חשד לרצח בנתניה: גבר בן 56 נמצא ללא רוח חיים, בת זוגו נעצרה

גופת הגבר נמצאה בדירתו ועליה סימני אלימות קשים • במשטרה חושדים כי זוגתו, ששהתה באותו הזמן בדירה, מעורבת ברצח • מחר היא תובא לדיון בהארכת מעצרה, ובמשטרה ביקשו לשלוח אותה לאבחון מקצועי • אחיו של הנרצח טוען: "אני חושב שמדובר בהתקף לב"

זירת האירוע בנתניה // צילום שמואל בוכריס

חשד לרצח בנתניה: גבר בן 56 אותר היום (שלישי) בדירתו ללא סימני חיים כשעל גופתו סימני אלימות קשים. במשטרה חושדים כי בת זוגו מעורבת ברצח ועיכבו אותה לחקירה. 

בשעה 17:59 הגיעו דיווח ראשוני למד"א על גבר מחוסר הכרה בדירה ברחוב קרליבך בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א הגיעו לזירה ודיווחו על גבר בן 56 ללא סימני חיים וקבעו את מותו. פראמדיקית מד"א, אוריאן לוקץ', סיפרה: "כשנכנסו לדירה ראינו את הגבר מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו". 

זירת הרצח בנתניה, צילום: דוברות מד"א

מחקירת המקרה עולה שאדם התקשר למוקד ודיווח על כך שהגבר לא מרגיש טוב. כאשר מד"א הגיעו למקום הם הבחינו כי יש חבלות על גופו והזעיקו את המשטרה. זוגתו בת ה-34, שהייתה בדירה באותו הזמן, נעצרה בחשד לרצח. 

כמו כן, לאחר האירוע הגיעו חוקרי הזיהוי הפלילי של המשטרה לזירה וביצעו איסוף ממצאים פורנזים לצד העברתם לחקירה בתחנה. מהמשטרה נמסר כי מחר החשודה תובא לבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרה, לצד בקשה לשליחתה לאבחון מקצועי. 

אחיו של הנרצח: "אני לא מאמין שהיא עשתה את זה"

אחיו של הקורבן הגיע לזירה ואמר: "אני לא מאמין שזה רצח, אני לא מאמין שהיא עשתה את זה. אני חושב שמדובר בהתקף לב. המשטרה ביקשה אישור לבצע נתיחה לגופה והסכמתי. אחרי הנתיחה נדע מה קרה".

גבר שמתגורר בבניין צמוד לזירת הרצח אמר: "זה בדרך כלל רחוב שקט. ראיתי ניידות משטרה, אז ירדתי לראות. אישה רצחה את בן הזוג שלה, זה הזוי". שכנה אחרת סיפרה: "הייתה פה המולה. באו אמבולנסים וניידות. אני לא ממש יודעת מה קרה ביניהם אבל אדם קיפח את חייו - זה עצוב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר