מסעדות מומלצות באילת 2022

מה אין בעיר אילת? שקט מדברי, ים אדום, הרים גבוהים ויפהפיים ושפע של בילויים. אנשים מהצפון, המרכז ועד הדרום מגיעים לאילת כדי להינות מכל מה שהיא מציעה

אופטימי צילום - מוטי חזן

בשיתוף מאיר לוי

ועם הבילויים נמנות כמובן המסעדות המומלצות. בסופו של דבר כל אחד רוצה לפתוח את הבוקר עם כוס קפה או לסיים את הערב עם ארוחה דשנה לאחר יום מלא בפעילויות. כי בואו נודה באמת, כולנו אוהבים לאכול טוב, ולא צריך סיבה מיוחדת בשביל זה כמו מסיבת יום הולדת או מסיבת אירוסין. מסעדות טובות מתאימות לכל מי שאוהב אוכל טוב. ובדיוק בשביל זה כדאי להכיר את המסעדות האילתיות המומלצות של שנת 2022.

קפה אופטימי – המקום שישאיר אתכם תמיד במצב רוח טוב

אוהבים דג שהוכן כמו שצריך? לא מוכנים לוותר על הפיצה או על הפסטה? אם כן, אוכל איטלקי הוא האוכל שמתאים לכם. קפה אופטימי מביא לכם את המטבח האיטלקי במלוא הדרו עם המנות האהובות: מנות דגים משובחות, פיצות מכל הסוגים, כריכים טעימים, שפע של מנות מוקרמות וארוחות צמחוניות וטבעוניות. אם אתם רוצים לפתוח את הבוקר עם כוס קפה וארוחה מפנקת או להשביע את רעבונכם בארוחת הצהריים אחרי שחייה עם דולפינים, קפה אופטימי הוא המקום. קבלו כמה מהמנות המפנקות שמחכות לכם בתפריט:

מתחילים עם מנות ראשונות.

אם עדיין לא החלטתם מה אתם רוצים לאכול, תוכלו להזמין כמה מנות ראשונות מפנקות. כי כפי שאומרים, האוכל בא עם התיאבון. המנות הפותחות של קפה אופטימי מרשימות במיוחד והן כוללות חציל קלוי, לחמים טריים וריחניים לבחירה, צלחות חומוס, כרובית מטוגנת, פלטת גבינות, פטריות ממולאות בגבינות, מרק הבית או טבעות בצל. אפשר להתחיל עם המנות האלה או להזמין אותן כתוספת למנה העיקרית.

ארוחות בוקר מפנקות.

ארוחת הבוקר היא אחת הארוחות החשובות יותר במהלך היום, ואת זאת יראו לכם בקפה אופטימי. ארוחות הבוקר העשירות מחכות לכם, כך שאתם מוזמנים לבחור את המנות המפנקות יותר שתמצאו. אם אתם טבעוניים, למשל, תמצאו ארוחת בוקר עשירה הכוללת חביתה טבעונית, גבינה צהובה טבעונית, ממרח זיתים ועגבניות, קפה בחלב סויה ועוד. ואם אתם בקטע של בריאות, ארוחת בריאות מחכה לכם עם גבינה לבנה וקוביות בולגרית של 5%, שתי ביצים, סלט קצוץ, לחם ריחני ושתייה חמה.

פיצה, פסטה וכל השאר.

בקפה אופטימי תמצאו מגוון רחב של סוגי פסטה: ספגטי, רביולי, פרפרדלה, פנה ועוד עם שלל רטבים: עגבניות, מוקרמים, תוספת של גבינות בצד ועוד. ויש גם פיצות מסוגים שונים כמו פיצה מרגריטה הנפוצה, פיצה חצילים, פיצה מוקרמת, פיצה 3 גבינות וכדומה. במסעדה תמצאו גם מנות דגים משובחות כמו פילה מושט, פילה סלומון, דניס שלם, מנת פינש אנד צ’יפס וכדומה.

מנות אחרונות.

אחרי הארוחות המפקות אי אפשר שלא לחשוב על הקינוח. וגם בקטגוריה הזו אפשר למצוא פינוקים מכל הסוגים: כדורי גלידה לבחירתכם, פאי תפוחים, עוגת שוקולד חמה, סופלה שוקולד חם, וופל בלגי, מוס שוקולד ואפילו עוגה טבעונית לקינוח.

משקאות.

מה תרצו לאכול עם מנת הפסטה או הדגים? ובכן, מבחינת משקאות עומד לבחירתכם מבחר רב. תוכלו להזמין בירות מסוגים שונים, שתייה קלה, קפה לצד העוגה, תה ואפילו משקאות ספיישל כמו אייריש קרים, שוקו מרשמלו, אייס קפה או אייס קפה עם ברד בתוספת מייפל וקצפת.

