מזרח ירושלים: שיגר זיקוקים לעבר כוחות משטרה ונעצר

חוקרי הארגון סיימו את חקירת החשוד, בן 18, תושב שכונת א-טור • מעצרו הוארך לקראת הגשת כתב אישום על ידי הפרקליטות • המשטרה: "נטפל במקרים כאלה בכל הכלים שברשותנו, בנחישות בלתי מתפשרת"

חשוד משגר זיקוקים לעבר ניידת משטרה // דוברות המשטרה

חוקרי תחנת שלם במחוז ירושלים סיימו חקירת חשוד בן 18 תושב שכונת א-טור בירושלים, שעל פי החשד ירה זיקוקים לפני שבוע לעבר כוחות המשטרה בא-טור.

בעקבות סיוע והכוונה של מרכז השליטה של מחוז ירושלים, נעצר בשבוע שעבר החשוד בירי הזיקוקים לעבר כוחות המשטרה בא-טור. לאחר סיום החקירה וגיבוש תשתית ראייתית, הוגשה הצהרת תובע כנגד החשוד ומעצרו הוארך עד ליום רביעי לקראת הגשת כתב אישום על ידי הפרקליטות.

קצין החקירות והמודיעין בתחנת שלם במחוז ירושלים, רפ״ק נדב רפפורט: ״הצלחנו לשים את ידנו על פורע החוק, שירה זיקוקים לעבר כוחות המשטרה שפעלו במקום. אירועים אלה המתרחשים במזרח ירושלים, מטופלים במחוז ירושלים בכל הכלים שברשותנו, בנחישות בלתי מתפשרת ובהתאם למדיניות מפקד המחוז, כשהמטרה היא למצות את הדין עם עבריינים אלימים״.

במשטרת מחוז ירושלים ציינו כי: ״משטרת ישראל תפעל בכל הכלים והאמצעים שברשותה על מנת למצות את הדין עם עבריינים ופורעי חוק, המנסים לפגוע בשלום הציבור וכוחות הביטחון״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר