צפו בתיעוד: מוביל הולם בראשו של מנהל מחסן עם רגל מעץ

המתקיף שעובד בחברת רהיטים הגיע במשאית למקום כדי לפרוק סחורה ופרק גם קרטונים ריקים • למרות בקשת המנהל להפסיק עם הפריקה, החשוד המשיך בשלו • כשהמנהל ניסה להעיר לו על כך הוא הותקף באכזריות ונחבל בראשו • החשוד נעצר

תיעוד מזירת האירוע: התוקף מרים רגל רהיט מעץ כדי להכות את מנהל המחסן

מכת האלימות במדינה נמשכת: נהג הובלות של רהיטים היכה באמצעות רגל של רהיט מעץ שבקצהו בורג, בראשו של מנהל מחסן רהיטים, רק מאחר וזה ביקש ממנו שלא לפרוק קרטונים ריקים במקום.

הנאשם, בן 25 מפתח תקווה, עובד כנהג הובלות בחברת רהיטים עם עובד נוסף והוא נוהג לעשות משלוחים למחסנים של החברה. לפני כשבועיים, בשעות הבוקר, הגיעו השניים במשאית למקום כדי לפרוק סחורה ובין השאר החלו גם לפרוק קרטונים ריקים. מנהל המחסן פנה לעובד בבקשה שלא יפרקו אותם במקום, ואף סייע לו להחזיר את הקרטונים למשאית.

צפו: מוביל תוקף את בעל המחסן עם רגל מעץ

כעבור כחצי שעה הגיע הנאשם ולמרות בקשת מנהל המחסן המשיך לפרוק קרטונים במקום. בעקבות כך מנהל המחסן עלה למשאית והניח את ידיו על גבו של הנאשם. בתגובה לכך, הסתובב הנאשם והכה אותו במכת אגרוף לפניו וכתוצאה מכך ראשו של המתלונן עף לאחור ועובדים שהיו במקום הפרידו בין השניים.

מנהל המחסן ירד מהמשאית ובעת שניס לשוחח עם עובד של החברה במקום, הנאשם המשיך ואיים עליו באומרו "אני אזיין אותך" ושלח יד לעברו. אחד העובדים הרחיק אותו בכך שדחף אותו לאחור וכתוצאה מכך הנאשם מעד ונפל.

בנסיבות אלו, ניגש המתלונן לנאשם וניסה לבעוט בו, אך הנאשם הצליח לבלום את הבעיטות ונעמד על רגליו, תוך שעובדים במקום הרחיקו את המתלונן ממנו.

בהמשך הגיע מנהל המקום והורה לנאשם לסיים לפרוק את הסחורה ולהתרחק מהמקום. מיד לאחר מכן, ניגש הנאשם לאזור הקרטונים במקום ולקח משם רגל של רהיט מעץ מלא באורך של כחצי מטר שבקצהו בורג, רץ לכיוון מנהל המחסן שבאותה העת עמד בריחוק ממנו ובגבו אליו והכה בו בחזקה באמצעות המקל בראשו. הוא נפל על הרצפה, איבד הכרה והחל לדמם מראשו. בהמשך לכך פונה למרכז הרפואי רבין בבית חולים השרון, שם אובחן כסובל מחבלות חמורות.

שוטרי תחנת כפר קאסם במרחב שרון שהגיעו למקום עצרו את החשוד במעשה. בימים האחרונים אגף התביעות במשטרת מרחב שרון הגישו נגדו כתב אישום בגין חבלה חמורה, איומים ותקיפה, בו נכתב בין השאר: "במעשיו המתוארים לעיל, חבל הנאשם במתלונן חבלה חמורה שלא כדין, איים על המתלונן בפגיעה בגופו וכן תקף את המתלונן".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר