עֲדִי זָהָב עַל לְבוּשְׁכֶן: חנויות תכשיטים בירושלים במחירים מפתיעים

לאחר שכבשו בסערה את עולם היהלומים, מגיעים יהלומי המעבדה האקולוגיים לקניון מלחה בירושלים ולחנות נוספת שמקומה כרגע נשמר בסוד (מרגש, לא?), כדי לכבוש את לבבות הנשים בעיר שפנים רבות לה

צילום X lab Diamonds

בשיתוף X lab Diamonds

התכשיטים המרהיבים המשובצים ביהלומי מעבדה מבית היוצר של חברת X Lab Diamonds, מגיעים לבירת ישראל כדי להפתיע אתכן, בנות ירושלים, ולהגשים את חלומות היהלומים הכמוסים שלכן. חנות תכשיטים בירושלים שלא מהססת להבטיח גדולות ונצורות, בדמות יהלומים אקולוגיים שנוצרו באהבה במעבדה.

יהלומים שנוצרו באהבה

אין מדובר בחנויות תכשיטים מהסוג שאתן מורגלות אליו. חנות התכשיטים בירושלים בקניון מלחה והחנות הסודית החדשה שכרגע פתוחה אונליין בלבד וממתינה להפעים אתכן, ירושלמיות יקרות, הן חנויות ייחודיות של רשת יהלומי המעבדה המשגשגת, והן מייצגות את חזונה ומטרתה – לייצר את אבני החן היקרות בעולם בדרכים טובות ומועילות לטבע. תכשיטי הרשת מעוצבים בקפידה, מעובדים בעבודת יד מדויקת ומשלבים בגאווה את יהלומי המעבדה שנוצרו מתוך הערכה עמוקה והודיה לטבע, בהשראתו ובהדרכתו. אין מוצר הולם ומתאים יותר לירושלים מהתכשיטים המיוחדים של X Lab Diamonds, ואין עיר שמתאימה יותר מירושלים לארח את היהלומים הייחודיים הללו בשתי חנויות מדהימות שכאילו נוצרו במיוחד לעיר הבירה היפה בעולם.

כשהאדם לומד מהטבע

הטבע הוא המורה הטוב ביותר. וכשהדברים אמורים ביהלומים – יצירת המופת של הטבע, אין מורה טוב ממנו. יהלומים הנוצרים במעבה האדמה בתהליכי התפתחות טבעיים לאורך מיליוני שנים, הם פרי הבטן של האדמה. עבודות הכרייה של היהלומים הטבעיים הן משימה קשה וכואבת. זוהי תעשייה שפוגעת באדמה, בטבע, באזורי מחיה, בצומח ובמשאב האנושי שהיא מעסיקה. כדי להגן על האדמה, הסביבה, הטבע ובני האדם, החלו יזמים פורצי דרך לחפש דרכים להפיק, לייצר ולגדל יהלומים אמיתיים בתהליכים חדשניים ומתקדמים.

צילום X lab Diamonds

יהלומים אמיתיים מעשה ידי אדם

יהלומי מעבדה הם יהלומים אמיתיים לכל דבר. הם נהנים מכל התכונות והאיכויות של יהלומי הכרייה והם זהים להם לחלוטין. ההבדל היחיד הוא בכך שיהלומי מעבדה אינם חלק מתעשיית היהלומים העולמית המזיקה. הם ירוקים ואקולוגיים, תהליכי הייצור שלהם מסייעים לסביבה, לאדמה ולחיים, והם הולמים את חזון האנושות לחיי קיימות ושגשוג לטובת הדורות הבאים.

צילום X lab Diamonds

חנויות יהלומים המציעות מחירים מפתיעים

במכלול התכונות המדהימות של יהלומי המעבדה מגולמות כמה הפתעות. ראשית, הם מדהימים ביופיים. התכשיטים של רשת חנויות התכשיטים X Lab Diamonds שבהם משובצים יהלומי המעבדה, זוכים לעיצובים מרהיבים, ייחודיים ונהדרים למראה. שנית, עלותם פחותה לאין ערוך מעלות יהלומי הכרייה, ואין זה מפתיע. יהלומי מעבדה נוצרים באהבה ומתוך אהבה לטבע. הם מכילים את כל הטוב והשפע של הטבע ללא המשאבים הרבים הכרוכים בתהליכי הכרייה. מחירם של יהלומי המעבדה הוא מציאותי, סביר ומתאים לכולם. בשביל לסבר את האוזן, תליון המשובץ יהלום אקולוגי בעל רמת ניקיון גבוהה בגודל חצי קראט, נמכר בחנות של X lab במחיר של כ-2,500 ש”ח בלבד, בעוד שתליון העונה למאפיינים זהים ומשובץ יהלום כרייה יעלה כ-5,000 ש”ח וצפונה.

ולבסוף, יהלומי המעבדה מאפשרים יצירתיות אין־סופית. אומני הצורפות של X Lab Diamonds אוהבים לעבוד איתם ויודעים איך לשלב בינם ובין המתכות היקרות כדי ליצור תכשיטי מופת מושלמים, הממתינים לכם במלוא הדרם בחנות התכשיטים בירושלים. כמו כן, הרשת מפתיעה בכל חודש עם מבצעים והטבות מיוחדות ולכן נותר רק לעקוב ולהתחדש.

חנות תכשיטים בירושלים בקניון מלחה עם קונספט ייחודי

X Lab Diamonds מציגה חנות תכשיטים בירושלים עם קונספט ייחודי ועיצוב חדשני. בחנות החדשה של רשת יהלומי המעבדה תמצאו קולקציות מדהימות ויוקרתיות וליין רחב של תכשיטים חלומיים במחירים מעולים. מבחר טבעות אירוסין נוצצות ומשגעות, שלל שרשראות וצמידים משובצי יהלומים כיד הדמיון ועגילים מיוחדים למיניהם בעיצוב יוקרתי  – בחנות החדשה בקניון מלחה תכירו עולם ומלואו של קסם, יופי ואיכות במחירים של פעם בחיים.

התאהבתן ביהלומי המעבדה ובהיסטוריה המיוחדת שלהם? רוצות להתאהב גם בתכשיטי היהלומים של X Lab Diamonds? צוות החנות בקניון מלחה רוצה להכיר לכן את האהבה החדשה שלכן. היא כבר כאן. בואו עוד היום.

צילום X lab Diamonds

רשת אקס לאב דיאמונדס X Lab Diamonds

המיקום – חנות תכשיטים בירושלים הממוקמת בקומה האמצעית בקניון מלחה (הגעה דרך שער רקפת)

טלפון – 072-390-2077

אתר הרשת https://www.xlabdiamonds.co.il/

פייסבוק – https://www.facebook.com/XLabDiamonds

IL Diamonds – הבייבי של יהלומי המעבדה

חנות התכשיטים שמקומה העתידי בעיר כבר מעלה תהיות והשערות רבות, ואוֹשיות היופי הירושלמיות ממתינות לה בכיליון עיניים, פתחה זה מכבר את שעריה הווירטואליים ללקוחות שנפשן חפצה בטבעות יהלום מרהיבות לרכישה אונליין. טבעות היהלום של דיאמונדס איי אל מוצעות למכירה באתר וכבר מעוררות התפעלות רבה והשתאות. טבעות היהלום הן ההתמחות העיקרית של החנות ובשלב זה נמכרות בה בבלעדיות. תכשיטי יהלומים נוספים יגיעו אליכן, לקוחות היוקרה שלנו, בהמשך.

חנות טבעות היהלום של דיאמונדס איי אל

יופיין הקורן של טבעות היהלום ניכר בהן ממבט ראשון. האיכות של עבודת הצורפות והמיזוג בין המתכות היקרות ובין יהלומי המעבדה המדהימים, באים לידי ביטוי במראה העדין של הטבעות ובברק שלהן. למעשה, איכות זו היא החותם המזהה של תכשיטי היהלומים של X Lab Diamonds, והטבעות שלה הן גולת הכותרת של הקולקציות המהממות שהיא מציעה.

טבעות היהלום שנמכרות בשלב זה בחנות המקוונת ויגיעו בקרוב לחנות התכשיטים החדשה והמדוברת בעיר, נחלקות לשלושה סוגים עיקריים – טבעות אירוסין, טבעות סוליטר וטבעות משובצות יהלומים. כל אחת מכן יכולה למצוא בחנות את שאהבה נפשה.

רשת IL Diamonds

חנות תכשיטים בירושלים במיקום מפתח – עתידה להיפתח בקרוב

אתר הרשת לרכישה ישירה – il-diamonds.co.il

טלפון – 072-3902082

ההבטחה הקסומה של טבעות האירוסין

אין כלה לעתיד שלא תמצא את טבעת האירוסין שלה בחנות המותג דיאמונדס איי אל. טבעות אירוסין המשובצות ביהלום אחד מרכזי ומעוטרות ביהלומים קטנים תומכים ומשלימים, הן הבטחה קסומה לאירוע חתונה חלומי ולחיי נישואין מהאגדות. יהלומי המעבדה של טבעת “אהבה ראשונה”, טבעת “משאלה נוצצת” או טבעת ‘גלורי’ לכלה־נסיכה שאת ממתינים לך ולבן זוגך בחנות המותג, כי הדרך לאושר מתחילה רק כאן, אצלנו.

העוצמה של טבעות הסוליטר

אין תכשיט שמתאים יותר לאישה עוצמתית מטבעת סוליטר הנושאת יהלום מרכזי נוצץ אחד ויחיד בעיצוב ייחודי ומרהיב. כי מה מתאים יותר לאישה המרהיבה והמיוחדת שאת מאשר טבעת יהלום מעבדה סוליטר? רוצה להתאהב? הסוליטר שלך קרוב עכשיו יותר מאי פעם.

יהלומים לכל אישה

קולקציית טבעות היהלומים בחנות דיאמונדס איי אל תפתיע אותך במגוון עיצובים ובשלל האפשרויות. בחנות המקוונת יש מספיק יהלומים לכולן וטבעות משובצות יהלומים לנשים שיודעת לזהות איכות.  אין תחליף ליופי האין־סופי של טבעת האיטרניטי, ואין מהפנטים יותר מהיהלומים השחורים. יופיין יוצא הדופן של טבעת ה’טיפות’, טבעת ה’קשת’ וטבעת הנסיכה מחכה לך גם כן, אז בואי עכשיו ונעזור לך לצלול אל תוך צלילותן המענגת של היהלומים.

יהלומים בעיר הקודש

שתי חנויות תכשיטים בירושלים, חדשניות ועם אמירה סביבתית וצרכנית ברורה, האחת בקניון מלחה והשנייה שמיקומה ממתין להתגלות, מביאות לכן את השפע של עולם יהלומי המעבדה המפתיע במעלותיו הרבות. אז אל תשתהו – אתן יודעות מה אתן רוצות. בקרו בחנויות המובילות של X Lab Diamonds עוד היום, והכניסו לחייכן את הקסם הענוג של היהלומים.

בשיתוף X lab Diamonds

כדאי להכיר