בשיתוף GLC by Chani wigs
שעלו הדוגמניות, נשמע בקהל אותו משפט שחזר שוב ושוב: “זה לא נראה כמו פאה.” לרגע נדמה היה שהמסלול כולו נבנה סביב הפאות, עד כמה שהן משכו את העין וערערו תפיסות קיימות לגבי נראות נשית.
התצוגה שילבה פאות ותוספות שיער טבעיות לצד פריטי אופנה של Mother of All ויצרה דיאלוג חדש על בחירה וחופש ביטוי. הגוונים, האורכים והטכניקות לא הוצגו כגימיק אלא כהמשך לשיחה עמוקה יותר על ביטחון עצמי, על בריאות השיער ועל איך נשים רוצות להיראות ולהרגיש.
על המסלול צעדו דוגמניות מובילות כמו סתיו נפתלי, דורין דוטן, אושר סלים, ניצן גריב, טיטי איינהו, סיגל שחמון ואחרות, שכל אחת מהן נשאה את המסר המרכזי: שיער אינו רק אסתטיקה הוא סיפור אישי.
מאחורי המהלך הזה עומדת חני רובינשטיין, אמא לשתי בנות, שהתחילה בחדר קטן בבית. בלי משקיעים, בלי גב, ועם תפיסה אחת פשוטה: שיער הוא זהות. כשאישה מרגישה טבעית ובטוחה, כל העולם סביבה משתנה. הסיפור שלה – כמעט צנוע בהתחלה – הפך לחלק מרכזי מהעניין. איך אישה אחת הצליחה להזיז שיח שלם ולהעלות את הפאה אל קדמת הבמה.

.
חני רובינשטיין מסבירה את הרגע
“מבחינה מקצועית אני מביאה רמת דיוק שאינה מתפשרת. משלב בחירת השיער ועד פיתוח כל דגם, הכול בנוי מתוך הבנה של מרקם, תנועה וטבעיות. הקולקציות שלי מציגות קלילות וזרימה שלא נראו כאן. לשבוע האופנה הגעתי מתוך חזון ברור איך שיער צריך להיראות, טבעי ונכון, כזה שגורם לאישה להתאהב בעצמה.”
“מהחדר הקטן שבו התחלתי, לבד עם שתי בנות ובלי שום גב, בניתי מותג GLC by Chani wigs מתוך רצון לתת לנשים כוח. דווקא מהמקום הכי נמוך קמתי ויצרתי. רציתי שאישה תוכל להסתכל במראה ולהרגיש שהיא רואה את עצמה מחדש.”
״ובתוך כל זה היה רגע אחד שלא הותיר מקום לספק: הפאות לא רק גנבו את הפוקוס, הן הפכו לסיפור עצמו. הבמה, המצלמות והקהל הבינו ש-GLC משנה את כללי המשחק.
זה כבר לא היה עוד אלמנט אופנתי.
זו הייתה אמירה.
ולמעשה, זו הייתה מהפכה.״
בשיתוף GLC by Chani wigs
