צילום UMBRA

חברת UMBRA גאה להציג: שמשיות למסעדות

על פי חוק, אין לעשן במקומות ציבוריים סגורים. מסעדות רבות דואגות לייצר פתרון חיצוני לכל ציבור המעשנים.

בשיתוף UMBRA

הפינות החיצוניות במסעדות משמשות כיום גם עבור תקנות הקורונה שמשתנות מעת לעת. הנגשת האזור החיצוני, מחייבת לייצר פתרונות הצללה איכותיים שיאפשרו ישיבה נוחה. חברת UMBRA מציגה לראשונה שמשיות למסעדות שיאפשרו לבעלי המסעדות לייצר פתרונות הצללה מעולים ואיכותיים שנשארים לטווח ארוך.

למה שמשיית UMBRA היא פתרון ההצללה הטוב ביותר עבור מסעדות?

מעטות המסעדות שרוכשות מקום ציבורי ומשתלם להן להקים הצללה קבועה. רוב העסקים משכירים את המקום ויכול להיות שמתי שהוא במהלך הקריירה הם יחליטו לעבור מקום. בעלי מסעדות זקוקים לפתרון הצללה פריק ונייד שניתן לקחת ממקום למקום ויחד עם זאת שיהיה מספיק איכותי, יספק צל והגנה וגם יתאים לעיצוב. כולנו מכירים את השמשיות הפשוטות שמוצבות בחוף הים. שמשיות אלו פחות יציבות, הבד שלהן דק ולא מספק הגנה אמיתית מפני השמש והעיצוב שלהן מאוד מקושקש ולא מתאים עבור מסעדות. בעל מסעדות זקוקים לשמשיות מקצועיות ואיכותיות יותר.

מה מיוחד בשמשיות לעסקים של חברת UMBRA?

חברת UMBRA מייבאת שמשיות שעשויות מחומרי גלם איכותיים וברמת גימור גבוהה מאוד. בסיס השמשייה עשוי אלומיניום חזק ויציב. תכונות האלומיניום מאפשרות לו להיות עמיד אל מול נזקי מזג האוויר והוא לא מייצר חלודה או קורוזיה. בשל כך אין צורך בתחזוקה מיוחדת והוא נשאר יפה לאורך זמן. על האלומיניום ניצב לו בד פוליאסטר חזק מאוד ועבה שמגן מפני השמש. אל בסיס האלומיניום מצטרפת גם מנואלה נוחה מאפשרת הנמכה, הגבהה וכוונון של השמשייה. כל חוויית המשתמש והנראות של השמשיות מתבססות על נוחות המשתמשים ולכן הן מותאמות מאוד למסעדות.

על מה לשים דגש כאשר אתם בוחרים שמשיות UMBRA למסעדה?

בחברת UMBRA מגוון רחב של שמשיות בעיצובים, צבעים וגדלים שונים. לפני שאתם רוכשים שמשייה של חברת UMBRA מומלץ לחשוב על הצרכים שלכם. אם מחוץ למסעדה יש לכם שולחנות קטנים המיועדים לשתיים עד ארבע סועדים, הרי שכדאי לכם לחפש את השמשיות בעלות הקוטר הקטן יותר. אם בחלק החיצוני יש לכם פינות ישיבה גדולות וארוכות, מומלץ דווקא לבדוק לגבי השמשיות הרחבות יותר. כמו כן, מומלץ מאוד לבחון את צבע השמשיות שהכי מתאים לעיצוב המסעדה. ככל שתאפיינו היטב את צרכי המסעדה לגבי פתרון ההצללה, כך תצליחו לרכוש שמשיות למסעדות המותאמות בדיוק עבורכם ויישארו אתכם זמן ארוך יותר.

כמה עשויה לעלות שמשייה אחת עבור המסעדה?

העלות של שמשיות UMBRA היא עלות נוחה ולא יקרה ביחס לפתרונות הצללה אחרים שעולים אלפי שקלים. טווח העלויות נע בין 700 שקלים ל- 9000 שקלים. טווח המחירים רחב לפי גודל השמשייה והפעולות המכאניות שהיא מאפשרת. החברה מעדכנת את מבצעי השמשיות מעת לעת וניתן לראות אותם באתר. המטרה שכל בעל מסעדה יוכל לרכוש פתרון הצללה לטווח ארוך, נייד ופריק.

יש לכם שאלות? חייגו אלינו

כתובת: ראשון לציון, טוליפמן 7

טלפון: 073-3329499

דוא”ל: info@umbra.co.il

בשיתוף UMBRA