בתוך שעות: שני אירועי רצח בירושלים ובהרצליה

צעיר נדקר במחנה הפליטים שועפאט שבמזרח הבירה ומת מפצעיו • המשטרה עצרה חשוד במעשה • כמה שעות לפני כן גורמי רפואה קבעו את מותו של גבר שנפגע בתקרית אלימה בהרצליה

ניידת (ארכיון) . צילום: ללא

צעיר כבן 20 במחנה הפליטים שועפאט שבמזרח ירושלים נרצח הלילה (שבת) במהלך קטטה. הגבר, מוסטפא שחאדה, נדקר ופונה לטיפול רפואי במצב אנוש, אך מת מפצעיו. 

כמו כן, נפצעו שלושה תושבים נוספים במחנה באורח קשה ופונו לבית החולים שערי צדק. המשטרה פתחה בחקירה. בהמשך נעצר חשוד ברצח במחנה. במוצאי שבת יתקיים דיון בהארכת מעצרו. הרקע לאירוע הוא סכסוך משפחתי. 

רצח ביום הבחירות // צילום ארכיון: שמואל בוכריס

שוטרי תחנת שפט ולוחמי מג"ב וחוקרי הזיהוי פלילי במחוז ירושלים הגיעו לזירת המקרה ואספו ממצאים, עדויות וראיות. כאמור, המשטרה עצרה את החשוד בשנות ה-20 לחייו, שפונה גם הוא לבית החולים כשהוא פצוע. 

פעילות השוטרים לפנות בוקר בשועפאט, צילום: דוברות המשטרה
הנרצח משועפאט: מוסטפא שחאדה בן 22, צילום: ללא קרדיט

כל המעורבים בני אותה חמולה והיו מסוכסכים. בין הפצועים שני נערים. על פי נתוני עמותת יוזמות אברהם, 140 ערבים קיפחו את חייהם בשנת 2023 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה. 

בתוך כך, כמה שעות לפני האירוע - גבר בן 46 נרצח באירוע אלימות בהרצליה. התקרית התרחשה ברחוב מרקוס בעיר. הוא נפגע באורח אנוש וגורמי הרפואה שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו. בעקבות כך, כוחות המשטרה הוזעקו ופתחו בחקירה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר