בזמן שישנו בחדר הסמוך: בן 35 רצח את אשתו בחיפה - והותיר שלוש יתומות

הגבר הלם בבת זוגו בפטיש עד אובדן הכרה - והתקשר לדווח • גופת האישה אותרה כשעליה סימני חבלות קשים • לפני שנה וחצי הוגש נגדו כתב אישום על תקיפה במשפחה לאחר שאיים שיפגע בה • לאור העבר האלים, דיון נוסף בעניינו היה אמור להתקיים בחודש יוני השנה • כעת המשטרה תבקש להאריך את מעצרו • "הלב כואב, הכתובת הייתה על הקיר"

זירת הרצח בחיפה, הבוקר, צילום: מישל דוט קום

רצח מחריד במשפחה: אישה כבת 31 נמצאה הבוקר (שישי) בדירה ברחוב דרך הים בחיפה ללא רוח חיים וכשעל גופה חבלות. לאחר שבעלה התקשר למשטרה ודיווח כי רצח את אשתו, צוות מד"א הוזעק למקום. האישה הייתה ללא סימני חיים והם נאלצו לקבוע את מותה. המשטרה עצרה את הבעל בחשד לרצח.

מישל דוט קום, דוברות המשטרה

לפי דיווחים, הבעל חנק את האישה ואף הכה בה במהלומות פטיש בראשה עד אובדן הכרה, בעוד שלושת בנותיהם הקטנות, בנות 3, 7 ו-8, שהו בחדרי השינה כשהן ישנות. פרמדיק מד"א שהגיע למקום שחר עטיאס סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לדירה. האישה הייתה מחוסרת הכרה עם חבלות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה". 

זירת הרצח בחיפה, הבוקר, צילום: דוברות המשטרה
זירת הרצח בחיפה, הבוקר, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ל"ישראל היום" נודע כי הגבר מוכר למשטרה ולא מדובר באירוע הראשון שבו תקף את אשתו. על פי כתב אישום שהוגש נגדו בחודש יולי 2021, הוא אחז בצווארה, משך אותה ואיים עליה באומרו "אני ממש רוצה להרוג אותך, יש לך מזל שהבנות פה", כל זאת שהיא אוחזת בבתם התינוקת.

כתב האישום שהוגש נגד הגבר שרצח את אשתו בחיפה, צילום: השימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

בהמשך לאותן הנסיבות ובשל התנהגותו, היא צילמה אותו באמצעות הטלפון הנייד והוא בתגובה לקח את הנייד מידיה וזרק אותו על הרצפה וכתוצאה ממעשיו התנפץ החלק האחורי של הנייד. "הנאשם, במעשיו המתוארים לעיל, תקף את המתלוננת שהינה בת זוגו, שלא כדין ושלא בהסכמתה, איים על המתלוננת, בפגיעה שלא כדין בגופה, בשלומה, בחירותה וכן, גרם נזק לרכוש במזיד", נכתב בכתב האישום.

הבעל הודה בכך והסנגור ביקש לשלוח אותו לשירות המבחן על מנת שיבחן אי הרשעתו, לטענת הסנגור דאז מרשו שיקם את יחסי הזוגיות. השופטת שלחה אותו לתסקיר מבחן ושם המליצו לפני כחודשיים על דחיית הדיון לפני הטיעונים לעונש לצורך שילובו בתוכנית טיפולית. הדיון הבא היה אמור להיות בחודש יוני השנה.

בתגובה לרצח, מסרה יו"ר ארגון משפחות נרצחים ונרצחות לרה צינמן: "בזמן שהממשלה מונעת חקיקת חוק איזוק אלקטרוני, בזמן שהיא אינה מקדמת את כל התוכניות הקיימות למניעת רצח נשים אישה נוספת נרצחה. רצח שישי בתוך חודש. מדובר בזילות בלתי נסלחת בחיי נשים, ילדים הנותרים יתומים מאם. ליבנו כואב על המשפחה, גם הפעם הרצח היה כתוב על הקיר, גם הפעם הוגשה תלונה וגם הפעם דבר לא נעשה". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר