הכירו את המומחים לשירותי ביובית: חברת רז ביובית

שירותי ביובית נפוצים הרבה יותר ממה שנדמה לאדם הממוצע שלא מגיע מהתחום. על פניו זה באמת נראה כאילו שירותי ביובית הם משהו שכמעט ואין טעם לקרוא לו אבל תופעתו לשמוע כי מדובר על שירות שיכול להיות לעזר בהרבה מקרים ומתוך כל מיני סיבות

צילום רז ביובית

בשיתוף רז ביובית

מתי ניעזר בשירותי ביובית ומאילו סיבות

בראש ובראשונה שירותי ביובית כמובן מסייעים במקרה של סתימות בביוב מה שנדבר עליו עוד בהמשך. בנוסף, חשוב לזכור, בייחוד לאור ההתחממות הגלובאלית ושורה של מקרים בהם גם עז ירד על גוש דן ולאורך מישור החוף כי הרבה פעמים שירותי ביובית יכולים להיות יעילים במקרים של הצפות שנוצרו בעקבות ירידה של גשמים עזים בכמות גבוהה לאורך זמן קצר יחסית. אם יש עונה בה שירותי ביובית הם נפוצים יותר היא ללא ספק עונת הגשמים.

תוך כמה זמן אתם מגיעים מרגע הפניה?

ללא כל ספק ישנם ימים עמוסים יותר וכאלה שההגעה במהירות הופכת להיות אתגר מורכב יותר. אבל בימי שגרה אפשר לקבוע מראש שעה ייעודה ולעיתים אנחנו מגיעים במהירות לאור בקשת הלקוח. שירותי ביובית הם לא משהו שלוקח כל כך הרבה זמן כמו שצריכים להתקיים כל התנאים בשטח כדי שנוכל להתחיל לעבוד במהירות.

באיזה מקרים נזמין שירותי ביובית עבור סתימות ביוב?

סתימות ביוב הם כמובן נתח השוק המשמעותי יותר של שירותי ביובית שמשמשים בדרך כלל למקרים בהם יש סתימה בביוב ואז יש לבצע שאיבה משמעותית של החומרים שנמצאים בפנים כדי להצליח לפתוח את הסתימה. שירותי ביובית הם למעשה שירותים הנעשים באמצעות הכלי הזה שנקרא ביובית, הוא כמו משאבה גדולה ששואבת בלחץ את הנוזל בתוך הצינורות של מערכת האינסטלציה ששואבת גם את החומרים שהביאו להיווצרות של הסתימה לכתחילה.

ביובית היא כלי שלמעשה מנקה את הביוב ומאפשר לסתימה לצאת וככה להתחיל מחדש. שירותי ביובית הם משהו שמזמינים לעיתים קרובות לא רק במקרים של סתימה משמעותית אלא גם במקרים קלים יותר בהם יש פשוט לנקות את המערכות כדי שאפשר יהיה להשתמש בהם שוב מההתחלה בלי כל בעיה.

צילום רז ביובית

שירותי ביובית הם שירותים יקרים?

מדובר על שירותים שהעלות שלהם תלויה מאוד במקרה ולכן אי אפשר לדבר על המחיר בלי להגיד שצריך לבחון כל מקרה לגופו ולהתאים את השירות במיוחד עבורו. מה שאנחנו כן נגיד הוא שאנחנו עושים למעשה את כל מה שאנחנו יכולים כדי לבוא לקראת הלקוח וכדי להעניק לו שירות מעולה במחירים נוחים ושווים לכל כיס. אנחנו מודעים היטב למצוקה של הלקוחות שקוראים לנו עבור שירותי ביובית ולכן חשוב לנו מאוד לתת את השירות המתאים במחירים שבהם כלל האוכלוסייה יכולה לעמוד.

חשוב יותר מכך להגיד כי הרבה פעמים כאשר קובעים איתנו מראש אנחנו יכולים לבוא לקראת הלקוח במחיר כך שאם אתם חוששים שמא אתם צריכים את השירות בעבור תקלה שעתידה בעתיד להתפתח לבעיה דחופה, לא להעביר את העבודה לזמן אחר אלא לעשות את מה שצריך כדי לטפל בזה באותו הרגע.

איך אתם מצליחים לבלוט בתוך התחום ומה מייחד אתכם?

בעינינו הדבר החשוב ביותר הוא לא רק להיות זמינים ללקוחות ולתת סיוע ביד מקצועית ומיומנת, התפקיד שלנו בין היתר הוא להיות ‘בני אדם’. כלומר, אנחנו נמצאים כאן כדי לעזור ללקוח, לפתור בשבילו את הבעיה ואנחנו רוצים שבראש ובראשונה החוויה של הלקוח תהיה חוויה נעימה. אנחנו מקפידים להגיע במהירות, לתת מחירים הוגנים ולהיות אוזן קשבת אמיתית לצרכים של הלקוח.

הרבה פעמים שירותי ביובית הם שירותים שניתנים עבור מי שנמצאים במצוקה גדולה ותחת התפיסה כאילו שירותים חיוניים בבית לא עובדים כמו שצריך. אנחנו נמצאים כאן כדי לתת את המענה הפרקטי והנפשי ברגעים הללו בצורה טובה.

האם יש מקרים שאתם זוכרים במיוחד?

כמובן, בעיקר מקרים בהם אנחנו ממש יכולים לראות איך שירותי ביובית יכולים לשנות את האופן בו הלקוח מרגיש לאורך זמן. אנחנו תמיד זוכרים את הרגעים בהם אנחנו מגיעים למקום מוצף מים או כזה שהייתה בו סתימה שהתיקון עבורה היה כמעט בלתי אפשרי ומגלים כי על ידי מתן שירות מקצועי ואדיב אפשר באמת פשוט לפתור את הבעיה ולהחזיר את החיים למסלולם.

לבירורים ולפרטים נוספים התקשרו 050-6833701
עמוד העסק בפייסבוק: רז ביובית

בשיתוף רז ביובית

כדאי להכיר