בשיתוף lldigital
הכרות וראיון:
עורכי דין רבים מתלוננים, שהשקיעו כסף רב בבניית אתר על השירותים שהם מספקים, בכתיבה וניסוח של התכנים ואפילו בקידום אורגני ואין להם פניות של לקוחות מהאתר. ביניהם כאלה שהשקיעו עשרות אלפי שקלים והאתר נותר שומם, ללא כניסות וללא פניות איכותיות של לקוחות פוטנציאליים.
מי שבא לתת מענה לקידום תוכן של עורכי דין ברשת, הוא עורך דין לירן לייבוביץ’, בעברו עורך דין המתמחה בתחום ההוצאה לפועל ופשיטות רגל והיום עוסק ברגולציה של מאגרי מידע באינטרנט ותנאי הרגולציה לעבודה מול האירופאיים בתחום הפרטיות.
עורך דין לייבוביץ’ פיתח תחום התמחות ייחודי בישראל: קידום אתרים לעורכי דין ויועצים משפטיים, שכולל גם כתיבת תוכן קידומי עם היתרון העצום שיש לו של הבנה עמוקה הן של תחום המשפטים, הז’רגון המשפטי ומה האפיון המיוחד של הלקוחות, לכל משרד עורכי דין צריך לבצע איתור וטירגוט של הלקוחות הפוטנציאליים שלו בהתאם לדרישות השונות של כל משרד.
עו”ד לייבוביץ התפנה מהלו”ז העמוס שלו, להסביר לנו את תחום ההתמחות שלו ומדוע הוא הכתובת הטובה ביותר לכל עורך דין שרוצה להגדיל את מספר הלקוחות שלו (ומי לא רוצה יותר לקוחות?…)
תן לנו דוגמה לסיפור הצלחה שלך
עו”ד לייבוביץ’: “פנה אליי עורך דין מתחום המקרקעין שהתלונן על אפס כניסות לאתר שלו. במשך כמה חודשים של עבודה שלי הוא הגיע למקומות הראשונים בחיפושי גוגל בקטגוריות רלוונטיות ועל פי מילות מפתח תחרותיות בתחום. היום, לאחר שנה וחצי של עבודה, יש לאתר מעל – 3,000 כניסות בחודש, מתוכם יש המון לידים רלוונטיים וכ- 3-4 לקוחות חדשים כל חודש, שזה המון.”
למה בעצם נכנסת לתחום הזה?
“החלום שלי היה תמיד לעזור לאנשים. אני לא אוהב להתעמת שזו יכולת הכרחית בעריכת דין. אני איש של אנשים. אני לא רואה בעצמי מקדם אתרים או עסקים אלא מקדם אנשים ואת המשרדים שלהם. אם יש משהו שמוציא מאותי מהמיטה בבוקר, זה לראות את הלקוחות שלי מתקדמים ומתבלטים בתחומם. גיליתי שיש עורכי דין רבים, שמשלמים אלפי שקלים על קידום ואין להם שום תוצאה. זו זריקת כסף לפח וזה מתסכל מאוד. ידעתי שאני יכול לפתור להם את הבעיה הזו.”

למה לעורך דין לפנות דווקא אלייך?
“כי אני מכיר מקרוב את ההתמודדות של עורכי דין, מי הלקוחות שהם מחפשים ומה לקוחות מחפשים בעורך דין. יש לי ידע משפטי עצום וגם ידע נרחב מאוד ומומחיות בתחום הדיגיטל, ניסיון של 8 שנים בתכנות, בניית אסטרטגיה ומתודולגיה ויש לי הכשרה גם בתחום אבטחת
מידע. בעבודה עבור הלקוחות שלי, אני למעשה זה שמנחה את המתכנתים המעצבים וכותבי התוכן, מה בדיוק לעשות, כי אני יודע לאיזה תוצאה יש להגיע. אני פרפקציוניסט ברמות קיצוניות ששואף לשלמות בשרות שאני נותן וביחס ללקוח.בשוק הזה יש תחרות מחירים קשה וזה גורם לירידה באיכות השרות. הרבה אנשים מוצאים הרבה כסף ולא מקבלים תוצאות. אני נותן שרות פרמיום. אני עובד עם תוכנות לביצוע מחקרי שוק, ומתחרים במרחב הדיגיטלי דיגיטליים הטובות והמתקדמות ביותר בתחום קידום כאשר אני בוחר בפינצטה את אנשי המקצוע שאני עובד איתם. כולם מהשורה הראשונה בתחום.
אני לא מתפשר ואני עושה הכול כדי שהלקוח שלי יהיה מרוצה והעיקר – דואג שיגיעו אליו הרבה לקוחות.
המוטו שלי הוא: מצוינות וחדשנות.”
מה מייחד את עורכי הדין כלקוחות?
“הם יודעים בדיוק מה הם רוצים. קשה לרכוש את אמונם – מתוקף המקצוע והם עובדים בלוחות זמנים צפופים ומדויקים. הזמן הוא קריטי בעולם המשפט ואני מקפיד לעמוד בכל לוחות הזמנים שיש ללקוח.”
תפרט בבקשה למי שמכיר את המושגים המקצועיים בתחום – מה השירותים וההתמחויות שלך?
“המומחיות שלי היא קידום אורגני במנועי חיפוש, אופטימיזציה (SEO), תכנון אסטרטגיה שיווקית, פיתוח רעיונות יצירתיים וסעור מוחות, מסחר אלקטרוני, מדיה חברתית, מודעות גוגל (PPC), ניהול מוניטין דיגיטלי, פיתוח אתרים, אופטימיזציה והמרה (CRO), ניתוח מעקב ודיווח מדדים של צרכנים ברשת, ניתוח מחקר מתחרים, מחקר שוק מכוון, כתיבת תוכן ואינפורמטיקה, כשמונה שנים של ניסיון בשיווק דיגיטלי והכשרה של קצין הגנת מידע ופרטיות לפי החוק הישראלי תקנת הגנת הפרטיות של האיחו האירופי (GDPR).”
מה בדיוק מקבל הלקוח?
- אתר מושקע מאוד על פי דרישות הקידום האורגני של גוגל
- פרסום בגוגל וברשתות חברתיות
- דפי נחיתה עבור אוכלוסיית לקוחות ספציפית ושיווקו באזורים בהם הם נמצאים
- מחקרי מתחרים (סקר שוק) : אילו מוצרים/שירותים המתחרים מספקים ללקוחות שלהם , מה התנועה לאתר שלהם , אילו מילות מפתח מניעות את המשתמשים , באילו טכנולוגיות באתר המתחרים משתמשים, באיזה תוכן המתחרים משתמשים , ארכיטקטורת האתר של המתחרים, חווית המשתמש באתר וממשק המשתמש (UX/UI)
- מחקר מילים ללקוח – אילו מילים מכניסות הכי הרבה תנועה על פי המוצרים / השירותים שהוא מספק
- מחקר קישורים – אילו קישורים חיצונים יש לספק ללקוח שייתנו את הבוסט הנכון
- מחקר תוכן – איזה תוכן מעניין את הגולשים (והכנסתו באתר)
- מחקר נראות האתר – ,ux/ui שמביא תוצאות
- מחקר תחרותיות

וואו! מרשים מאוד. ומה התוצאות שאתה המבטיח לעורכי הדין שמגיעים אלייך כדי שתקדם את העסק שלהם בצורה אורגנית ?
- הבאת לקוחות חדשים
- שיווק דיגיטלי Tailor made. כזה שמותאם אישית לכל לקוח על פי המתחרים והצרכים שלו
- אסטרטגית שיווק, שהיא אישית ומותאמת לכל לקוח של הלקוחות שלי
- פיתוח תוכן ממיר תוכן שמעניין לקוחות פוטנציאליים
- הטמעת טכנולוגיות חדשות באתר לצורך פתרונות שונים כגון (מפות חום לבדיקה על אילו תכנים בדף ספציפי המשתמשים מסתכלים וזאת כדי לראות אילו תכנים ממירים ואילו לא.)
- בניית נוכחות מקוונת של המותג / העסק / האדם או לחלופין הסרת מוניטין שלילי מהרשת
- הטמעת (KPI-Key Performance Indicator) פיתוח אינדיקטור לביצועים עיקריים ומדידים של אתר החברה – כדי להעריך את ההצלחה. למשל: כמה לקוחות חדשים כמה לקוחות חוזרים, סוג התוכן שמעניין ומכניס הרבה לקוחות וסוג התוכן שלא מעניין ולא ממיר
איפה אתה בעוד 10 שנים?
“ממשיך לעשות מה שאני אוהב , לעזור ללקוחות שלי לגדול , לצמוח לקבל עוד לקוחות ולעשות יותר כסף ולגדול לחברה בינלאומית המתמחה באספקת מטריית שירותי פרסום דיגיטליים בדגש על קידום אורגני לעורכי דין ועסקים גדול בארץ ובחו”ל.”
עו”ד לירן לייבוביץ אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית
גיבורי ישראל 10ב’ נתניה
טלפון : 054-4567534
טל : 09-8358737
דוא”ל : liran@lldigital.co.il
אתר : https://lldigital.co.il/
פייסבוק : https://www.facebook.com/liranleibovichlldigital
שעות פעילות : א-ה 18:00 – 09:00
בשיתוף lldigital