חשד לפיגוע: פצוע קשה מאוד בפיצוץ רכב סמוך לצומת מגידו

הפצוע, שרף אלדין, בן 21 תושב סאלם שבעמק יזרעאל, הועבר לרמב"ם וכעת הוא מונשם ומורדם • מחקירה ראשונית עולה שמטען חבלה אשר הונח מעבר למעקה הבטיחות בצד הכביש התפוצץ ופגע ברכב שהיה בנסיעה • אביו:"הודיע לי אחד מהכפר שהכיר את האוטו שהוא עובד עליו - הוא התקשר לבן שלי וסיפר לו שהאוטו הרוס"

הפצוע שרף אלדין על רקע הרכב שלו שהתפוצץ במגידו, צילום: באדיבות המשפחה

פיגוע או אירוע פלילי? שרף אלדין, בן 21 תושב סאלם שבעמק יזרעאל, נפצע קשה מאוד לאחר שנפגע בפיצוץ ליד לרכבו בשעות הבוקר היום (שני) סמוך לצומת מגידו. הוא מורדם ומונשם בבית החולים רמב"ם בחיפה. המשטרה בודקת את כל כיווני החקירה האפשריים - כולל שמדובר באירוע על רקע לאומני. כביש 65 נחסם משעות הבוקר לשני הכיוונים מצומת מגידו לצומת מעלה עירון. לאחר שעות של חסימה, הוא נפתח מחדש.

עדכון במצבו של הפצוע בפיצוץ הרכב ליד צומת מגידו // צילום מישל דוט קום

בתחילה הוא פונה לבית החולים העמק בעפולה אבל לאחר מכן הועבר לרמב"ם. הוא פונה לחדר הלם להוצאת רסיסים מגופו. מבית החולים נמסר כי הוא סובל מפציעות רסיסים בכל חלקי גופו, גם בראשו. בסיום הבדיקות הוא יועבר לטיפול נמרץ כללי.

אביו של הפצוע, טאהה, אב לחמישה, סיפר כי קרוב משפחה הודיע לו שראה את רכבו של הבן בצומת: "ברגע ששמעתי ישר רציתי לראות מה מצבו קודם כל. אני מקווה שיהיה טוב. הודיע לי אחד מהכפר שהכיר את האוטו שהוא עובד עליו. הוא התקשר לבן שלי וסיפר לו שהאוטו הרוס. הבן שלי היה בדרך חזרה הביתה. הוא עובד בלילה בתשתיות כבישים ולומד ביום הנדסאות בנייה. יש לו הרבה פצעים. הרופאים אומרים שהפצע הכי קשה בעיניים ויש לו דימום בראש. אנחנו מקווים שיהיה טוב, שהוא ייצא מזה".

כוחות משטרה במקום באיסוף ראיות וממצאים מהזירה במסגרת החקירה שנפתחה. על פי הממצאים הראשונים, עולה שמטען חבלה אשר הונח מעבר מעקה הבטיחות בצד הכביש התפוצץ ופגע ברכב שהיה בנסיעה. 

בעקבות פיצוץ הרכב, נחסם לתנועה כביש 65 מצומת מגידו לצומת מעלה עירון בשני הכיוונים. שוטרי המשטרהכיוונו את התנועה. במקום נרשמו עומסי תנועה כבדים.

בתוך כך, המשטרה איתרה לפנות בוקר שרידי פריט אמל"ח בכניסה לבניין בנתניה - בעקבות דיווח במוקד 100 בדבר פיצוץ במקום. הממצאים הועברו למעבדת זיהוי פלילי. איש לא נפגע. נפתחה חקירה.

השתתף בהכנת הידיעה: ירון דורון

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר