בשיתוף LowCost SEO
קידום אתרים לוקאלי – איך זה עובד?
במשך השנים ולאורך טריליוני חיפושים, גוגל ניתחה את התנהגות המשתמשים והבינה, שאנשים שמחפשים סוגים מסוימים של עסקים, זקוקים לתוצאות בסביבת המגורים הקרובה אליהם. זו הסיבה שאלגוריתם החיפוש המקומי של גוגל כולל קרבה, שזו דרך לומר שגוגל לוקחת בחשבון את המיקום שלכם כאשר אתם שואלים שאילתה עם כוונה מקומית. גוגל תשתמש במיקום שלכם, גם אם לא תכללו בחיפוש את שם העיר שבה אתם מחפשים את השירות. אם אתם בעבודה למשל, ורוצים להזמין משלוח פיצה לארוחת הצהריים, גוגל תציג לכם רשימה של פיצריות בקרבת העבודה שלכם בתוצאות החיפוש. ואם תבצעו את החיפוש בבית, תקבלו תוצאות שונות לחלוטין.
לוקאלי זה טוב לעסקים
החיפוש הלוקאלי קיים כבר שנים, אך הוא היה מוגבל בעיקר משום שאנשים היו משתמשים במחשבים נייחים. עם הגידול בשימוש באינטרנט דרך טלפונים סלולריים, קידום אתרים לוקאלי הפך להיות חשוב ביותר להצלחתו של כל עסק שמשווק מוצרים או שירותים מקומיים.
מה חשוב לדעת?
אם אתם חדשים בקידום העסק שלכם באינטרנט, אחד האתגרים שיעמדו בפניכם הוא להבין באילו דברים להתמקד, כדי להפוך את מאמצי השיווק לאפקטיביים יותר. עבודה עם חברה מקצועית ומובילה בתחום קידום אתרים לוקאלי יכולה לספק לכם את התובנות הטובות ביותר לגבי הגורמים שישפיעו על הנראות שלכם. פרסום תוכן בעל הקשר מקומי יכול לעשות הבדל, לכן חשוב לבנות דפי נחיתה מקומיים לכל אחד מהמיקומים שלכם, במיוחד אם העסק מספק שירותים או מוכר מוצרים באזורים שונים, בהתאם לחוקי ה- SEO הקיימים. כמו כן כדאי לרשום את העסק ב”גוגל לעסק שלי”.
בואו נסכם
לאחר שהבנתם את הרעיון תוכלו להתחיל להתרכז בפעולות שיעזרו לכם למטב את טביעת הרגל הדיגיטלית של האתר במערכת החיפוש המקומית. בדרך זו העסק שלכם יוכל להופיע במקומות גבוהים יותר בתוצאות החיפוש, מה שיעזור ליותר לקוחות פוטנציאליים להגיע אליו. זכרו, ישנם גורמים אשר משפיעים על הנראות המקוונת שלכם, והחיפוש הלוקאלי מתחיל לצבור תאוצה ולתפוס יותר מקום. לכן כדאי להתעדכן, לשתף פעולה עם אנשי מקצוע שמבינים בתחום ולבנות אסטרטגיה שתעזור לכם לשרת טוב יותר אנשים באזור הגיאוגרפי שלכם, וכתוצאה מכך להגדיל את העסק שלכם.
*** מאמר זה נכתב באדיבות המומחים של חברת LowCost SEO שעושה מהפכה במחירי שירותי ה-SEO בישראל.
בשיתוף LowCost SEO