"תיזהרי שלא תהיי שירה איסקוב הבאה": כתב אישום הוגש נגד בן הזוג המאיים

תושב תל אביב, בן 31, איים לדקור את בת זוגו, כחלק מריב של השניים • נוסף על כך, הוא התקשר אליה ושלח לה עשרות מסרונים מטלפונים שונים - חרף בקשותיה שיפסיק לפנות אליה • לבית משפט השלום הוגש נגדו כתב אישום בגין איומים והטרדה

שירה איסקוב בכנסת: "למה אני צריכה לראות שוב את מי שניסה לרצוח אותי"? // דוברות הכנסת

תלונה מצילת חיים: כתב אישום הוגש היום (רביעי) לבית משפט השלום בתל אביב נגד תושב העיר, בן 31, בגין עבירות של איומים והטרדה.  לפי כתב האישום, במהלך ויכוח שהתפתח בין בני הזוג אמר הגבר לאישה: "תיזהרי שלא תהיי שירה איסקוב הבאה". איסקוב ניצלה מניסיון רצח ביד בעלה, אביעד משה, שדקר אותה באמצעות סכין ומערוך לעיני בנם, והפכה לסמל במאבק למניעת אלימות נגד נשים.

איים על בת זוגתו שתהיה "שירה איסקוב הבאה", צילום: GETTY IMAGES

בגין אמירה זו הואשם הגבר מתל אביב, בעבירת איומים. הוא מואשם גם בעבירת הטרדה לאחר שהתקשר לבת הזוג, שלח הודעות קוליות והודעות טקסט עשרות פעמים ומטלפונים שונים למרות שזו ביקשה ממנו להפסיק לפנות אליה.

שירה איסקוב בבית המשפט העליון, צילום: אורן בו חקון

נזכיר כאמור כי איסקוב, אשר התגוררה עם אביעד משה ובנם במצפה רמון, הותקפה על ידו בצורה קשה בערב ראש השנה 2020, לאחר ויכוח ביניהם. מעשיו של משה נקטעו בשל התערבות השכנה עדי גוזי. איסקוב נפצעה קשה, אך שרדה. היא ביקשה לפרסם את שמה ותמונתה והחלה לפעול למען נשים נפגעות אלימות. בחודש מרס 2021 נבחרו איסקוב ושכנתה גוזי להשיא משואה ביום העצמאות ה-73 למדינת ישראל. באוגוסט 2021 הורשע משה בעבירות של ניסיון רצח והתעללות בקטין ונשלח ל-23 שנות מאסר. הוא ערער על חומרת העונש לבי המשפט העליון, אולם ערעורו נדחה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר