ניסה לגנוב סחורה ותקף את האחמ"שית: כתב אישום הוגש נגד תושב באר שבע

באירוע שהתרחש לפני כחודש, הגיע הנאשם לסניף סופר פארם בשכונת רמת אביב והחל לגנוב בשמים בשווי של אלפי שקלים • לאחר שמנהלת המשמרת ניסתה לעצור אותו - היכה אותה עד שאיבדה את ההכרה

תקיפה בסופר-פארם (ארכיון). צילום: צילום מסך מצלמת אבטחה

העבריין הסידרתי נפל על מנהלת המשמרת הלא נכונה: תושב באר שבע בן 30, נכנס לסניף סופר פארם בשכונת רמת אביב והחל לגנוב בשמים באלפי שקלים, המנהלת כלאה אותו במשרד ולא נתנה לא לצאת למרות איומיו, עד אשר תקף אותה והיא איבדה את ההכרה.

פרץ עשרות פעמים לסופר פארם וגנב מוצרים בעשרות אלפי שקלים (ארכיון)

על פי כתב האישום, לפני כחודש, בשעות הערב המאוחרות לערך, הגיע הנאשם לסניף הסופר פארם ונכנס דרך הדלת האחורית של מחסן קבלת הסחורה במקום. הוא הסתובב בחנות, עלה במדרגות, עד שהגיע למשרד של מנהלת החנות שבכניסה אליו היה מונח תיק, הנאשם לקח את התיק ונכנס לתוך המשרד.

מנהלת המשמרת שעלתה לחדר העובדים בחנות, הבחינה בחסרונו של התיק וכן בדלת פתוחה חלקית ורעשים מתוך המשרד. היא נכנסה למשרד, שם הבחינה בנאשם, כשהוא עומד ליד ארון פתוח ומכניס לבשמים מסוגים שונים ובשווי כולל של כעשרת אלפים שקלים לתוך התיק.

ניסה לגנוב בשמים בשווי אלפי שקלים, צילום: .

לאחר שפנתה לנאשם ושאלה אותו לפשר מעשיו, ענה לה כי הוא נשלח על ידי אדם בשם ניר שאמר לו לבוא לחנות ולקחת את הבשמים. היא הפצירה בו שיעזוב את הבשמים וישאיר אותם בחנות. הנאשם לא ויתר ואמר לה שתעזוב את המקום וכאשר לא הסכימה ענה לה: "תצאי מפה, לכי מפה או שאני אזיין אותך" תוך שהחל לפתוח את הכפתור את הרוכסן של מכנסיו.

המתלוננת לא ויתרה סגרה את הדלת והחלה להיאבק עם הנאשם, שזה הצליח לברוח עם הבשמים והיא אחריו עד שנתקל במבוי סתום והדלת היתה נעולה והוא תקף אותה באכזריות עד שהצליחה לשחרר את שני התיקים מידיו והוא נמלט מהמקום והיא איבדה את הכרתה.

כעת הוגש נגד הנאשם כתב אישום בגין תקיפה, חבלה חמורה ואיומים והמשטרה מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים שם צויין כי מדובר באדם עם הרשעות רבות בתחום הרכוש, אלימות וסמים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר