הסרת קעקועים בלייזר – הכירו את המרכזים המובילים ליד ביתכם

מהיום, קעקועים הם לא לנצח! כבר אפשר להתחרט על קעקוע שעשיתם בעבר. הכירו את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם המאפשרות לכם להסיר את הקעקוע בדרך הבטוחה, היעילה והמהירה ביותר

הסרת קעקועים בלייזר במרכזיים המתקדמים ליד ביתך

בשיתוף אתר דוקטור חן

כל מה שרציתם לדעת על תהליך הסרת קעקועים בלייזר במרכזיים הקרובים לביתכם.

אנשים רבים אשר עשו קעקועים בעבר, מוצאים את עצמם מתחרטים עליהם עם הזמן. טכנולוגיות לייזר חדישות, מאפשרות להסיר קעקועים בדרך יעילה ובטוחה המביאה לתוצאות מושלמות של מראה עור אחיד ללא סימן או צלקת. הטכנולוגיות המובילות בעולם, המשמשות לצורך הסרת קעקועים בלייזר הן PICOWAY ו-FOTONA QX MAX הנחשבות לפסגת הטכנולוגיה ומאפשרות להסיר כל קעקוע בכל צבע וגוון אשר טכנולוגיות לייזר ישנות יותר לא הצליחו להסיר (כגון: כחול, ירוק, אדום ולבן). למומחים של רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן המבצעים הסרת קעקועים בלייזר ב: אשדוד, תל אביב, ראשון לציון, חיפה, קריית חיים, באר שבע, עפולה ניסיון רב בטיפולי הסרת קעקועים בטכנולוגיות הלייזר המתקדמות ביותר של PICOWAY ו FOTONA QX MAX המאפשרות מקסימום תוצאות במינימום טיפולים ובכך חוסכות למטופלים כסף וזמן יקר.

תהליך הסרת קעקועים בלייזר

במהלך טיפול הסרת קעקועים בלייזר, חודרת קרן הלייזר מבעד לשכבת העור העליונה בה מצויים הפיגמנטים של הדיו המרכיבים את הקעקוע. קרן הלייזר מפרקת את הקשר ביניהם לבין החלבונים. צבעי הדיו המתמוססים נספגים ונטמעים ברקמות שמסביב לקעקוע. זהו טיפול לא פולשני המבוצע לאחר אלחוש העור באמצעות משחה ללא צורך בהרדמה. שיטת הטיפול נחשבת למתקדמת ביותר בעולם והיא היחידה המאפשרת חדירה לעומק הפיגמנט ולכל הגוונים והסרתם מהשורש. הטיפול מביא למקסימום תוצאות במינימום טיפולים ולו אישורי הבטיחות והאיכות המחמירים בעולם של ה-FDA, ה-CE ומכון התקנים הישראלי.

הסרת קעקועים בלייזר בטכנולוגית PICOWAY

טכנולוגיה זו, מאפשרת פירוק של כל הצבעים המרכיבים את הקעקוע לחלקיקים זעירים בפולסים של טריליונית שניה. חלקיקי הדיו נספגים בגוף ומסתלקים ממנו בצורה טבעית. מחקרים קליניים מראים כי מכשיר PICOWAY מסיר ביעילות הרבה ביותר קעקועים כהים וצבעוניים בזמן קצר יותר מכל מכשיר לייזר אחר. טכנולוגית PICOWAY מצליחה להסיר בהצלחה גם קעקועים צבעוניים וקעקועים עמידים שטופלו בעבר ללא הצלחה במכשירי לייזר אחרים. הטיפול אינו כואב ומאפשר מחיקת הקעקוע בכמה טיפולים ספורים.

מהם היתרונות הבולטים של טיפול הסרת קעקועים בטכנולוגית PICOWAY?

  • הטכנולוגיה מאפשרת הסרה של קעקועים כהים וצבעוניים שהיו קשים להסרה בטכנולוגיות קודמות.
  • מספר טיפולים קצר ומועט בהשוואה לטכנולוגיות לייזר אחרות מאפשר קבלת תוצאות אופטימליות.
  • חזרה מלאה לשגרה לאחר הטיפול
  • טיפול ללא כאבים
  • הטיפול מתאים לכל סוג קעקוע, כל צבע וכל גוון.
  • בעל כל התקנים העולמיים הנדרשים : FDA, CE ומשרד הבריאות הישראלי.

במה תלוי משך הטיפול ומספר הטיפולים הדרוש להסרת קעקועים?

  • כמות הדיו המצויה בקעקוע
  • סוג הדיו המשמש לביצוע הקעקוע
  • עומקו של הקעקוע בעור
  • צבע עורו של המטופל וגילו של הקעקוע
  • האזור בגוף בו ממוקם הקעקוע

הסרת קעקועים בלייזר בטכנולוגית FOTONA QX MAX

מכשיר ה-FOTONA QX MAX הוא מכשיר הלייזר המתקדם והיקר בעולם. הוא פועל בטכנולוגית NANO SECOND (כאחד חלקי מיליארד שניה). הזמן בו פוגעת קרן הלייזר בעור הוא קצר כל כך שאין כל חשש להיווצרותן של כוויות ונזקים בעור. המערכת פועלת באמצעות ארבעה אורכי גל שונים המאפשרים דיוק מקסימלי באזורים הרגישים על פני העור. שימוש באורכי גל שונים, מאפשר לפרק את כל צבעי הקעקועים ומגוון רחב של פיגמנטים (בכל ספקטרום הגוונים האפשרי). המכשיר מאפשר לקבל מקסימום תוצאות במינימום טיפולים, ברמת כאב מינימלית.

מהם היתרונות הבולטים של מכשיר FOTONA QX MAX ?

-זהו המכשיר היעיל בעולם להסרת קעקועים בטכנולוגית NANO SECOND.

– המכשיר מזהה את כל סוגי הקעקועים והצבעים על פי אורכי הגל

– לא מותיר צלקות או סימן

– ארבעה אורכי גל שונים מאפשרים דיוק מקסימלי..

– סדרת טיפולים קצרה

– טיפול בכל סוגי הקעקועים בכל גודל ובכל צבע וגוון.

– מאושר על ידי ה-FDA, ה-CE ומשרד הבריאות הישראלי

– מחיר אטרקטיבי הודות לסדרת טיפולים קצרה

כיצד נראה קעקוע לאחר טיפול הסרת קעקועים בלייזר?

בחצי השעה הראשונה שלאחר הטיפול, הופעת גוון לבנבן ונפיחות קלה הם טבעיים לחלוטין. הצבע הלבנבן יתחלף בהמשך באדמומיות והנפיחות תרד בהדרגה ולאורך זמן. זמן ירידת הנפיחות לאחר הטיפול תלוי בצבעי הקעקוע: ככל שצבעי הדיו בהם נעשה הקעקוע היו כהים יותר או ככל שהקעקוע היה ממוקם בשכבה העמוקה יותר של העור כך תידרש עוצמת לייזר גבוהה יותר לצורך הסרת הקעקוע ובהתאמה, הנפיחות תרד בקצב איטי יותר.

האם כל גווני הקעקוע ייעלמו במידה זהה?

ישנם צבעים כהים כגון : שחור, חום, כחול כהה ואדום הנעלמים בצורה מהירה יותר מכל צבע אחר מאחר ובצבעים כהים, מצליחה אנרגיית הלייזר לקלוט אותם ולפרק אותם בצורה קלה יותר לעומת צבעים בהירים יותר כגון: כתום, כחול בהיר, ירוק וטורקיז הדורשים יותר טיפולים לצורך הסרתם.

מהו מחירו של טיפול הסרת קעקועים בלייזר?

ככל שטכנולוגית הלייזר מתקדמת יותר, מספר הטיפולים יהיה מועט יותר וביחס ישר כך גם המחיר. לרוב נדרשים בין 4-8 טיפולים בלבד להסרת הקעקוע באופן מוחלט.

הסרת קעקועים בלייזר במרכזים המובילים ליד ביתך

המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן מובילה את תחום הסרת הקעקועים בארץ. במרכזיים בפריסה ארצית, מטפלים המומחים בהצלחה (אלפי לקוחות מרוצים שהסירו את הקעקועים ונהנים מתוצאות מושלמות ללא סימן או צלקת), בטכנולוגיות הלייזר המתקדמות בעולם מבית FOTONA QX MAX ו-PICOWAY בסדרת טיפולים קצרה ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. קבעו פגישה ללא התחייבות וללא תשלום עם המומחים של אתר דוקטור חן בסניף הקרוב לביתכם וקבלו את כל המידע וההדרכה אודות טיפול הסרת קעקועים בלייזר בטכנולוגיות המתקדמות בעולם בהתאמה אישית לגודל הקעקוע, מיקומו ועומקו לתוצאות מושלמות.
לפרטים נוספים לטיפול הסרת קעקועים ולסניף הקרוב לביתכם הקליקו כאן

בשיתוף אתר דוקטור חן

כדאי להכיר