אישום: בן 23 אנס צעירה שבאה לתמוך בו בשל המצב הביטחוני

הנאשם שיתף את הקורבן בכך שמצבו הנפשי לא טוב בעקבות המלחמה בעזה, וזו הגיעה אליו כדי לעודד אותו • הצעיר, שעבר לגור זמנית בתל אביב, ניצל את המצב - ותקף אותה מינית • "ניצל את טוב ליבה, והתעלם מבקשותיה שיפסיק"

אסיר אילוסטרציה. צילום: Kindel Media / Pexels

יש כאלה שמנצלים את המצב לבצע עבירות מין בצעירות, כך עולה מכתב אישום שהוגש נגד צעיר בן 23, תושב קיבוץ במערב הנגב, שעבר באופן זמני בשל המצב לתל אביב, ונאשם באונס צעירה שביקש ממנה לתמוך בו בשעות הקשות של המלחמה.

על פי כתב האישום, הנאשם הגיע לאזור המרכז, והתאכסן באופן זמני בדירה בתל אביב ובינו לבין המתלוננת היכרות שטחית בלבד. המתלוננת הגיעה לדירתו על מנת לארח לו חברה, לאחר שטען בפניה כי הוא במצוקה נפשית ביחס למצב הלחימה שבו מצויה מדינת ישראל.

ניידת משטרה (אילוסטרציה), צילום: מרקו

בהיותם בדירה, תקף אותה כשהוא אינו שועה להתנגדותה, ולבקשותיה כי יחדול ממעשיו וביצע בה עבירת מין. המתלוננת ביקשה לצאת מהדירה, ובהיותה סמוך לדלת, התקרב אליה, משך ממנה את מכנסיה ותחתוניה, כך שהיא מעדה לרצפה בהמשך כאשר עזבה את הדירה, היא שלחה לו הודעות וואטסאפ שבמסגרתן הטיחה בו את המעשים והודיעה כי היא בדרכה להגיש תלונה במשטרה. בעקבות זאת, הוא שלח לה הודעה לפיה הוא מבקש ממנה להגיע להבנה בלי תלונה.

המשטרה בין השאר גבתה את עדותו של נהג המונית אשר אסף את המתלוננת מדירת הנאשם והסיע אותה לתחנת המשטרה על מנת שתגיש תלונה והוא ציין כי המתלוננת בכתה במהלך הנסיעה, כמו כן גם ידיד של המתלוננת תיאר את הדברים שמסרה לו המתלוננת בעקבות מעשי הנאשם ואת העובדה כי הייתה נסערת.

"התמונה ברורה"

מנגד, בחקירותיו, הנאשם הכחיש את המעשים המיוחסים לו וציין כי המתלוננת הגיעה לבקרו בדירה ומסר כי התנשקו. לגרסתו, בעקבות הנשיקה המתלוננת ביקשה להפסיק, והוא כיבד את בקשתה. לאחר מכן, המתלוננת "התחילה להשתגע" והודיעה לו כי היא הולכת להתלונן במשטרה. ביחס להודעת הווטסאפ ששלח למתלוננת, טען כי בבוקר אותו יום איבד את מכשיר הטלפון שלו, ועל כן לא הוא שלח את ההודעה.

טנקים של צה"ל בסמוך לגבול רצועת עזה. "ניצל את המצב הביטחוני", צילום: איי.פי.

אחר כך כתב לה בווטסאפ: ״אמא שלי ממש לקחה את זה קשה אני לא רציתי לפגוע אבל קיבלתי שיעור לחיים מבטיח ללמוד מזה בבקשה אני לא בן אדם כזה וגם דואג לאמא שלי היא מתפרקת ומתביישת אני מבקש שנגיע להבנה בלי תלונה״.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין כי: "הנאשם ניצל את טוב ליבה ואת רצונה הטוב של המתלוננת, אשר רצתה לתמוך בו בשעת מצוקה, וביצע בה תקיפה מינית חמורה, ששיאה באינוסה, והכל תוך התעלמות מוחלטת מרצונה של המתלוננת וכן מהתנגדותה האקטיבית למעשים. מסוכנותו של הנאשם הנלמדת מביצוע המעשים בביתו כלפי המתלוננת שלא שיערה כי כך יקרה, בצירוף לפנייתו למתלוננת לאחר המעשה, כל אלו מגבשים תמונה ברורה בדבר הותרת המשיב במעצר, ללא כל בחינת חלופה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר