מצא צמיד יקר בסופר, הכניס לכיסו ומכר אותו תמורת 7,000 שקלים // דוברות המשטרה

"טעות בשיקול הדעת": לקוח בסופר מצא צמיד יקר ומכר אותו - כשנתפס הביע חרטה

התכשיט נתלש מידיה של תושבת כרמיאל בת 80, בזמן שעשתה קניות בשופרסל • במצלמות האבטחה נראה לקוח אחר, מכניס את הצמד לכיסו ויוצא מהמקום • המשטרה לכדה אותו ובחקירתו סיפר שהספיק למכור אותו תמורת 7,000 שקלים • למרות שהביע חרטה, כתב אישום יוגש נגדו

יהודית לוי, בת 81 מכרמיאל, יצאה לקניות בסניף שופרסל בעיר, כשהגיע לקופות הבחינה שהצמיד שלה נעלם. לאחר שבדקה בביתה שלא שכחה אותו, היא חזרה לסניף והודיעה על האבדה.

קב"ט הסניף בדק במצלמות האבטחה והבחין שהצמיד נתלש מידה במדף הלחמים, אחד הלקוחות שהבחין בצמיד המתין שאף אחד לא רואה. אסף את הצמיד והכניס אותו לכיסו.

יהודית פנתה בעזרת המידע שקיבלה מהקב"ט לתחנת כרמיאל, שם הצליחו בעזרת צילומי האבטחה לאתר את החשד, תושב העיר ללא עבר פלילי שהודה במעשה, הבעיה חרטה וסיפר כי מכר את הצמיד לחנות תכשיטים בתמורה ל-7000 שקלים. למרות זאת, החליטו במשטרה להגיש כנגדו כתב אישום.

מצא צמיד יקר בשופרסל ולקח לכיסו, צילום: דוברות המשטרה

לוי, "זה צמיד שמלווה אותי כבר 40 שנה וקרוב משפחה הכין לי במיוחד. יש לו ערך סנטימטילי. הוא תמיד על היד שלי, לכן כשהגעתי לקופה מייד הרגשתי שהוא חסר. לא הרגשתי בכלל שהוא נתלש לי מהיד, חשבתי שאולי שכחתי אותו בבית. הקב"ט התקשר מהר מאוד וסיפר שהצליח לאתר את המקרה".

רס"ב אמיר עמאר ממשטרת כרמיאל, "האישה פנתה אלינו וסיפרה את כל הסיפור, פנינו לקב"ט שהביא לנו את המצלמות ובעזרת המעקב אחרי החשוד עד הקופות הצלחנו לאתר אותו. בבית החשוד לא איתרנו את הצמיד. הוא מסר שמכר את הצמיד לחנות התכשיטים שם הצמיד אותר". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו