הוארך מעצרו של החשוד ברצח מתנדב מד"א יפו יעקב טוחי ז"ל

סנגורו של החשוד, שוטר מג"ב, ונציגת מח"ש הסכימו על הארכת המעצר בחמישה ימים, לבקשתם נענתה השופטת • בני משפחתו של יעקב טוחי ז"ל ורבים מתושבי יפו הגיעו לבית המשפט המחוזי בתל אביב • נציג המשפחה: "מדובר ברצח לאור יום נגד אדם תמים שהיה גם מתנדב האיחוד הצלה"

אמו של יעקוב טוחי בבית המשפט: "אף פעם לא עשה רע לאף אחד"

בית המשפט האריך בחמישה ימים את מעצרו של השוטר שחשוד ברצח תושב יפו, יעקב טוחי. לדיון שנערך היום (ראשון) הגיעו תושבי יפו וקרובי משפחתו של החשוד לדיון בבית המשפט. בתוך כך, אולם הדיונים היה עמוס בנוכחים, וחלק מהבאים נאלצו להמתין מחוצה לו.

נזכיר כי יעקב טוחי ז"ל נהרג מירי שוטר מג"ב ברחוב יהודה הימית בתל-אביב ב-12 באפריל 2024 לאחר תגרה שהתפרצה באשר לחנייה.

שניות לאחר האירוע: השוטר החשוד בירי אוחז באקדח

נציגת מח"ש פתחה את דיון הארכת המעצר בהצגת ההסכמה המשותפת לה ולסנגורו של החשוד אשר להארכה עד ליום חמישי הקרוב. הסנגור עו״ד עופר ברטל אישר בדיון את הדברים, הוא ביקש שיועברו לחשוד ברצח תרופות שחיוניות לו ואף הדגיש כי הוגש בדיון עבר מסמך פסיכיאטרי שמסביר את הנחיצות לתרופות. השופטת נעתרה לבקשת הצדדים והורתה על מעצרו עד ליום חמישי.

מפגינים מחוץ לבית המשפט המחוזי בת"א // צילום: גדעון מרקוביץ, צילום: גדעוץ מרקוביץ'

עו"ד חאלד סואלחי, בא הכוח מטעם משפחת הקורבן יעקב טוחי, ביקש להגיד בבית המשפט כי "אנחנו נבקש שהחקירה תתקדם במהירות, לעניות דעת המשפחה. מדובר ברצח לאור יום נגד אדם תמים שהיה גם מתנדב האיחוד הצלה ללא רקע פלילי, זה דבר שאמור לקדם את החקירה ולהוביל לענישה מחמירה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר