אחמד ועומר נרצחו בתוך שעות: "התושבים בלוד מפחדים"

שני אירועי הרצח הללו מגיעים אחרי שניים שקדמו להם בתוך ארבעה ימים • ערביי לוד הכריזו על שביתה בשל הפשיעה הגוברת • ראש העירייה יאיר רביבו: "צריך לפעול לגירוש משפחות פשע מהעיר"

פיצוץ הרכב בלוד

הפשע בלוד מתעצם מיום ליום, בעיר מלקקים את הפצעים וחוששים לצאת מהבתים: משטרת מחוז מרכז ממשיכה בחקירת שני החיסולים שאירעו אתמול בעיר לוד. ערביי לוד הכריזו על יום שביתה וראש העיר קרא לאפשר לשב"כ לפעול בפשיעה בעיר.

עומר שעבאן שנרצח בלוד, צילום: השימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א׳ לחוק זכויות יוצרים

החיסול אתמול בערב, ביריות, של אחמד אבו חמד, ברחוב החלוץ בעיר לוד, מצטרף לחיסול שהתרחש אתמול בצהרים, של עומר שעבאן, ברחוב לוחמי הגטאות בעיר.

הפגנת תושבי לוד נגד הפשיעה בעיר, צילום: יהונתן שאול

שני אירועי הרצח הללו מגיעים אחרי שני אירועי רצח בתוך ארבעה ימים בעיר לוד, הראשון של לידר יפה סוויסה על ידי, השכן שלה שנעצר כחשוד במעשה, והשני של סיגל אטיאס, על ידי בעלה משה אטיאס אשר נעצר כחשוד במעשה.

אחמד שנרצח בלוד, צילום: השימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א׳ לחוק זכויות יוצרים

חקירת שני אירועי הרצח אתמול הוטלה על היחידה לפשיעה של משטרת מרחב שפלה אשר עד כה לא מצאה קשר בין שני האירועים. המשטרה הודיעה כי חבלן שבדק את זירת הפיצוץ בבוקר מצא שאריות של מטען חבלה שהוצמד לרכב שהתפוצץ.

בינתיים, ראש העיר יאיר רביבו, איש הליכוד, צייץ אתמול: "חיסול שני בלוד היום. והממשלה? עם כל הכבוד לרפורמה, תקדישו זמן מידי גם לשינוי חקיקת המשילות, כדי שהשב"כ יכנס לטפל בפשיעה מחר, שמחזיקי נשק לא חוקי ייכנסו כבר לכלא ושמשפחות פשע יגורשו מהעיר. מה התועלת ברפורמה אם לא תהיה מדינה לחיות בה? רה"מ שלנו, תגיע מייד ללוד ותפעל, אנו מפחדים!".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר