הקטל ברחובות: שני מקרי רצח בצפון במהלך הלילה

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה בכפר קרע קבעו את מותו של רמי עסלי, בן 38 • מהמקום פונה פצוע נוסף, בן 21, במצב בינוני • המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע • כפר זרזיר נורה למוות ראיד גריפאת, בן 23 - המשטרה מעריכה כי הרקע לאירוע הוא סכסוך עבריינים

זירת הרצח בכפר קרע. צילום: דוברות המשטרה

האלימות בחברה הערבית: רמי עסלי, בן 38, נורה למוות הערב (שישי) בכפר קרע. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה קבעו את מותו. מהמקום פונה פצוע נוסף, בן 21, באורח בינוני. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

באירוע אחר בישוב זרזיר, נורה למוות ראיד גריפאת שעבד כשומר באיזור התעשייה במקום, הוא היה בן 23 במותו. המשטרה מעריכה כי הרקע לאירוע הוא סכסוך בין עבריינים.

רמי עסלי. קורבן הרצח בכפר קרע, צילום: ללא

זירת הירי בכפר קרע: גבר בן 40 נורה למוות

בעקבות הרצח מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי, קיים הערכת מצב בהשתתפות סגל הפיקוד של המחוז, מרחב מנשה ותחנת עירון יחד עם גורמים מקצועיים. מפקד המחוז הדגיש כי שלום הציבור וביטחונו נמצא בראש סדר העדיפות המחוזי ועל כן הנחה על הגברת הנוכחות המשטרתית במוקדים שונים בגזרת המחוז באמצעות כוחות גלויים וסמויים, זאת כדי למנוע אירועים נוספים, לצד החקירות המתנהלות באשר לאירועי היום.

ראיד גריפאת, הקורבן בזרזיר,

בעקבות ההודעה על ההרוג בכפר זאזיר, עמותת יוזמות אברהם עדכנה כי במהלך שנת 2023 קיפו את חייהם 148 ערבים בנסיבות הקשורות באלימות ופשיעה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר