בתוך שעות: ארבעה נרצחים באירועי ירי במגזר הערבי

רצח כפול בדרום: שני גברים נורו למוות בתחנת דלק סמוכה לערד • בן 33 נרצח ביישוב מרר • אדם נוסף נורה למוות ברכבו בכניסה לבאקה אל גרבייה

זירת הרצח בתחנת הדלק בדרום // מד"א

ערב מדמם בחברה בערבית: ארבעה בני אדם נורו הערב (שבת) למוות בשלוש תקריות בדרום ובצפון. 36 אזרחים ערבים קיפחו את חייהם מתחילת 2024 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה.

 באירוע שהתרחש בתחנת דלק סמוכה לערד נורו למוות שני גברים, עטייה אלג׳ויני ועלי אבו טראש, תושבי הפזורה בשנות השלושים לחייהם. ההערכה היא כי הרקע לאירוע פלילי. חובשים ופרמדיקים שהוזעקו לזירה קבעו את מותם של השניים, ופינו לביה"ח סורוקה גבר נוסף בשנות ה-30, בהכרה מלאה, שנפצע מירי.

עטייה אלג׳ויני, צילום: ללא

כוחות משטרה של תחנת ערד והמחוז הדרומי החלו לבצע פעולות חקירה במקביל למאמצים לאתר מעורבים באירוע.

זירת הרצח בתחנת הדלק, צילום: מד"א

חובש בכיר במד"א, ישראל כץ והפרמדיקית, נרם זייד, סיפרו כי "הגענו במהירות למקום, וראינו שני גברים שוכבים מחוסרים הכרה עם פציעות חודרות בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות, אך הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם. פצוע נוסף בזירה טופל בשטח ופונה לבי"ח סורוקה, כשמצבו מוגדר בינוני ויציב והוא סובל פציעות בגופו".

באירוע השני, נורה למוות פטין קוזל (33) ביישוב מרר שבגליל העליון. ההערכה גם במקרה זה שהרקע הוא פלילי. קוזל פונה במצב אנוש על ידי צוות מד"א לבית החולים פוריה בטבריה, ושם נקבע מותו. קוזל הוא קרוב משפחתו של ראש מועצת מרר.

פטין קיזל, שנורה למוות במרר, צילום: ללא
זירת הרצח במרר, צילום: ללא

באירוע השלישי נורה למוות רסמי אבו מוך, תושב באקה אל גרבייה בן 55, שנסע ברכבו ליד הכניסה לעיר. מותו נקבע במקום. אחיו סמיח נרצח לפני כחודשיים. שוטרי תחנת באקה ממרחב מנשה הוזעקו למקום האירוע, החלו בסריקות, ופתחו בחקירת נסיבות המקרה.

הנרצח רסמי אבו מוך, צילום: לפי סעיף 27 א'
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר