איך קונים רכב מהניילונים בפחות כסף? תשאלו את איילון מוטורס

כיום הישראלי הממוצע לא יכול להסתדר ללא רכב, ולכן שוק הרכב בארץ נהנה ממבול של מכירות בכל שנה. ישראלים רבים רוכשים רכבים חדשים, אך רק מעטים מביניהם מודעים לשינויים של משרד התחבורה שבזכותם אפשר לקנות רכב חדש בפחות כסף

צילום איילון מוטורס

שנת 2013 הייתה שנת בשורה לשוק הרכב הישראלי, מכיוון שמשרד התחבורה הכריז על יבוא מקביל ופתח את התחרות בשוק. בזכות חוק זה ניתן לקנות את הרכב מיבואן מקביל של משרד התחבורה באחריות מלאה תוך שאתם משלמים בכמה עשרות אלפי שקלים פחות ממחיר היבואן הרשמי. יבואן מקביל בולט במיוחד בשוק הרכב הוא איילון מוטורס, החברה הראשונה בארץ אשר קיבלה אישור לייבא רכבים במקביל מטעם משרד התחבורה.


כולנו יודעים איך זה לקנות רכב חדש. מצד אחד, מדובר ברכב איכותי הפטור מטסט במשך שלוש שנים וניתן לנסוע בו בבטחה מבלי להגיע למוסך מדי חודש. מצד שני, הוא עולה לא מעט כסף ונחשב למעשה להשקעה המשמעותית ביותר אחרי הדירה, וישראלים רבים לוקחים הלוואות שנמתחות על פני שנים כדי לקנות רכב חדש. חברת הייבוא המקביל מבינה כי יש צורך לפתוח את השוק לתחרות, כדי שהצרכן יוכל לבחור רכבים במחירים משתלמים יותר ובתנאי המימון הנוחים בהתאם ליכולתו הכלכלית.




 


איילון מוטורס מציעה לישראלים מגוון רכבים חדשים במחירים נוחים ומשתלמים, וכל זאת תוך שהיא מספקת ללקוחותיה את תנאי המימון הטובים והמשתלמים ביותר. בתור החברה הראשונה בישראל שקיבלה רישיון ליבוא רכבים מקבילים, החברה מטפלת בפניות רבות, ונכון להיום אישרה לפחות 85% מהבקשות למימון, דבר שהופך אותה לאחת השחקניות הבולטות והמשמעותיות ביותר בשוק הרכב בארץ. מעבר לכך, שירות האספקה של איילון מוטורס הוא מהיר ואיכותי והשירות אותו זוכים לקוחות החברה לקבל החל מהשיחה הראשונה ועד לסיום הרכישה מתבצע בליווי צמוד לאורך כל התהליך. בכל רכישת רכב, הלקוח מקבל אישור למימון ובוחר את הרכב המתאים לו (תוספות, צבע, רמת גימור ועוד), ויוצא עם רכב חדש מהניילונים תוך 3 שעות בלבד.



צילום איילון מוטורס

 


כיום איילון מוטורס מייבאת מגוון רחב של דגמים למכירה דוגמת טויוטה,הונדה, פורד, מרצדס, ג’יפ, סקודה, BMW, רנג’ רובר וכדומה המגיעים במחירים הכי משתלמים ובאחריות יצרן מלאה. מטרתה של איילון מוטורס היא בסופו של דבר להגביר את התחרות כדי להנגיש את המחירים לצרכן ולעשות מהפכה בשוק הרכב הישראלי. תוך כדי כך החברה שומרת על סטנדרטים גבוהים, אמינות, בטיחות הרכב המוצע ללקוח ואיכות השירות.


נכון להיום שני הסניפים של החברה פועלים במלואם, והיא עובדת על פתיחת עוד סניפים כדי להביא רכבים חדשים במחירים משתלמים לכמה שיותר לקוחות.


אז אם גם אתם לא רוצים לקחת הלוואה של שנים כדי לקנות רכב חדש, מצאו סניף איילון מוטורס קרוב לבית ופנו למקצוענים שיתאימו לכם את הרכב שתמיד רציתם במחירים בלתי מתפשרים.


לאתר החברה: https://www.ayalonmotors.co.il


טלפון: 3558*


פייסבוק: https://www.facebook.com/ayalonmotors1


אינסטגרם: https://www.instagram.com/ayalonmotors_


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר