כיצד תבחרו את המזוודה המתאימה ביותר עבורכם

מרבית האנשים חושבים כי המטרה היחידה של המזוודות הינה להעביר את תכולת הפריטים שבבעלותם ממקום אחד למקום אחר, אך כאן הם טועים מאחר ומדובר בעיקר אך לא רק

freepik

בשיתוף לה בורסה

תהליך בחירת מזוודה מותאמת ואידיאלית בדיוק למטרותיכם תיעשה בליווי מספר פרמטרים בהם נעסוק במאמר הבא. האם אי פעם חשבת על הדרך אל היעד אשר עוברת המזוודה שלכם, כאשר במרבית המקרים ניכר כי אינה נמצאת לידכם, הלא היא עוברת בשינוע המטוס, דרך כלל העובדים השונים בשדות התעופה אשר מזיזים אותה ממקום למקום, סוגי מדרכות וכבישים אשר היא עוברת וכן הלאה וכן הלאה. כיום ישנן מספר רב של סוגים ודגמים של מזוודות ממספר שונה של חברות וביניהם מזוודות קלות, מזוודות על גלגלים, מזוודות טרולי וכן הלאה. איך נדע באיזה סוג של מזוודה לבחור? לפניכם הדגשים החשובים ביותר שיש להתייחס אליהם טרם רכישת מזוודה חדשה:

יעד הטיסה – נתחיל מהבסיס אשר לא פחות חשוב משאר הדרישות והרצונות שלנו בחיפושים אחר מזוודות, שכן חשוב ומומלץ לקחת בחשבון את היעד אליו בחרתם לטוס מאחר והוא אכן מהווה משמעות קריטית על גודל המזוודה וההתאמה שלה לזמן השהייה וליעד הטיסה, אם אתם טסים לברזיל או ליוון, ניכר כי סט המזוודות אשר תצטיידו בו לא יהיה זהה הן בחינת גודל והן מבחינת תכולת המזוודה. מדובר על טיסה קצרה ומעברים מהירים לעומת טיסה ארוכה המלווה בתהליכים ארוכים ומעברים רבים ואף אולי גם מספר עצירות באמצע הדרך ולכן חשיבות עמידות המזוודות קריטית גם כן, על מנת למנוע מצב בו תיתקלו במזוודה קרועה שלא הצליחה לעבור את כל הדרכים והמעברים בשלום.

עמידות ואיכות המזוודות – כאמור, ישנה חשיבות גדולה בתעשיית המזוודות לחומר הגלם ממנו הן עשויות, ככל שיהיה חומר גלם איכותי יותר ניכר כי התוצר הסופי יהיה איכותי יותר בהתאם – וכך למעשה יוכלו להחזיק מעמד לתקופה ארוכה וממושכת ולכן לא פחות חשוב, לפנות אל חברה מקצועית העוסקת במכירת מזוודות איכותיות ועמידות. חשוב לציין כי ישנן מזוודות העשויות חומרים פלסטיים קשיחים אשר נוטים במרבית המקרים שלא להיקרע לעומת מזוודות אחרות אשר מיוצרות מבד סינטטי ולא איכותי אשר ניתן באופן קלות לפגום ולקרוע. אז במידה ואתם מעוניינים ברכישת מזוודה איכותית ועמידה – חברת לה בורסה עשוייה להיות הפתרון האידיאלי ביותר עבורכם.

משקל המזוודה – למגוון רחב של מזוודות יש מגוון רחב של משקלים אשר משתנים על פי סוג הגלגלים וחומר הגלם ממנו עשויה המזוודה, מזוודות מפלסטיק קשיח לדוגמה, עשויות לשקול משקל רב יותר ממזוודות העשויות מחומרי גלם כמו עור ובד. על כן חומרי הגלם של המזוודה מצביעים גם על רמת האיכות והעמידות שלה. חשוב לציין כי בעמדת הצ’ק אין בשדה התעופה משקל המזוודה הינו פרמטר חשוב ביותר.

סוג הטיול – כפי שציינו תחילה ישנם פרמטרים חשובים עוד טרם ההתייחסות למזוודה עצמה, סוג הטיול המיועד הינו פרמטר חשוב לא פחות מאחר ובמידה ונבחר בטיול מלווה ג’יפים באזור אפריקה ניכר כי מדובר בטיול שאינו דומה כלל לטיול בצרפת שכל מטרתו תהיה קניות ברחובות המרכזיים של העיר וכך גם נבחר את סוג המזוודה בהתאם לטיולים הללו. מנגד, לאפריקה תעדיפו להצטייד במזוודות עמידות הרבה יותר תוך פחות מתן התייחסות למראה החיצוני ומידת העיצוביות של המזוודה, בזמן שלצרפת תצטיידו במזוודה מסוגננת בעלת חלל רב על מנת לאחסן על כל הקניות שתבצעו בטיול.

בשיתוף לה בורסה

כדאי להכיר