האפליקציה שחוסכת לכל ארגון עד 20% בהוצאות השכר!

בין אם אתם ארגון גדול או עסק קטן – אתם משקיעים לא מעט שעות מידי סוף חודש בהכנת משכורות לעובדים או חשבוניות ליועצים ופרלינסרים – השלמת דיווחים, תיקון שעות, חישובי שעות נוספות והפקת תלושי שכר

צילום יח"צ

בשיתוף תוכן שיווקי

לרוב זה לוקח לא מעט שעות, תסכולים של מנהלים, חשבי שכר ומזכירות, מה שגורר לא מעט טעויות, השלמות ידניות ושעות שלא תואמות את העבודה בפועל.

אפליקציית שעון הנוכחות המתקדמת ביותר בארץ – clock2go מבית ok2go באה לחסוך לכם את כל כאבי הראש האלה ולא רק שהיא מוכיחה אחוזי חסכון והצלחה גבוהים ב למעלה מ2000 לקוחות – היא גם מצליחה להביא את החסכון כבר בחודש הראשון עם החזר השקעה מהיר ומיידי!

אז רגע לפני שאתם רצים לחנות ומחפשים clock2go בוא נבין מהי אפליקציית שעון נוכחות:

אפליקציית שעון נוכחות באה לצאת ממגבלות שעון הקיר הפיזי והמיושן, ולהשאיר את העובד במקום שהוא נמצא בו היום הכי הרבה – במכשיר החכם שלו!

אז למה לעבור לאפליקציית שעון נוכחות? הנה 3 יתרונות שיחסכו לכם הרבה כסף וזמן:

מיקום

אפליקציית שעון נוכחות לא מספקת רק את זמן הכניסה והיציאה של העובד, אלא גם את המיקום שבו בוצע הדיווח באמצעות החיבור לGPS  שבמכשיר החכם. מה המיקום יכול לתת לכם?

ראשית, לדעת האם העובד הגיע למקום העבודה והאם דיווח בזמן שנמצא במשרד או בבית הלקוח אליו נסע. אתם כמנהלים תוכלו לנהל את השעות על פי אזורי עבודה וגם להגביל את יכולת הדיווח רק ממקומות שאתם מגדירים לכל עובד!

היום, כשעולם העבודה מהבית מתפתח ומתרחב, רק אפליקציית שעון נוכחות מאפשרת דיווח מהבית עם אפשרות לארגון לאכוף ולבקר זאת מכל מקום ובכל זמן

אמינות- לדעת כעסק  על מה אני משלם!

כאשר לעסק אין פתרון חכם לניהול שעות העבודה, הוא פותח דלת לזיופי שעות והשלמות ידניות בדיעבד שמוכחות כאינן אמינות ומבוצעות על ידי עיגול שעות שתמיד יבוא לטובת העובד ועל חשבון המעסיק.

כאשר הדיווח הוא דיגיטלי – השעות הן מדויקות ובזמן אמת. העובד יצא 15 דקות לפני הזמן? שעת היציאה תהיה 16:45 ולא 17:00 בהשלמה ידנית בסוף החודש. נסו לחשוב כמה כסף שווה כל 15 דקות כאלו עבור כל יום כפול כל עובדי החברה. תחשבו כמה אפליקציית שעון נוכחות חוסכת לכם כסף רק מלהוריד אותה ולהתחיל להשתמש. מהניסיון שלנו עיגולי השעות חוסכים כ 20-30 דקות ביום ממוצע לעובד/יועץ.

גמישות

שלחתם את אחד העובדים לשטח? או שהעובד נדרש לעבוד מהבית? בדיוק בשביל מקרים כאלו ועוד, צריך פתרון גמיש לשעון נוכחות שיכול ללכת עם העובד לכל מקום.

מה למשל אם העובד חולה או יצא לחופש? מהאפליקציה אפשר לדווח כבר מחדר הרופא ואפילו להעלות צילום אישור מחלה ולסיים את הפרוצדורה המנהלית שנעשית רק בסוף החודש.

אפליקציית clock2go נמצאת בשליטה ובגמישות של הארגון. כל עסק יכול להגדיר את האפליקציה ואת הכפתורים שלה בצורה שהכי מתאימה לעובדים שלו כולל לאפשר לעובד לדווח מכל סוג מכשיר -כן גם כזה שהוא לא סמארטפון .

אפליקציית clock2go מבית ok2go המספקת מערכות ניהול נוכחות ובקרת עובדים פועלת כיום בלמעלה מ 110,000  עובדים במשק –  מעסקים קטנים וגדולים ועד רשויות מקומיות ומשרדי הממשלה הגדולים בארץ, בניהם משרד הבריאות ,הביטחון והאוצר עיריית תל אביב, תנובה, זוגלובק ועוד.

הורידו היום את האפליקציה, התנסו בה ותראו מה מתאים לעסק שלכם. עד סוף החודש, גם כל העובדים כבר מדווחים באפליקציה וגם אתם תרגישו את החסכון והחזר ההשקעה ביחד עם השקט הנפשי להכנת המשכורות בצורה מהירה ופשוטה יותר.

בשיתוף תוכן שיווקי

כדאי להכיר