קישובית – הפתרון האולטימטיבי לילדים ומבוגרים הסובלים מבעיות קשב וריכוז

חברת "פריחת השלווה צמחי מרפא הרמב"ם" מציעה את קישובית - פורמולה טבעית המעניקה טיפול טבעי ואפקטיבי, לילדים ומבוגרים הסובלים מבעיות קשב וריכוז. צמחי המרפא מסייעים גם עם ההתמודדות הנפשית אותם חווה המטופל בחיי היומיום.

צליל אסולין – מנכלי"ת ומייסדת "פרח השלווה". צילום יח"צ.

בשיתוף פריחת השלווה

בשנים האחרונות גדלה המודעות להפרעת קשב וריכוז וכולנו, ציבור ההורים, המורים, המחנכים וכל הבא במגע עם ילדים ומבוגרים ערים יותר לסימנים והתופעות המעידים על בעיות הקשב והריכוז. המודעות הגבוהה מאפשרת לזהות מוקדם יותר את ההפרעה ולהעניק לה את הטיפול האפקטיבי והמתאים ביותר עבור אותם ילדים.

ילדים ומבוגרים המאובחנים כסובלים מהפרעת קשב וריכוז, מוסחים בקלות, מתקשים לשים לב לפרטים בזמן שיחה או קריאה, קשה להם לשמור על ערנות במשימת הקשב וכך נפגעים תהליכי למידה, הזיכרון והחדות המחשבתית.

הרפואה הקונבנציונאלית–השמרנית מציעה לסובלים מבעיות קשב וריכוז כדורים כימיים, שהידוע בהם הוא הריטלין, אשר הורים רבים חוששים לתת אותו לילדם בשל פחדים להתמכרות ותופעות לוואי נוספות. חברת “פריחת השלווה” – צמחי מרפא הרמב”ם יחד עם צליל אסולין מייסדת החברה והעומדת בראשה, מציעים לסובלים מהפרעת קשב וריכוז את קישובית – טיפות טבעיות העשויות משמנים אתריים וצמחי מרפא, המהוות פתרון אלטרנטיבי טבעי לבעיות הקשב והריכוז ומשמשות כתחליף לריטלין. טיפות קישובית הינן ברישיון משרד הבריאות! ומותאמות באופן פרטני לילד או למטופל המבוגר ונחשבות כיעילות לטיפול בסימפטומים השונים המהווים חלק מההפרעה.

קישובית – טיפות להפרעות קשב וריכוז. צילום יח”צ

טיפות קישובית מורכבות מתמציות אם, טינקטורה, מליסה ותפוז ומוצעות בבקבוק של 50 מ”ל, במחיר מיוחד של 147 ₪, במקום 205 ₪. כדי לטפל בבעיה בצורה אפקטיבית, יש למהול מספר טיפות בהתאם לגיל הילד בחצי כוס מים ולקחת את התמהיל על קיבה ריקה.

צליל אסולין, מייסדת חברת “פריחת השלווה – צמחי מרפא הרמב”ם” מספרת לנו כי מאז החלה לשווק את טיפות קישובית, המיועדות לטיפול בהפרעת קשב וריכוז, היא מקבלת אינספור מכתבי תודה ממבוגרים הסובלים בעצמם מהבעיה וכן מהורים לילדים הסובלים גם הם, אשר מספרים על ההצלחה הגדולה והפחתת הפרעות הקשב והריכוז בזכות קישובית. כך למשל כותבת איריס מלכה: “צליל יקרה מרגישה חובה ומבקשת שתעבירי את ההודעה הזאת לכל אמא…חובה! לאחר אינספור טיפולים כושלים ולא מעט כספים שהשקענו, הגענו אלייך…כמעט לפני ייאוש. לאחר טיפול בן 3 חודשים בטיפות שרכשתי ממך קיבלתי את הבן שלי בחזרה! מאז שהתחיל בטיפול הבן שלי יותר מרוכז ומפוקס בלימודים, הרבה יותר רגוע ופחות עצבני בהתנהלות היומיומית שלו ולגבי הגמגום…לא נעלם אבל בהחלט שיפור משמעותי בדיבור שלו, מה שמקנה ומחזיר לו את הביטחון העצמי. הרווח הוא כפול – הבן שלי מרגיש שהוא לא נבדל ואני פשוט מאושרת. אז המון המון תודה לך!! ממשיכה בטיפול ולא מתכוונת לעצור…

יהודית לוי מורה מתקנת כותבת: “איזה כייף ב”ה האמת אני בעצמי מתרגשת…ההורים שלו כמעט הרימו ידיים…ואם לו זה עזר, אז זה בטוח יעזור להמון ילדים! תכף אשלח לעוד הורים בקליניקה שבעז”ה גם הם ייהנו השינוי מבורך. ובאהבה גדולה! לא יודעת מה את שמה שם, אבל זה דברים טובים ושווה שישמעו כמה שיותר!

איריס אפרגן כותבת: “נתתי לבן שלי לפני הפסיכומטרי תודה לאל הוציא ציון גבוה.” ועוד מכתבי תודה, אותם ניתן לראות באתר חברת “פריחת השלווה” ולהיווכח באופן ישיר כי אכן מדובר בהצלחה גדולה ופתרון לבעיה אשר ילדים ומבוגרים רבים סובלים ממנה.

חברת פריחת השלווה צמחי מרפא הרמב”ם פועלת מעל 15 שנה בתחום הארומתרפיה בארץ ובעולם ומתמחה בהכנת פורמולות על בסיס שמנים אתריים ובמתן ייעוץ טיפולי מקצועי בתחום, במטרה לנצל את כוחות הריפוי המדהימים אותם יש לטבע.

צליל מוסיפה ואומרת כי השמנים האתריים בהם משתמשת החברה הינם ברמה הגבוהה ביותר בעולם ובכל המוצרים שמים דגש על האיכות הגבוהה של כל החומרים הפעילים.

חשוב לציין את קלות רכישת המוצרים, אשר אינם מצריכים מרשמים רפואיים, אך מצוידים באישור משרד הבריאות. את התכשיר קישובית ותכשירים טבעיים נוספים וניתן לרכוש באתר פריחת השלווה, באמצעות מייל: zhlilteva@gmail.com , ווטסאפ או יצירת קשר בשעות העבודה עם מרכז הלקוחות של החברה בטלפון: 053-7778788.

קישובית – טיפות להפרעות קשב וריכוז. צילום יח”צ

שעות פעילות וטלפונים:

א-ה: 09:00 עד 19:00

ו’ 09:30 עד 14:30

טלפון: 053-7778788

אתר: https://www.zhlilteva.co.il/

דוא”ל: zhlilteva@gmail.com

בשיתוף פריחת השלווה

כדאי להכיר