השיטה לעיצוב גבות שמטריפה את כולם

הגבות הן מסגרת לעיניים ולפנים בכלל, ועיצוב הגבות משפיע על ההבעות בפנים, באמצעות עיצוב הגבה ניתן לשנות את מראה הפנים , הן משפיעות על ההבעה והמראה הכללי של הפנים

צילום 123rf

בשיתוף תוכן שיווקי

רוב הנשים המעוניינות בטיפול גבות עושות זאת מטעמי אסתטיקה כגון: חיזוק הצבע או מילוי באזורים קרחים, שינוי צורה ויש גם כאלה מגיעות בגלל בעיות רפואיות (צלקות, אלופציה וכדו’).

בדרך כלל לנשים עם גבות מלאות עיצוב הגבות יתבצע באמצעות מריטה בלבד, כאשר חשוב להקפיד על מריטה בתדירות קבועה ולעיתים תכופות, לשימור המבנה ולמראה נקי.

כאשר מדובר בגבות בעלות שיער דליל וחסר, גבות קצרות, לא סימטריות או גבות במראה דל ושקוף, ישנם פתרונות מקצועיים למילוי הגבה שיכולים לתת מענה לבעיות אלו.

עיצוב גבות בשיטת השערה מיקרו פיגמנטציה

שיטת השערה היא שיטה מתקדמת הנשענת על טכנולוגיה חדשנית, ומיועדת להביא למילוי שיער החסר בגבה, תוך התמזגות והשתלבות בשיער הקיים, במראה טבעי. שיטת השערה מבוססת על החדרת פיגמנט לעור לשכבת הדרמיס העליונה, ההחדרה מתבצעת באמצעות מכשיר חשמלי שמחוברת אליו ידית עם מחט דקיקה שטבולה בפיגמנט היוצרת הדמיה של זקיקי שיער אשר משתלבים לצד שיער הגבה הקיים.

היתרונות של עיצוב גבות בשיטת השערה

דיוק- בזכות המכשיר הייחודי והמתקדם הפעולה מתבצעת ברמת דיוק גבוהה במיוחד, תוך מילוי הנקודות החסרות בגבה .

מהירות- הטיפול בשיטת השערה מתבצע בד”כ בשני טיפולים , כאשר בטיפול הראשון מתבצעת החדירה אל העור והחדרת הפיגמנט ולאחר מספר שבועות חוזרים על הפעולה לצורך חיזוק  הצבע  ושמירה עליו לאורך זמן. בתקופה בין הטיפול הראשון לשני מתקיים חילוף טבעי של תאי העור ודהייה של הצבע, ונדרש חיזוק.

עמידות- מילוי הפיגמנט והתוצאה בשיטת השערה מספקים עמידות לתקופה של כשנה, העמידות משתנה בין אחת לאחת בהתאם להרבה גורמים כגון:  סוג עור, שהייה בשמש וכו’.

בטיחות- הפיגמנט המוחדר לעור בשיטת השערה הוא פיגמנט המורשה לשימוש ובטוח, והפעולה מתבצעת במיומנות ובמקצועיות ללא חדירה עמוקה לעור (חשוב לבחור אשת מקצוע בעלת תעודות שמשתמשת בחומרים איכותיים .

וכמובן מראה טבעי!!!

מחירים

טיפול בשיטת השערה מתבצע במכוני היופי, האסתטיקה והקוסמטיקה על ידי מי שהוסמכו לכך ולמדו את השיטה. העלויות משתנות מנותן שירות אחד לאחר ונמצא בטווח מחירים 1300-2500 ₪ לשני טיפולים.

חשוב לבחור במכון המספק מקצועיות, עובד עם חומרים איכותיים בלבד, ומקפיד על בטיחות וסטריליות.

תוצאה

בזכות פיתוח שיטת השערה זכו נשים רבות למראה גבות טבעי ומרשים, למסגרת אסתטית לפנים במראה שנראה טבעי לחלוטין ללא צלקות או סימנים אחרים. מראה הגבות בשיטת השערה נראה טבעי, כאשר הפיגמנט מדמה את מראה השערה הטבעית ומשתלב לצדה.

בשיתוף תוכן שיווקי

כדאי להכיר