בשיתוף תוכן שיווקי
בעיקר כיום, בעולם המהיר בו אנו נמצאים לקהל היעד של אותם עסקים אין זמן/רצון לקרוא מסרים ארוכים ו-‘over שיווקיים’. הם רוצים מסר מהיר, קצר וקולע – בקיצור… את התכל׳ס. בלי עוד פרסומת מפונפנת ועתירת סלבריטאים, שמנסה לצעוק ‘תסתכלו עליי’.
במידה ואתם בעלי עסקים שהתחילו להבין כי העולם השיווקי של פעם הוא כבר אינו העולם השיווקי של היום וכי קהל היעד שלכם צמא למשהו אחר – המדריך הבא הוא לגמרי בשבילכם והוא יעזור לכם לבחור את שיטת השיווק המתאימה ביותר לעסק שלכם!
6 שיטות שיווק להעברת מסרים מהירים שקולעים בול!
שיטה מספר 1: הפקת סרטון תדמית באנימציה
אנימציה הינה דרך ייחודית ורעננה שדרכה ניתן להעביר מסרים באופן ממוקד וקצר וכזאת שתגרום לקהל היעד שלכם לזכור דווקא אותכם מבין כולם. למשל, הפקת סרטון תדמית היא אחת הדרכים הטובות ביותר להעביר את המסר שלכם בצורה מדויקת ומשכנעת.
חברות וארגונים רבים, מהקטנים ועד התאגידים הגדולים ביותר, משתמשים בשיטה זו על מנת להגיע אל קהל היעד שלהם ולהעביר להם בדיוק את המסרים שהם רוצים להעביר, בפשטות ועם הרבה חן. שיווק בית העסק באמצעות סרטון תדמית באנימציה אינו כרוך בימי צילום ולוקיישנים מורכבים – הכל קורה בסטודיו באמצעות תוכנות ייעודיות! באמצעות סרטון האנימציה ניתן לחבר ביתר קלות את קהל היעד למסר ואליכם, כמי שמדברים אליהם בגובה העיניים, עם הומור ובאופן שקל להתחבר אליו באופן מיידי. כך, ניתן לדבר אל ליבו של קהל היעד ולגרום לו להזדהות עם המסר שלכם.
במידה ותרצו לקבל הצעת מחיר עבור סרטון תדמית באנימציה או אפילו רק לראות איך זה עובד לחברות הגדולות ביותר במשק, אנחנו ממליצים לכם לפנות לסטודיו פיל אנימציה, סטודיו האנימציה הוותיק ביותר בישראל שמפיק ויוצר סרטוני אנימציה המותאמים אישית לפי צרכי העסק.
שיטה מספר 2: קידום ממומן במנועי חיפוש
כיום, כמעט כל בעל עסק יודע עד כמה קשה להגיע לקהל היעד שלו באופן ממוקד ברמת הפינצטה. באמצעות קידום ממומן במנועי החיפוש (PPC) זה אפשרי ובגדול!
PPC או Pay Per Click זהו מודל התשלום של קמפיינים ממומנים במנוע החיפוש וכשמו כן הוא – שלם על כל קליק. אתם בוחרים ביטויים רלוונטים שעליהם אתם רוצים להופיע במיקומים הראשונים בגוגל, בונים את המודעה ובוחרים טווחי ימים ושעות בהם תרצו שהיא תופיע – ורק כאשר מישהו לוחץ על המודעה אתם משלמים בהתאם למחיר הקליק. ככל שתבחרו ביטוי תחרותי יותר כך המחיר לקליק יהייה גבוה יותר (היצע וביקוש). מודל זה מתאים מאוד לבעלי עסקים שרוצים להניע טראפיק לאתר באופן מידי ולראות תוצאות מידיות. לרוב מתאים יותר לאתרי סחר (איקומרס) על פני אתרים אחרים.
במידה ותרצו לקבל הצעת מחיר עבור קמפיין ממומן במנועי חיפוש – אנחנו ממליצים על חברת אנגורה מדיה המספקת פתרונות שיווק דיגיטליים 360 לפי צרכי הלקוח.
שיטה מספר 3: רימרקטינג
רימרקטינג (שיווק מחדש) היא שיטה חכמה לעקוב אחר גולשים שביקרו באתר של עסק מסוים ולטרגט אותם מחדש. לדוגמא, אם קרה לכם פעם שנכנסתם לאתר מסוים, עזבתם אותו ולאחר מכן ראיתם אינסוף מודעות שלו ביוטיוב, בפייסבוק ובאתרים אחרים שגלשתם בהם דעו כי ביצעו עליכם רימרקטינג וניסו לשווק לכם שוב את המוצר/השירות מכייון שראו שביקרתם באתר (כלומר, התעניינתם אך לא רכשתם). שיטה זו מתבעת על ידי הטעמת פיקסל של פייסבוק וגוגל אדס לרוב האוספים מידע על הגולשים באתר ומאפשרים לכם לטרגט אותם בעתיד לצור קמפיין רימרקטינג.
שיטה זו מאוד פופולרית ומומלצת לכל בעל בית עסק.
במידה ותרצו לקבל הצעת מחיר עבור קמפיין רימרקטינג – מומלץ לפנות לסוכנות הדיגיטל אימוג׳ו שנמצאת בתחום כבר מעל לעשור.
שיטה מספר 4: פרסום פוסטים ויראליים ברשתות החברתיות
קידום ברשתות החברתיות עם דגש על הפלטפורמות הפופולריות ביותר – פייסבוק ואינסטגרם הוא בגדר חובה עבור כל בית עסק. ניתן להשתמש בפלטפורמות אלו לטובת קידום אורגני, קידום ממומן וכמובן, זה מאפשר שיח מידי עם הלקוחות שלכם. אסור לוותר על הקמת עמודים עסקיים בערוצי סושיאל ותחזוקן באופן שותף. אתם בוודאי מכירים את המשפט המפורסם – מי שלא שם לא קיים, ככל הנראה זה הומצא בהקשר של פייסבוק ואינסטגרם – תבינו לבד J
במידה ותרצו לקבל הצעת מחיר עבור ניהול ערוצי סושיאל, בין אם זה קידום אורגני ובין אם זה קידום ממומן – נמליץ לפנות לחברת אקזקטיב המתמחים בשיווק ומיתוג.
שיטה מספר 5: באנרים/מודעות דיספליי
הבאנר הוא תמונה או מודעה המופיעה באתרי חדשות ובאתרים מובילים ולרוב הם גם בעלי טראפיק מאוד גדול. מטרת הבאנר הוא לעביר מסר קצר וחזק של המוצר או השירות שרוצים להציג לגולשים, כאשר לחיצה על באנר תוביל לעמוד נחיתה או עמוד פנימי באתר של בית העסק.
שיטה זו יכולה להניע טראפיק גדול מאוד במידה ויודעים כיצד להקים קמפיין דיספליי בצורה מקצועית.
במידה ותרצו לקבל הצעת מחיר עבור ניהול קמפיין דיספליי מומלץ לפנות לחברת הפרסום יוניברסל מקאן ששמה דגש מיוחד גם על כל הקשור לברדינג.
שיטה מספר 6: אימייל מרקטינג/רשימת דיוור
אימייל מרקטינג מאפשר לכם לשמור על קשר עם לקוחות קיימים ולוודא שהם תמיד יזכרו אתכם. באמצעות מיילים שנשלחים אחת לתקופה (באופן ידני או אוטומטי) אפשר לעדכן את הלקוחות במבצעים חדשים או בפיתוחים ועדכונים מעניינים של העסק. אחת המערכות הפופולריות ביותר לאימייל מרקטינג הינה Mailchimp והיא מאפרת לכם לנהל את האימיילים של כל הלקוחות שלכם במקום אחד מסודר ואף לבנות ולשלוח קמפיין אימייל מרקטינג ולקבל נתונים אנליטיים מעניינים אודות הקמפיין.
במידה ותרצו לקבל הצעת מחיר עבור שירות אימייל מרקטינג, אנחנו נמליץ לפנות לחברת השיווק אטומי הנמצאים בתל אביב.
וטיפ קטן וחשוב לפני סיום:
למקסום תקציב השיווק שלכם ולהגברת האפקטיביות, שלבו כמה שיטות יחד. לדוגמא, פוסט ויראלי או אימייל מרקטינג, שמציג לקהל היעד שלכם סרט תדמית באנימציה. שילוב שיטות זה, יאפשר לכם להשיג גם תפוצה רחבה וגם חיבור והעברת המסר בצורה בולטת וזכירה.
לסיכום:
אנחנו מקווים מאוד שהצלחנו להעלות את המודעות לשיטות השיווק השונות שקיימות בשוק כיום וכי מצאתם את השיטה המתאימה ביותר לבית העסק שלכם. כל מה שנותר לכם לעשות כעת זה לפנות לאחד מהמומחים שצוינו, לבנות יחדיו אסטרטגיה שיווקית שתתאים לעסק שלכם ותקלע בול בקהל היעד ולראות את מעגל הלקוחות שלכם הולך וגדל!בהצלחה.
בשיתוף תוכן שיווקי