בשיתוף מאת: רינה יוגל - "טקסטלי"
בעידן הדיגיטלי השיווק המסורתי הופך פחות ופחות יעיל מרגע לרגע ואת מקומו תופסת אסטרטגיית השיווק באמצעות תוכן. אומנם השיווק באמצעות תוכן לא עובד מיד, אך כמו במדורה שלא מדליקים אותה מיד עם חתיכות גדולות של עץ, אלא מטמיעים בתוכה חתיכות קטנות. אומנם, החתיכות הקטנות לא מבעירות מיד אש גדולה, אבל הן מאפשרות להוסיף עוד ועוד חתיכות עץ למדורה עד שעולה להבה אחת גדולה וענקית, להבה שניזונה מפיסות עץ קטנות.
כך גם השיווק באמצעות תוכן. כאשר אתם בונים תשתית נכונה של תוכן שיווקי, האש תישאר בוערת כל הזמן, גם אם היא אש קטנה, אך ברגע האמת, כאשר הלקוח יידרש למוצר או לשירות שלך, הוא ייזכר במוצר שלך, להבת האש תגדל והמכירה תתבצע.
למה מותגים מפורסמים ואנשי שיווק מובילים בוחרים באסטרטגיית השיווק באמצעות תוכן?
התשובה פשוטה: כי זה עובד!
בעבר, הצרכן היה מגיע לנקודת המכירה שהייתה המפגש הראשון בינו לבין המוצר, הוא התעניין במוצר, שמע פרטים ואז קנה את המוצר והשתמש בו. כיום, בעידן האינטרנט, תהליך הקנייה של הצרכן הדיגיטלי שונה ומתחיל כמה שלבים לפני הקנייה. הנתונים מלמדים כי הצרכן הממוצע קורא בממוצע לפחות עשר כתבות תוכן על אודות המוצר כדי להחליט האם המוצר או השירות מתאימים לו.
שיווק באמצעות תוכן זוהי גישה שיווקית עדכנית של אסטרטגיה המתמקדת ביצירת תכנים והפצה של תוכן בעל ערך ברחבי הרשת בצורה שוטפת ועקבית במטרה לפתח מערכת יחסים בין הקונה הפוטנציאלי לבין המשווק, מערכת יחסים שתיתן לו מידע, תיצור אמון בבעל המוצר, מערכת שתחזר אחרי הגולש, תבנה קשר משמעותי בין המוכר לבין הקונה הפוטנציאלי וברגע האמת תוביל את הגולש הנאמן לרכישה של המוצר.
את השיווק באמצעות התוכן אפשר לבצע במגוון פלטפורמות שיווקיות ברחבי הרשת. תוכלו לכתוב למנועי החיפוש במטרה לקדם את דף המוצר שלכם למקומות הראשונים בדירוג התוצאות של גוגל, לפייסבוק, לאינסטגרם, לאתרים חדשותיים ולפורטלים רבי תנועה ופלטפורמות נוספת שיניעו גולשים רבים אל האתר שלכם.
התוכן השיווקי זמין 24/7. זו לא מודעה בעיתון שהיום קוראים אותו ומחר “עוטפים בו דגים”, זו לא פרסומת בטלוויזיה או ברדיו המושמעת במשך מספר שניות. זהו תוכן שנמצא תמיד וזמין לכל אחד. הזמינות של התכנים השיווקיים מסייעת לשווק את העסק שלכם בכל שעה, בכל יום ובצורה אפקטיבית במיוחד.
התוכן השיווקי מתאים לקהל יעד ממוקד. תוכלו לפרסם תכנים באתרים ובפורטלים המתאימים לקהלי יעד ייעודיים, כמו אתרים לעורכי דין, באתרים המיועדים למי שמחפש רופאי שיניים או טיפול רגשי, אם אתם משווקים מוצרי תינוקות תוכלו לפרסם בפורטלים ובקבוצות פייסבוק המיועדות לאימהות ועוד.
בעלי עסקים רבים משקיעים משאבים רבים בכתיבת תכנים, אבל זה לא עובד להם! למה?
התשובה פשוטה: כי הם לא יודעים לכתוב בשפה שיווקית!
כתיבה שיווקית היא אומנות של יצירת תוכן שיווקי. זוהי אומנות שיש ללמוד. הכתיבה השיווקית זהו הכלי שדרכו מוכרים אידאולוגיה, רעיונות ומותגים לקהל הקוראים. מאחורי כל כותרת, כל פסקה וכל מילה עומדת מחשבה וכוונה ספציפית. חשוב שהכתיבה תהיה קולחת וזורמת, כתובה בעברית תקנית, מעניינת ומסקרנת והכי חשוב, מניעה לפעולה. כתיבת תוכן שיווקי ללא הנעה לפעולה דומה למשחק כדורגל בלי שהובקע בו אפילו גול אחד.
עכשיו הזמן לעלות על הגל
אם אתם בעלי עסקים או סתם אנשים שאוהבים את המילה הכתובה ומעוניינים ללמוד את השפה ואת הכתיבה של התוכן השיווקי, “מכללת טקסטלי” מזמינה אתכם לקורס כתיבה שיווקית.
זהו קורס און ליין, קורס שבו תלמדו איך לכתוב תוכן שיווקי לכל פלטפורמה ברשת המבוססת על תוכן.
בקורס תלמדו איך כותבים לאנשים הקוראים מהמסך, מהם הקריטריונים שלפיהם גוגל מקדם אתרים ברשת ואיך לקדם אתרים באמצעות תוכן. איך לכתוב כותרות משכנעות ומסקרנות שיבלטו בין המסרים הרבים שהרשת מוצפת בהם, ילכדו את הגולש ויימשכו אותו לקריאת הכתבה, איך להפוך כותרת ממשעממת ושגרתית לכותרת שיווקית ומשכנעת, מהם העוגנים השיווקיים שעליהם נשען דף מכירה שעושה את העבודה היטב, איך לכתוב כתבות תדמית שיחזקו את המותג ויהפכן אתכם לאוטוריטה מובילה בתחום. איך לכתוב מייל שכולם יפתחו, וגם ימשיכו לקרוא אותו, איך לקדם באופן אורגני את דף הפייסבוק העסקי ואיך לכתוב פוסטים מוכרים ויראליים.
יש אנשים שיזהו כאן הזדמנות ויש את כל השאר
“מכללת טקסטלי” מזמינה אתכם לנצל את ההזדמנות ולרכוש עכשיו את הקורס במחיר אטרקטיבי במיוחד.
למי הקורס מתאים?
- לבעלי עסקים המעוניינים ללמוד לנהל בעצמכם את השיווק הדיגיטלי של העסק שלהם ולחסוך כסף רב כל חודש.
- לאנשים המעוניינים לרכוש מקצוע חדש, מתגמל ומבוקש של כתיבת תוכן שיווקי לקריירה חדשה ומתגמלת או כערוץ לעבודה נוספת שיתגמל אתכם בהכנסה נאה ויאפשר לכם לעבוד כשכירים או כעצמאים.
- לבעלי אתרים המעוניינים להזין באופן קבוע את האתר שלהם בתוכנים שיעניקו מידע ללקוח הפוטנציאלי, ויענו על הדרישות של מנועי החיפוש, כדי לקדם את האתר שלהם בדירוג התוצאות של גוגל, מנוע החיפוש הגדול בעולם.
- לאנשים שמוכרים מוצרים בחנויות מקוונות, באיביי, באמזון ובפלטפורמות נוספות ורוצים לחזק את המכירות שלהם ולהניע לפעולה באמצעות תוכן שיווקי.
- למשווקי שותפים שרוצים ללמוד איך לשווק את מוצרים שלהם בפלטפורמות השונות ברשת ובמדיות נוספות.
קורס כתיבה שיווקית של “מכללת טקסטלי” יחשוף בפניכם בתוך זמן קצר את העקרונות והסודות של הכתיבה השיווקית. בקורס תלמדו טכניקות פשוטות וקלות ליישום שבאמצעותן תוכלו לשווק את המוצרים שלכם או להיהפך לבעלי מקצוע מובילים בתחום.
תוכן שיווקי נמצא בלב כל קמפיין שיווקי, וזו ההזדמנות שלכם ללמוד לכתוב אותו כדי להצטרף לאינספור כותבי תוכן ברחבי העולם הנהנים ממקצוע מאתגר ומתגמל או כדי ללמוד לשווק את העסק שלכם בעצמכם ולחסוך אלפי שקלים בחודש.
בשיתוף מאת: רינה יוגל - "טקסטלי"