אלה רק כמה מבין המנות המומלצות שתמצאו בקפה אופטימי. אתם מוזמנים לבקר בקפה, לבחון את התפריט ולהזמין את כל המנות האהובות. לאתר ולתפריט https://cafeoptimi.co.il/

דוביל’ה – למי שרוצה לטעום סנדוויץ’ ישראלי קלאסי

צילום אסף קרלה

אוהבים נוסטלגיה? רוצים לטעום את ארץ ישראל הישנה והטובה? ובכן, אפשר בהחלט לעשות זאת עם מלך הסנדוויצ’ים המהיר דוביל’ה המציע לכם לטעום את הישראליות כפי שהיא באמת. מנות איכותיות מחכות לכם, ואתם אפילו יכולים לבצע הזמנה מהירה ליעדכם. אבל לפני שנדבר עלמה שיש בתוך הסנדוויץ’, נתייחס תחילה ללחמים. הלחם הוא העיקר בכל כריך טוב וטעים, ואצל דוביל’ה הוא נאפה במקום. אפשר לבחור בין באגטים, לפיתות וליהנות ממאפים ריחניים המגיעים אליכם. גם ההרכב של הכריך מושקע ביותר. כאן משתמשים בחומרי הגלם הטובים ביותר עבור הכריכים, כולל בשרים איכותיים וירקות טריים לסלטים. אפשר לבחור אם לאכול במקום וליהנות מאווירה אילתית מפנקת, או להזמין את הכריכים לכל מקום שרק תבחרו, לבית, לעבודה או אפילו לפארק הבילויים שלכם.

אז אילו מנות מחכות לכם בדוביל’ה? ובכן, תוכלו ליהנות ממנות איכותיות במגוון רחב של סוגים. מנה נפוצה אחת, למשל, היא באגט מעורב עם מריחות הבית . מנה ישראלית קלאסית היא כריך עם שניצל בסגנון אמריקאי. או כמו בשישי עם סלטים מרוקאיים אמיתים שנעשים באופן יום יומי. ויש גם טורטיית רצועות עוף וסלט. בקיצור, עם תפריט מגוון ואיכותי לא תישארו רעבים. כי כאן מציעים לכם ארוחה ישראלית מפנקת כמו שצריך בטעם של פעם, עם בגט כפרי שנאפה בתנור ושניצל שהוכן באהבה עם נגיעות של ירקות ורטבים בצד.

אבל זה עוד לא הכול. אצל דוביל’ה הולכים צעד אחד קדימה וחושבים גם על המשלוח שלכם. כאן פותחו שיטות שונות שיאפשרו לאוכל להישאר טעים וטרי גם לאחר נסיעה. כך שאם אתם מזמינים משלוח ומקבלים את הכריכים הריחניים, הם נשארים טריים וטובים כאילו הוצאו הרגע מהתנור. כך שבין אם אתם עורכים ערב סרט ורוצים להזמין אוכל, ובין אם נשארתם בעבודה ומתחשק לכם משהו טעים, בדוביל’ה כבר יביאו לכם ארוחה ישראלית מפנקת עד מפתן הבית. באריזות ממותגות ויפות.

לאתר ולתפריט המלא https://doobille.co.il/

מנגה נודלס וסושי – הסושיה הכי טובה בעיר

צילום אסף קרלה

אוהבים אוכל שמגיע מן המזרח הרחוק? נולדתם עם מקלות צ’ופסטיקס ואתם מראים לאחרים איך להשתמש בהם? אם כן, מסעדת מנגה נודלס היא מסעדה בשבילכם. מדובר במסעדה יחידה מסוגה המתמחה במנות איכותיות של סושי וגם מנות אסיאתיות כמו אורז, מוקפץ ומנות של נודלס. הכול במחירים אטרקטיביים ותוך ביצוע משלוחים ברחבי אילת ואזור המלונות.

מבין המוקפצים שמציעה המסעדה, ניתן להזכיר נודלס ירקות סצ’ואן, שניצלונים, מנה תאילנדית איכותית, צ’אזה (קוביות חצילים ברוטב סויה עם תוספות שונות) או ספיישל סלומון. לטבעוניים שבינינו מוצעות מנות ללא ביצים או בשר כמו פאד תאי טבעוני או אורז טופו.

אוהבי הסושי יכולים ליהנות ממגוון רחב של רולים: אינסיידאאוט, סושי חם, פוטומאקי, סנדוויץ’ סושי, ניגירי וכדומה.

ויש גם קומבינציות איכותיות שיסדרו לכם את הארוחה הבאה שלכם. לדוגמה, קומבינציה 3 ירקות, מגש קומבינציה או קומבינציה זוגית.

ניתן גם להזמין מנות משולבות של מנגה דיל. יש מנות המתאימות יותר לילדים וכוללות מטעמים כמו אורז, צ’יפס, מים או מיץ ענבים. מנות מומלצות כוללות שילובים של כנפיים בטמפורה עם רטבים שונים. ניתן להזמין גם מנה של מנגה דיל הכוללת מנה ראשונה (אגרול, סלט, כנפי עוף וכדומה), מנה עיקרית וגם פחית שתייה.

עם מנות מפנקות שכאלה, אפשר בהחלט לבקר ביפן או בתאילנד ועדיין להישאר בארץ. כי האוכל כבר יעשה את שלו.

לאתר ולתפריט המלא https://mangaeilat.ussl.co.il/

לסיכום, ראינו שלוש מסעדות יוקרתיות שפשוט חובה לבקר בהן כאשר אתם נמצאים באילת. ניתן למצוא אותן במתחם פנינת אילת שבטיילת אילת הנמצאת על יד קניון מול הים, דרבן 2.

בשיתוף מאיר לוי

כדאי להכיר