לאחר שתועד מבקר בכיר בג'יהאד האסלאמי: נעצר איש נטורי קרתא

מוקדם יותר השבוע, פורסם ברשתות החברתיות תיעוד של חשודים ישראלים כשהם מבקרים בג'נין פעילי טרור • חקירה נפתחה במשטרה והלילה נעצר אחד החשודים, תושב מרכז הארץ , בן 38 • המשטרה תבקש להאריך את מעצרו

אנשי נטורי קרתא נכנסים לביקור במחנה הפליטים ג'נין // רשתות ערביות

המשטרה עצרה הלילה (בין רביעי לחמישי) חשוד ישראלי בחשד לתמיכה והזדהות עם ארגון טרור והפרת צו אלוף (כניסה לשטחי A), לאחר שעל פי החשד הוא ואחרים ביקרו ונפגשו השבוע עם פעילי טרור במחנה הפליטים ג'נין.

מוקדם יותר השבוע, פורסם ברשתות החברתיות תיעוד של חשודים ישראלים המשתייכים לזרם קיצוני, כשהם מבקרים בג'נין פעילי טרור בניגוד לחוק. בעקבות המקרה, נפתחה חקירה במשטרה. הלילה עצרו שוטרי תחנת פתח תקווה את אחד החשודים, תושב מרכז הארץ , בן 38. 

אנשי נטורי קרתא עם פעילי טרור בביקורם בג'נין, צילום: רשתות ערביות

החשוד נעצר בביתו בחשד לתמיכה והזדהות עם ארגון טרור וכן בחשד להפרת צו אלוף, בכך שעפ"י החשד נכנס עם אחרים לשטח A האסור בכניסת ישראלים ונפגש שם עם פעילי טרור שעימם הביע תמיכה והזדהות.

היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בבית המשפט לטובת מיצוי החקירה ובהתאם לצרכיה. החקירה נמשכת ובהמשך צפויים מעצרים נוספים.

ג'נין. נכנסו לשטח A בניגוד לחוק, צילום: דודו גרינשפן

במשטרה נמסר כי "המשטרה וכוחות הביטחון נאבקים במהלך כל ימי השנה בפעילי טרור באשר הם, במסיתים לטרור, בתומכי מחבלים ובכל מי שמסייע להם. מדובר בהתנהלות חמורה וחסרת אחריות ובניגוד לחוק, בין אם היא נובעת מאידאולוגיה קיצונית, ובין אם מסיבה של הקצנה דתית. היא תטופל בנחישות ובאפס סובלנות ע"י המשטרה".

כמו כן, במשטרה מדגישים כי כניסת ישראלים לשטחי A אסורה ומהווה עבירה ביטחונית מסוכנת העלולה לעלות בחיי אדם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר