צעיר ניפץ בקבוק על ראשו של קשיש שהעיר לו - מעצרו הוארך בארבעה ימים

יונתן מורודוב בן 20, רכב עם חברו על אופנוע ולפתע עלו על המדרכה • הקשיש, בן 73, שהתהלך באותו הזמן במקום העיר לשניים על רכיבתם הפרועה • כתגובה לכך, ניפץ מורודוב בקבוק זכוכית על ראשו ואף איים עליו • שוטרים שהגיעו למקום מצאו על גופו מספריים והמחאה שאינה שייכת לו

ניידת משטרה, ארכיון. צילום: מרקו

קשיש בן 73, העיר ליונתן מורדוב, בן 20 מהרצליה, על שרכב עם האופנוע על המדרכה ובתגובה זה ניפץ בקבוק זכוכית על ראשו ואיים עליו. בית המשפט האריך את מעצרו של מורדוב ב-4 ימים.

האירוע התרחש ביום שישי האחרון בצומת הרחובות הס וסוקולוב בהרצליה. מורדוב הורכב כנוסע על האופנוע של חברו ולפתע עלו השניים על המדרכה במקום בו התהלך הקשיש והוא העיר להם על רכיבתם הפרועה. בתגובה, לקח מורודוב בקבוק מזכוכית וניפץ אותו ראשו של הקשיש ואף איים עליו. שוטרי משטרת גלילות שהגיעו למקום עצרו אותו.

אופנוע, צילום: אורי לנץ (אילוסטרציה)

לאחר חקירה, מורדוב הובא לבית משפט השלום בתל אביב, שם טען סנגורו עו"ד יונתן שרמן, כי מורודוב הורכב על האופנוע כנוסע, והנסיעה על המדרכה העלתה את חמתו של אותו קשיש שניגש בצורה מאיימת והטיח בהם דברים, גידף, איים ואף נגע בכתפו של מורודוב.

נציג המשטרה ציין כי נמצאו מספריים בכיס של מורדוב וגם המחאה שלא שייכת לו. באשר לטענת החשוד שהקשיש גידף אותו, ענה השוטר: "זה עדיין לא אומר שצריך לשבור עליו בקבוק זכוכית".

השופט יובל גזית שהאריך את מעצרו של מורדוב בארבעה ימים ציין בהחלטתו כי אין מדובר בפציעה של מה בכך ובאשר לעניין החזקת המספריים, נתן החשוד הסבר. "קיים חשד סביר הקושר את החשוד לעבירות האיומים והתקיפה ואף קיימת עילה של מסוכנות", כתב השופט גזית בהחלטתו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר