פעוט אושפז עם חבלות ודימום במוח, הוריו נעצרו בחשד להתעללות

תינוק בן 4 חודשים מבאקה אלגרביה הגיע לבית החולים עם פציעות קשות בראשו • המשטרה פתחה בחקירה ועצרה את הוריו של הקטין • ברמת השרון נעצר אב לפעוט בן 3 שבועות בחשד שהתעלל בו וסדק את גולגלתו

התעללות בתינוק, אילוסטרציה, צילום: רפאל בן ארי

בחשד להתעללות בבנם הפעוט וגרימת חבלות בראשו, המשטרה עצרו זוג הורים מבאקה אלגרביה. המשטרה פתחה נגדם בחקירה היום (שני) עם קבלת דיווח מהמרכז הרפואי הלל יפה אודות פעוט בן 4 חודשים שהגיע למרכז מלווה בהוריו, כאשר הוא סובל מחבלות ודימום במוח.

במסגרת החקירה, השוטרים מבאקה אלגרביה גבו עדויות מהצוות הרפואי ועיכבו את הוריו של הפעוט בחשד להתעללות וגרימת חבלות כתוצאה מטלטול. ההורים החשודים בשנות ה-20 לחייהם הובאו לחקירה ובכוונת המשטרה לבקש להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בחדרה.

בית החולים הלל יפה בו אושפז התינוק עם חבלות על גופו (להמחשה בלבד) //, צילום: יהושע יוסף

רמת השרון: תינוק בן שלושה שבועות אושפז עם שבר בגולגלת 

בנוסף, המשטרה עצרה היום גבר מרמת השרון בחשד לתקיפת בנו בן 3 השבועות ולאחר שגרם לו עפ"י החשד לשבר בגולגולת. המשטרה פתחה אתמול בחקירה לאחר דיווח מביה"ח איכילוב בגין חבלת ראש לאותו פעוט שהגיע עם הוריו לטיפול. מבדיקה רפואית עולה כי הקטין סובל משבר בגולגולת והוא מאושפז במחלקת טיפול נמרץ.

שוטרי תחנת גלילות החלו בחקירה, במהלכה עצרו היום את אביו של הקטין (30, רמת השרון) והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה נכלא. מחר המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בימים נוספים במהלך דיון שיתקיים בבימ"ש השלום בת"א.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר