צפו בתיעוד: שוטרים פשטו על חתונה בעראבה, החתן נמלט מהאירוע

החתן מוכר למשטרה, דרוש לחקירה ואף הוצא נגדו צו מעצר בעבר • במקומו עיכבה המשטרה את הכלה • זוהי הפעם הראשונה שדבר כזה קורה במגזר • עדיין לא ברור איזה תגובות המעצר החריג יעורר ברחוב הערבי

מקרה הזוי בחתונה בעראבה: החתן ברח לשוטרים שפרצו למקום, הכלה עוכבה לחקירה

לא החתונה עליה חלם הזוג: אירוע מוזר מאוד התרחש במגזר הערבי במהלך חתונה בעיר עראבה. במהלך חיפושים אחר החתן, כוחות גדולים של המשטרה הגיעו לחתונה במטרה לעצור אותו וגרמו למבוקש להימלט מהאירוע. במקומו, עיכבו הכוחות במקום את הכלה. זוהי הפעם הראשונה שדבר כזה קורה במגזר ועדיין לא ברור איזה תגובות המעצר יגרום. 

החתן מוכר למשטרה, דרוש לחקירה ואף הוצא נגדו צו מעצר בעבר בעקבותיו כבר תקופה חיפשו אחריו. למרות הפשיטה על חתונתו, המשטרה טרם הצליחה לשים את ידה על החתן.

עו״ד שאדי דבאח והכלה, צילום: ללא

לגבי מעצר הכלה מהעיר עראבה עו״ד שאדי דבאח מספר ל"ישראל היום": ״אנו כהגנה מתרעמים על התנהלות המשטרה בפרשה זו , המשטרה הגיעה לחפש את החתן שהיה לו צו הרחקה מהעיר עראבה, ולאחר שכוחות המשטרה פרצה למקום האירוע תוך שימוש בגז מדמיע ורימוני הלם התברר שהמדובר לאירוע שרק הכלה נכחה בו, והחתן לא היה בכלל במקום, על אף זאת הכלה עוכבה בחשד לשיבוש הליכי חקירה. לכן תמוה בעיני העילה והסיבה שבגינה נעצרה הכלה, לכן לאחר חקירתה שוחררה בתנאים מגבילים לדעתנו לא הייתה שום סיבה למעצרה, המדובר במעצר שווא ובמהלך פרוקטיבי״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר