כתב אישום הוגש נגד שניים מהחשודים שתקפו את הבעלים של לחם חביתה בנתניה

המשטרה החליטה להאשים את עומרי מיוסט בן 27 מנתניה וגבי חנני בן 30 מחולון • מהחקירה עולה כי התקרית החלה בוויכוח על חניה בין בנו של ויקי עזרא לבין אחד החשודים • בביצוע התקיפה הם השתמשו באגרופים, לום מברזל ובסכין

תיעוד: הרגעים לפני תקיפה בסניף "לחם חביתה" // צילום: מצלמות אבטחה

כתב אישום הוגש היום (שלישי) נגד שניים משלושת החשודים בתקיפת ויקי עזרא - בעל החנות "לחם חביתה" באזור התעשייה נתניה, ובנו.

כזכור, בלשי תחנת נתניה ביצעו לפני כשבוע פעילות יזומה במסגרתה זיהו שני חשודים התוקפים בעל עסק לממכר מזון באזור התעשיה בנתניה ובניו ועצרו אותם במקום.

ויקי עזרא - לחם חביתה, צילום: מתוך עמוד האינסטגרם

מהחקירה עלה כי הכל החל בעקבות וויכוח על חנייה מספר שעות קודם לכן בין אחד הנאשמים - תושב נתניה כבן 30 לבין בנו של ויקי עזרא. במהלך הוויכוח שלף הנאשם סכין לעבר הבן תוך שהוא מאיים עליו כי יחזור ואף "הודיע" לבעלים של לחם חביתה,  כי "צריך לחנך את הילד".

בהמשך האירוע, שני הנאשמים חזרו למקום, הנאשם הראשון ונאשם נוסף - תושב נתניה כבן 27 נכנסו לבית העסק ותקפו את את שני בניו של בעל המקום תוך שימוש באגרופים, לום מברזל וסכין ובהמשך אף תקפו את בעל המקום שניסה להפריד בין הצדדים.

כריכים בדוכן "לחם חביתה" בתל אביב, צילום: הילה דודאל

שוטרי התחנה הגיעו כאמור במהירות למקום, עצרו את שני הנאשמים תוך כדי שאחד מהם אף תוקף את אחד הבלשים.

מעצרם הוארך בהתאם לצורכי החקירה והיום כאמור הגישה נגדם יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז מרכז, כתב אישום בגין המיוחס להם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר