רצח יעקב טוחי: בית המשפט האריך את מעצרו של השוטר שירה בו

מתנדב מד"א, יעקב טוחי (50), נהרג באירוע שהחל בסכסוך על חניה • לאחר וויכוח ביניהם, הוציא שוטר מג"ב אקדח וירה בטוחי כ-10 יריות לעבר פלג גופו העליון • סניגורו של השוטר טוען כי היא סובל מפוסט טראומה בעקבות הטבח ב-7 באוקטובר

יעקב טוחי וזירת הירי . צילום: ללא קרדיט

בית משפט השלום בתל אביב, האריך הבוקר (ראשון) בחמישה ימים נוספים את מעצרו של השוטר החשוד ברצח תושב יפו, יעקב טוחי, לפני מספר שבועות ביפו. בדיון צוין כי ביום חמישי הקרוב, מח"ש תגיש הצהרת תובע לפני הגשת כתב אישום נגד השוטר.

ללא קרדיט

כזכור, מתנדב מד"א יעקב טוחי (50), נהרג באירוע שהחל בסכסוך על חניה. לאחר וויכוח החלו השניים להתקוטט ולאחר מכן הוציא שוטר מג"ב אקדח וירה בטוחי כ-10 יריות לעבר פלג גופו העליון. טוחי נפצע במצב אנוש ופונה לבית החולים, שם נקבע מותו. בתיעוד האירוע ניתן היה לראות את השניים מתקוטטים ומיד לאחר מכן נשמעו מספר יריות.

יעקוב טוחי. היה מתנדב במד״א ואיחוד הצלה, צילום: .ללא

סנגורו של החשוד, עו״ד עופר ברטל, טען כי מרשו סובל מפוסט טראומה לאחר אירועי 7 באוקטובר ומספר פיגועים בהם נכח. ״מדובר באדם שהוא לוחם גיבור, הוא גם חובש וגם לוחם. ב-7 באוקטובר הוא ירד דרומה, ראה גופות, ראה מחבלים, ראה הכל. הוא נתקל במחבלים, ירה מטול בלי אטמים ושמע פיצוץ מאוד חזק. משם הם נסעו לעלומים ונתקלו במחבלים נוספים. רעייתו אמרה לו שהוא במצב פוסט טראומה, הוא מריח את הריחות, יש לו פלאשבקים, הוא לא ישן בלילות", אמר ברטל והוסיף על אירוע הירי: "מרשי נסע עם משפחתו ליפו ועמד בפקק. טוחי היה על אופנוע ואמר להם להתקדם. אין מחלוקת שטוחי תקף ראשון באמצעות אגרוף, בעוד שמרשי ניסה להשתלט עליו והטיח אותו לרצפה. טוחי הוציא משהו חד, ובשלב הזה מרשי כבר לא היה ביפו, הוא היה בקרב אחר וראה מראות מהעבר, ובגלל זה קרה הסיום הטראגי״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר