כל מה שרציתם לדעת על הסדרה מעילה

"מעילה" היא סדרה מעניינת ומרתקת על סיפורה של אתי אלון שעבדה בבנק למסחר ומעלה כרבע מיליארד שקלים מכספי הלקוחות עבור אחיה עופר, המכור להימורים שנקלע לחובות כבדים. סדרת הדרמה החדשה היא מסוגת דרמה פשע, העלילה עוסקת בסיפור המעילה הבלתי ייאמן של אתי אלון מהבנק למסחר, ובקשר ההדוק שבין האחים

freepik

בשיתוף תוכן שיווקי

בסדרה החדשה הושקעו משאבים רבים ומככבים בה דאנה איבגי (אתי אלון) ויהודה לוי (עופר מקסימוב). את הסדרה החדשה יצר יותם גנדלמן, הוא גם ביים את הסדרה וכתב את התסריט. הקאסט של הסדרה כולל לא מעט שחקנים ושחקניות מהשורה הראשונה בארץ כגון: שלום אסייג, שני קליין, ענת וקסמן, איציק כהן, דובר קוסאשווילי, אור בן מלך, יעקב זאדה דניאל וחנן סביון.

סיפור אהבה טרגי בין אח ואחות

הסדרה מעילה מבוססת על מקרה אמיתי ומציגה את סיפור האהבה הטרגי בין אח ואחות. העלילה מבוססת על פרשת אתי אלון שמעלה בכספי הבנק למסחר והביאה לקריסתו. הפרשה התרחשה בין השנים 2002-1997, לאחר שאתי אלון פתחה בבנק למסחר 206 חשבונות בנק פיקטיביים כדי להעמיד הלוואות גב אל גב, כאשר הכסף הגיע מחשבונות הבנק של לקוחותיה.

אתי אלון משכה את כספי ההלוואות לרשותה תוך שבירת ומשיכת פיקדונות קיימים של לקוחותיה. בסך הכול היא מעלה מהבנק למסחר סכום של 254,199,600 ₪, ומעילת הענק הביאה לקריסתו של הבנק. הכספים שימשו את אחיה של אתי אלון המכור להימורים, וכספי המעילה סייעו לו להשיב חובות לנושיו בתחום ההימורים באמצעות המחאות ביטחון שסופקו על ידי אחותו.

למעשה, הסדרה מציגה את הפן האנושי של הדמויות העיקריות בפרשה שהסעירה בזמנו את המדינה. זו סדרה המתארת את הסיפור הטרגי של אהבה בין אח לאחות, ורק לאחר שנפתחה חקירה בבנק ישראל ובמחלק ההונאה של מחוז תל אביב, אתי אלון התייצבה במשטרה, בליווי עורך דינה, והיא התוודתה על מעילת הענק שביצעה בבנק למסחר.

העלילה בסדרה “מעילה” מציגה את הקשר ההדוק בין האחים ואת הנאמנות החזקה של אתי אלון לאחיה המכור להימורים, נאמנות שגוברת על נאמנותה לילדיה ולבעלה. עופר מקסימוב מתגלה כדמות אבודה, דור שני להתמכרות להימורים, הוא מוכן לוותר על הכול בתמורה למשחק הימורים נוסף.

שחזור שנות ה-90

המעילה בבנק למסחר התרחשה בסוף שנות ה-90 של המאה הקודמת ובתחילת שנות ה-2000. יוצרי הסדרה השקיעו משאבים רבים בשחזור התקופה כדי לספק לצופים חוויית צפייה אותנטית ומלהיבה.

העלילה עצמה מתעדת את רצף האירועים שהתקיים כמו בסדרה דוקומנטרית, אך למרות ההיצמדות לסיפור האמיתי, היוצרים ביצעו שינויים קטנים בעלילה כדי לייצר עניין רב ולהגביר את הדרמה והמתח. בנוסף, הבחירה המצוינת של הקאסט מתגלה כמדויקת ומוצלחת מאוד, והשחקנים המובילים דאנה איבגי ויהודה לוי שובים את לב הצופה ותורמים בכישרונם וביכולות המשחק המיוחדות שלהם.

תיאור היחסים המורכבים

ראוי לציין כי רבים מכירים את פרשת אתי אלון, לכן הסוף של הסדרה “עלילה” מוכר וידוע עבורם. בנוסף, לא מעט ישראלים צפו לאחרונה במיני סדרה “אתי אלון – האישה שגנבה 250 מיליון”, לכן חשוב להדגיש כי הסדרה החדשה מציגה את היחסים המורכבים והטרגיים בין אתי אלון לאחיה עופר, העלילה מותחת ובזכות הליהוק המשובח הצופים מגלים פרטים חדשים על הפרשה והדמויות שכיכבו בה.

בסדרה “מעילה” עוקבים אחר שלושת ראשי הפרשה – אתי אלון, עופר אחיה ואביגדור אביהם. הסדרה מיטיבה לתאר את השיטה המתוחכמת של אתי אלון למעול בבנק, ובעיקר למעול באמונו של מנהל הבנק שהעריך אותה מקצועית ודאג לקדם אותה בעבודה, ומצד שני הסדרה נוגעת ללב ומפעילה רגש אצל הצופים בגלל הקשר המורכב והאובססיבי של אתי עם אחיה ואביה.

בשיתוף תוכן שיווקי

כדאי להכיר