איך לבחור טבעת אירוסין?

ישנם רגעים מסוימים בחיים שלנו שהאושר שלנו מגיע לגבהים חדשים עד כדי כך שאנו מרגישים בספירה אחרת, מציאות מאושרת ושמחה, כמעט לא מציאותית, שבה אנו חווים רגעי קסם מיוחדים. אחד מאותם רגעי הקסם הוא רגע הצעת הנישואין שבו אחד מהצדדים מציע בדרכו הייחודית לבן/בת הזוג השניים להינשא וללכת יד ביד בדרך החיים המשותפת שלהם.

צילום יהלומי הבורסה

בשיתוף יהלומי הבורסה

את טקס הצעת הנישואין חותמת טבעת האירוסין. אותה טבעת שמציע הגבר לאישה המיועדת בעת הצעת הנישואין ומסמלת למעשה את תקופת האירוסין והסכמת בני הזוג להתחתן ולחיות חיים משותפים. ישנם פרמטרים רבים המשפיעים על בחירת טבעת האירוסין ואם יצא לכם לדפדף בקטלוג טבעות שכזה והתחלתם לבלבל – אנו ממליצים בחום לקרוא את המשך הכתבה.

מה מסמלת טבעת אירוסין?

טבעת האירוסין מסמל לרוב את הכוונה להתחתן. ההסבר הפשטני הזה מלא באבקת קסם גם כן אם רק תחשבו על זה מעט יותר לעומק. הרגע הקסום שבו אדם אחד נרגש, קצת עצבני, יורד על הברך ומציע נישואין. הטבעת נשלפת ומוסיפה לתחושות והעוצמות המיוחדות באותו הרגע. הטבעת מסמלת שיש אדם שאוהב אותך יותר מכל ורוצה להפוך את היחסים שלכם לרשמיים.

כמה להשקיע בטבעת האירוסין?

כאשר אתם באים לרכוש טבעת אירוסין חשוב להגדיר תקציב מראש. בעוד כל טבעת יכולה להספיק זה די ברור כי טבעות אירוסין הפופולרית והנחשקות ביותר הן טבעות יהלום. יש אינספור סוגים, גדלים ומשתנים נוספים המשפיעים על התוצר הסופי וכל אחד מהמשתנים הללו עשוי להשפיע על המחיר. לכן חשוב מאוד להגיע עם תקציב מוגדר מראש, שיתאים לצרכים וליכולות שלכם.

צילום יהלומי הבורסה

פרמטרים חשובים לבחירת הטבעת המושלמת:

  • חומר גלם –.טבעת אירוסין כדאי לרכוש מחבר בורסת היהלומים, יהלומי הבורסה חברים בבורסת היהלומים, מומלץ לבדוק מה הארוסה מעדיפה זהב לבן או צהוב, ניתן גם לראות לפי שאר התכשיטים שהיא עונדת.
  • איכות היהלום – חשוב לבחור ביהלום שיהיה 100% טבעי, עם תעודת אחריות לכל החיים, ותעודה גמולוגית.
  • צורת היהלום – יהלומים באים בצורות שונות. כאשר הפופולרי והקלאסי הינו היהלום העגול. כמובן שצורת היהלום צריכה גם להתאים לסגנון המועדף על האישה המיועדת לענוד את הטבעת. בין הצורות השונות תוכלו לבחור יהלום עגול, מרובע, אובלי, אמרלד, לב, טיפה ועוד.
  • משקל היהלום – משקל היהלומים מחושב בצורה של כל 100 נקודות שוות ל1- קראט. ניתן לרכוש יהלום קטן יותר. רבע קראט=0.25 קראט. 0.40 קראט , חצי קראט והלאה.
  • צבע היהלום – צבע היהלום מוגדר בין האות D לאות Z בסולם דירוג כזה שבו האות D מסמלת את היהלומים הנדירים ביותר והיקרים ביותר בדרך כלל שצבעם הוא שקוף. לאחר מכן ככל שהדירוג יורד כך גם משתנה צבע היהלום והופך צהוב יותר .
  • הכל כפוף לטעמו של הלקוח, יש כאלה שאוהבים יהלום לבן ושקוף ויש כאלה שמעדיפים טיפה צהבהב. כמובן שגם לתקציב יש השפעה על צבע היהלום, אך אל דאגה ביהלומי הבורסה תוכלו תמיד לשדרג את היהלום במהלך השנים.
  • ניקיון – מכיוון שמדובר באבן טבעית הרי שחלק מהיהלומים המתגלים כוללים תכלילים שונים. האבנים שבהן אין תכלילים כלל, גם לא באמצעות מכשיר הגדלה מיוחד, אלו האבנים הנדירות והיקרות ביותר. ישנם כמה דרגות שנקבעו לניקיון היהלום כאשר דרגת הFL ו-IF אלו הדרגות הגבוהות ביותר ליהלומים האיכותיים והיקרים ביותר. דרגות VVS, VS ו – SL יציינו בהדרגה את רמת התכלילים הניתנים לזיהוי בהתאם להגדלה ואילו יהלומים בדירוג L=P מ1 עד 3 יהיו היהלומים הנפוצים ביותר שבהם ניתן לזהות את התכלילים הניתנים לזיהוי עם העין וללא הגדלה.

בחירת טבעת האירוסין שלכם צריכה להתחשב גם בסגנון המועדף על האישה המיועדת לענוד את הטבעת: האם היא אוהבת טבעות מזהב לבן? מזהב צהוב? יהלום גדול או קטן? צורת היהלום? באילו צבעים התכשיטים האחרים שלה? ועוד. כמו כן כדאי לקנות את הטבעת מחברי הבורסה ליהלומים ברמת גן ולוודא שאתם מקבלים אחריות לכל החיים על היהלומים. לא חייבים לבחור ביהלום הגדול ביותר כיוון שביהלומי הבורסה תוכלו לשדרג את היהלום מתי שרק תרצו לאורך השנים. תכשיטי יהלומי הבורסה הינה חברה משפחתית, דור שלישי ליהלומנים וחברי בורסת היהלומים ברמת גן. באתר החברה תוכלו למצוא קטלוג מגוון לטבעות אירוסין בסגנונות עיצוב שונים ובפנייה לצוות המקצועי של החברה תוכלו לקבל אף שירות מיוחד וייצור הטבעת באופן אישי בהתאם לצרכים ולחלומות שלכם.

בשיתוף יהלומי הבורסה

כדאי להכיר