התפתחות ברצח הכפול בנתניה: הבן שינה גרסה והודה ברצח הוריו לאחר ש"שמע קולות"

לאחר שטען בתחילה כי אביו דקר את אימו ולכן הוא נאבק בו ודקר אותו, הבן ולדיסלב הודה ברצח • לטענתו, הוא התעורר בלילה, שמע קולות והרגיש צורך לפגוע בהוריו • עורך דינו של הבן החשוד: "תיק קשה מאוד, מדובר בבחור צעיר ללא עבר פלילי אשר שירת שירות צבאי מלא"

ולדיסלב פופוב באחד מהדיונים בבית המשפט (ארכיון). צילום: ירון דורון

התפתחות דרמטית, אך עם זו צפויה, בפרשת הרצח הכפול לפני 10 ימים בנתניה. הבן, ולדיסלב פופוב שבתחילה טען כי הגן על אימו מפני אביו, הודה ברצח הוריו אוליסה וסרגיי. מעצרו הוארך ב-9 ימים.

זירת הרצח בנתניה, צילום: ללא

כאמור, בתחילה טען הבן, ולדיסלב פופוב (23), כי אביו דקר את אימו ולכן הוא נאבק באביו ובמהלך המאבק דקר אותו מתוך הגנה עצמית. מאוחר יותר שינה את גרסתו והודה ברצח הוריו.

בדיון שהתקיים היום (שני) בבית משפט השלום בפתח תקווה אמר נציג המשטרה: "הוא מסר שתי גרסאות. בגרסה הראשונה הוא טען שהאב רצח את אימו והוא נאבק באביו ודקר אותו. בגרסה השנייה הוא מסר שהוא רצח את האבא, רצח את האמא ודקר את הכלב. הוא מסר שהוא התעורר בלילה ושמע קולו והרגיש צורך לפגוע בהוריו".

התיעוד מהזירה בנתניה | שמואל בוכריס

עו"ד אבי כהן, המייצג אותו, אמר בדיון: "זה תיק קשה מאוד. לא היה לו שום מניע לפגוע בהוריו. מדובר בבחור צעיר ללא עבר פלילי אשר שירת שירות צבאי מלא. הוא כנראה היה במצב פסיכוטי. הוא נשלח לבדיקה ויש לנו אינדיקציה שיש לו בעיה של בוחן מציאות לקוי. עצם העובדה שהכלב נדקר זה מראה שיש בעיה". הוא ביקש לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר