מסיבת יום ההולדת שאיבדה שליטה והסתיימה בקטטה ודקירות

הנאשם והקורבן החלו להתקוטט מחוץ למסיבה בחולון שהפכה לאירוע דקירות • הנאשם אף תקף באמצעות קסדה את מי שניסה להפריד בין השניים • הקורבן חווה דימום בחלקו הקידמי של הראש, שבר בגולגולת ונמצא כעת בבית חולים שיקומי

מתחם המסיבה שבו אירעה הדקירה. צילום: .

לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוגש כתב אישום הבוקר (שני) נגד תושב בת ים בן 26, בגין חבלה ופציעה בכוונה מחמירה והדחה בחקירה, זאת לאחר שדקר צעיר אחר מחוץ למסיבת יום הולדת ואירוע הפרשת חלה שהתקיימו בווילה בחולון. לאחר מכן, ביקש הנאשם מהקורבן להגיד שהחליק עם האופנוע. 

תיעוד: קטטה אלימה במספרה בתל אביב (ארכיון)

על פי כתב האישום, סמוך לשעה 4:00 בבוקר, שוחחו הקורבן והנאשם ויצאו לעבר חצר הווילה. בעודם עומדים בחצר, החלו השניים לריב ולדחוף זה את זה. מבלה במסיבה שהבחין בריב, ניגש אליהם על מנת להפריד וכאשר הניח יד על כתפו של הנאשם, הוא היכה אותו בפניו באמצעות קסדה והמשיך להתקוטט עם הקורבן. הנאשם הוציא חפץ חד דמוי דוקרן ודקר באמצעותו את הקורבן במספר מכות אגרוף לראשו. הקורבן, מנגד, הוציא גם הוא חפץ חד מכיסו והשניים המשיכו להתקוטט.

לאחר האירוע האלים, הנאשם ניסה לברוח באמצעות אופנוע, אולם כאשר הבחין בקורבן שיצא  לחניה, ירד מהאופנוע, בעט בו ודקר אותו פעם נוספת בראשו באמצעות הדוקרן. לאחר מכן עלה על הקטנוע ונמלט מהמקום. לקורבן נגרמו שני פצעי דקירה בחלק הקדמי של הראש, דימום מוחי, בצקת במוח ושבר בגולגולת. הוא הובהל לבית החולים שיבא בתל השומר, שם הוא הונשם והורדם, עבר ניתוחים ואושפז. כחודשיים לאחר מכן, הועבר לאשפוז בבית החולים השיקומי "בית בלב".

מוסד שיקומי בית בלב (ארכיון), צילום: יהושע יוסף

הנאשם טען כי אינו מכיר את הפצוע וכי הוא נפצע בעצמו לאחר שהחליק עם הקטנוע שלו. הוא אף סירב להגיד מהיכן הגיע לבית החולים וטען שהוא נפגש עם אישה נשואה. בחקירות לאחר מכן, שמר הנאשם באופן סלקטיבי על זכות השתיקה ולעיתים טען כי על פי שאלות החוקרים נראה שהוא הקורבן באירוע. בעת שנשאל האם הוא מאשר כי היה באירוע ונדקר וכי מה כוונתו בכך שהוא הקורבן, חזר לשמור על זכות השתיקה.

בית המשפט המחוזי בתל אביב, צילום: גדעון מרקוביץ

בבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין כי: "ניסיונות להפריד בין הנאשם לקורבן לא צלחו והמשיב שב והתעקש להמשיך בתקיפתו האלימה את הקורבן. הנאשם הכה בקסדה את מי שניסה להפריד, וגם לאחר שאדם אחר כבר הפריד בינו לקורבן והשניים עלו על הקטנוע, ירד מהקטנוע ותקף פעם נוספת את הקורבן בכך שבעט בו ודקר אותו בראשו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר