כרטיס ביקור לעסקים – כל הסיבות למה אתם חייבים…

היום כל בעל עסק יודע שללא שיווק עצמי, העסק שלו פשוט לא יצליח. בסופו של דבר, אין עסק בלי לקוחות, לקוחות הם כל המהות של העסק. בעלי עסקים רבים דואגים לבנות אתר אינטרנט, לפרסם את עצמם במדיה המובילה ולעקוב אחר תנועת הלקוחות ושביעות רצונם בכל עת

בשיתוף רובין ר.י.ד

בימינו קיימים אמצעים דיגיטליים רבים שבהם ניתן להיעזר על מנת לקדם את העסק שלכם, אבל אם יש משהו שיכול לשדרג את העסק ולהעניק לו פרסום משמעותי נוסף הוא כרטיס ביקור מודפס.

כל הסיבות ללכת ולהדפיס כרטיס ביקור עכשיו

בעולם הדיגיטלי שלנו כרטיס ביקור קטן יכול לעשות את כל ההבדל. קבלו את כל הסיבות להסתובב עם כרטיס ביקור בכל מקום:

אמצעי שיווק מקורי.

כרטיס ביקור הוא אחד מאמצעי השיווק המקוריים הקיימים היום. כשהאדם מוצף בפרסומות ובבאנרים שמרצדים על המסך ללא הרף, מגיע כרטיס הביקור המודפס, אותו כרטיס מעוצב המזכיר לנו ניחוח של פעם. כך כשכל בעלי העסקים מפציצים את הלקוחות שלהם בקישורים ובהודעות דיגיטליות, אתם מעניקים ללקוח כרטיס ביקור מודפס המשדר יחס אישי. מעבר לכך, ישנם לא מעט לקוחות שלא מסתדרים עם אמצעי שיווק טכנולוגיים והם ישמחו לדעת שעדיין קיימים כרטיסי ביקור.

קומפקטי ונוח.

הכרטיס הקטן והמודפס נוח לשימוש. ניתן להכניס אותו לארנק או לתלות על דלת המקרר באמצעות מגנט. הוא אינו מכביד על הלקוח, אלא להיפך. מדובר באמצעי שיווקי נוח המתאים לכל אחד. כרטיס הביקור המודפס גם נוח לשליפה עבור בעל העסק עצמו. בניגוד לאתר אינטרנט שאת הקישור שלו אתם צריכים לא פעם לחפש במייל במיוחד, את הכרטיס ניתן לשלוף בקלות מהתיקייה או מהארנק, כך שללקוח הפוטנציאלי שלכם יהיו את כל פרטי ההתקשרות על העסק במקום אחד.

אתם מעצבים את כרטיס הביקור שלכם בדרך משלכם.

אחד היתרונות הבולטים יותר בכרטיס הביקור הוא שאתם אלה שבוחרים כיצד הוא ייראה: באילו צבעים יודפס? איזה משפט יהיה כתוב עליו? איזה לוגו ועיטור תרצו להוסיף? וכמובן, חשוב לא לשכוח להכניס אל הכרטיס הקטן את הפרטים העיקריים שאתם רוצים שהלקוח יידע: שם החברה, טלפון, אתר, כתובת דואר אלקטרוני או כל דרך התקשרות אחרת המתאימה לכם, כך שהלקוח יוכל להשיג אתכם בקלות בעת הצורך.

כך תבחרו את כרטיס הביקור המנצח לעסק

כרטיסי ביקור צריכים להתאים לעסק מכל הבחינות: תוכן, עיצוב ואפילו סוג הנייר. השאלה היא איזו תדמית אתם מעוניינים להציג. בעלי עסקים העוסקים במקצועות שנחשבים לרציניים כמו עורך דין, רואי חשבון ובעלי חברות טכנולוגיות יכולים ליהנות מעיצובים סולידיים כמו כרטיס שחור שעליו מודפסים כיתובים בזהב, או כרטיס ביקור שקוף.

אם מדובר בעסקים העוסקים יותר במקצועות היופי כמו מאפרת, סטייליסטית או קוסמטיקאית, מומלץ להדפיס כרטיסי ביקור לבנים או בהירים ועליהם עיטורים יפהפיים. ישנם גם כרטיסים המיועדים לכל מי שעובד עם בעלי חיים, דוגמת וטרינר או מאלף כלבים, ובהם ניתן לשלב גם תמונות של בעלי חיים.

מדפיסים כרטיסי ביקור עם חברת רובין ר.י.ד 

עורכי דין, צלמים, גרפיקאים, מעצבי פנים, לא משנה איזה עסק אתם מנהלים, העיקר שיהיה לכם תמיד בכיס כרטיס ביקור שתוכלו לשלוף מיידית ולתת ללקוח. הדרך הטובה ביותר לבחור את כרטיס הביקור המושלם לכם היא להתבונן בכרטיסים שיש לחברה להציע ולבחור לכם את הכרטיס המתאים ביותר. בדרך זו תוכלו לקבל רעיון לכרטיס ביקור מקורי ומסקרן שהלקוחות לא יוכלו להתעלם ממנו.

אז אם אתם לא רוצים להישאר מאחור, אלא לירות לכל הכיוונים באמצעות כרטיס ביקור איכותי וליצור עניין בקרב אנשים, היכנסו עכשיו לאתר של בית דפוס רובין ר.י.ד וגלו עולם שלם של כרטיסי ביקור ייחודיים שלא הכרתם.

בשיתוף רובין ר.י.ד

כדאי להכיר