבלה קשה. בתוך כך במהלך התקיפה, החשודים קראו לעברו קריאות גזעניות, "מוות לערבים".

רגעי התקיפה, צילום: דוברות המשטרה

לאחר איסוף הממצאים והראיות, המשטרה הצליחה להתחקות אחר החשודים ועוד באותו שבוע החלה במעצרים. הבלשים איתרו פרטי לבוש שקשרו את החשודים לזירת האירוע. הם הובאו לחקירה ומעצרם הוארך מעת לעת.

בתוך כך, במהלך החקירה, הצליחו החוקרים לקשור את אחד החשודים לאירוע שוד סיגריות מאותו העסק, שאירע לפני כחצי שנה ואף לא דווח למשטרה. כאמור עם סיומה של החקירה הוגשה היום הצהרת תובע נגד שלושה חשודים ובכוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר