לימוד רכיבה על סוסים: בואו ללמוד איך עושים זאת נכון

אם הנכם מחובבי הסוסים, בוודאי שיצא לכם לא פעם להתנסות ברכיבה. רכיבה על סוסים היא חוויה מנצחת שאין לה תחליף

צילום all4horses

בשיתוף תוכן שיווקי

זה כלל לא משנה היכן אתם רוכבים ועם מי, בין אם אתם רוכבים במהלך טיול רומנטי לעבר השקיעה, או בין אם אתם רוכבים עם חברים או עם הילדים, תמיד מדובר בחוויה מנצחת.

האם חשבתם פעם להשתתף בקורס רכיבה על סוסים? קורס מדריכי רכיבה על סוסים מיועד לחובבים שרוצים להפוך את החוויה למקצועית יותר, אך גם לכאלה שמעוניינים להתמקצע בעתיד בתחום, ולעבוד בתחומים שונים בעולם הרכיבה על סוסים. קורס רכיבה על סוסים הוא קורס מקצועי למשעי ותוכנית הלימודים מכילה בתוכה שיעורים בנושאים שונים הקשורים לעולם הרכיבה, עולמו של הסוס והתנהגויותיו, תנאי שטח ועוד. מכללת All4Horses היא אחת המכללות המובילות בתחום קורסי הרכיבה על סוסים. צוות המכללה המנוסה ישמח לעמוד לרשותכם.

קורס מדריכי רכיבה טיפולית – המקצוע המבוקש של המאה ה 21

תחום הרכיבה הטיפולית הוא מאחד מהתחומים הטיפולים שצמחו בשנים האחרונות והפכו לאטרקטיביים ומבוקשים בקרב אנשי מקצוע רבים וכן בקרב המטופלים. בישראל התחום הפך למבוקש מאוד מכל הבחינות וישנה דרישה רבה למטפלים ברכיבה. מטפלים אלו, חייבים לעבור קורס מדריכי רכיבה טיפולית. רכיבה על סוסים משמשת ככלי טיפולי, כאשר דרך הרכיבה, המגע והקשר האישי עם הסוס, הרוכב והמטפל עובדים על נושאים רבים, פיסיים, רגשיים ועוד. התהליך הוא משותף גם למטופל, גם לסוס וגם למדריך, והוא מתקיים באזור פתוח, בו המטופל מרגיש הכי חופשי ונינוח, דבר שגורם לטיפול להפוך למהנה ומיוחד. על מנת להפך למטפל ברכיבה טיפולית, יש לעבור קורס רכיבה טיפולית. בקורס רכיבה טיפולית כולל בתוכו למידה על לקויות שונות, דגשים על דרכי טיפול, למידה על האוכלוסיות השונות המגיעות לרכיבה זו, תרגולים והדרכה בשטח יחד עם מטופלים, בניית מערך טיפול והתאמתו למטופל ועוד.

צילום all4horses

קורסי רכיבה רק אצל הטובים ביותר

ישנה חשיבות רבה, למקום בו תלמדו את קורס הרכיבה, בין אם מדובר בקורס רכיבה רגיל או קורס מדריכי רכיבה טיפולית. בבואכם לבחור את מקום הלימודים, עליכם לבדוק מה כולל הקורס, התוכן הלימודי, מי מעביר לכם את השיעורים ומה הכשרת המדריכים בקורס. במכללת All4Horses איכות ההוראה היא מרכיב מרכזי במכללה מדריכים מטובי המרצים בארץ בתחום זה, זאת על מנת להקנות לכם את כל הנדרש שתהפכו להיות רוכבים ומטפלים מהטובים ביותר בתחום מבוקש זה.

דבר המנכ”ל:

מתוך הנאמר לעיל צוות העובדים ב  All4horses נבחר בקפידה רבה, רובם  ככולם רוכבים בעלי ניסיון תחרותי עשיר בארץ ובעולם, אנשים שבחרו סוסים מילדות, וכן, גם מנהלת המכירות כמו המרצה לאנטומיה מגיעות מעולם הסוסים.

הצוות מכיל רוב של אקדמאים ובכלל כל אחד מאנשי הצוות הנו כזה שבחייו הפרטיים ישנם תחומיי עניין נוספים מלבד עולם הסוסים, דבר שחשוב לנו.

החברה שלנו מחזיקה מדריך במשרה מלאה ומספר סוסים בפנסיון על מנת לתת מענה של שיעורי רכיבה בחינם לקורסיסטים הזקוקים לעזרה במהלך הקורס ועד סופו. בנוסף אנו מקיימים שיעורים הנוגעים לענייני כלכלה ופוטנציאל השתכרות בהמשך בתחום.

אנו דואגים לחשיפה רבה ככל הניתן לתחומים רבים הנוגעים לרכיבה (רכיבה על סוסים היא מעט כמו מוזיקה, מיומנות במוסיקת ג’אז אינה מעידה על מיומנות במוסיקה מזרחית.)

דוגלים  ביחס אישי אמתי וכן וכמובן שעזרה במציאת עבודה בהמשך, סדנאות מעשיות עם בעלי מקצוע נוספים בתחום, טיול העשרה בן יומיים ברמת הגולן ועוד.

סניפים חברים, סניפים… בחוות היפות הטובות והמובילות בארץ מהצפון בקיבוץ מגידו דרך המרכז בנווה ימין מול כפר סבא ועד חוות הרי יהודה בירושלים

מחכים לכם

דרור רז- מנהלת אדמיניסטרציה  “סביבת עבודה מושלמת, איזון מדויק בין משרד וטבע, מפגש יום יומי עם מגוון רחב של אנשים, צוות שהוא כמו משפחה, סוסים ונוף…תבואו תבינו”.

כתבה זו נכתבה בשיתוף מקומונט אשדוד

בשיתוף תוכן שיווקי

כדאי להכיר