הכותרת: מבחן אמירנט – מה זה ואיך מצליחים בו?

לקראת הלימודים האקדמיים, רבים מהסטודנטים נדרשים להתמודד עם אתגר משמעותי - מבחן האמירנט באנגלית. מבחן זה משמש את המוסדות להשכלה גבוהה כדי להעריך את רמת השליטה של הסטודנטים בשפה, ולקבוע את מספר קורסי האנגלית שיידרשו מהם במהלך התואר. לכן, ההצלחה במבחן האמירנט היא קריטית עבור מי שרוצה "לחסוך" קורסים מיותרים ולהתמקד בתחומי הלימוד המרכזיים שלו. השאלה היא, מהי הדרך הטובה ביותר להתכונן למבחן הזה?

freepik

בשיתוף מיסטר מדיקו

הכירו את מבחן האמירנט

2. הבנת הנקרא (Reading Comprehension) – הנבחן קורא קטע טקסט קצר, ולאחר מכן עונה על שאלות הבנה הקשורות לתוכן.

3. ניסוח מחדש (Restatement) – הנבחן מקבל משפט, ונדרש לבחור מתוך 4 אפשרויות את המשפט שמשמעותו הכי קרובה למשפט המקורי.

סך הכל, המבחן אורך כ-39 דקות. אבל מה שהופך אותו למאתגר במיוחד זה האופי האדפטיבי שלו. המבחן מותאם לרמה האישית של כל נבחן – ככל שעונים נכון על יותר שאלות, כך עולה דרגת הקושי. המטרה היא לדחוף את הנבחן לגבול היכולת שלו, ולספק תמונה מדויקת ככל האפשר של רמת האנגלית שלו.

הפתרון: פלטפורמת הלמידה מיסטר אמירנט

כדי להצליח במבחן האמירנט, נדרשת הכנה מקיפה ויסודית. ישנן דרכים רבות להתכונן – ספרי לימוד, מורים פרטיים, קורסים ועוד. אבל אחת האפשרויות היעילות והנוחות ביותר כיום היא פלטפורמת הלמידה המקוונת “מיסטר אמירנט”.

מיסטר אמירנט היא פלטפורמה ייעודית שפותחה במיוחד להכנה למבחן האמירנט. היא מציעה מגוון עצום של חומרי לימוד, תרגולים ופעילויות שמותאמים בדיוק לנושאים ולמבנה של המבחן:

* אלפי שאלות תרגול מסוגים שונים (השלמת משפטים, הבנת הנקרא וניסוח מחדש) שדומות מאוד לשאלות במבחן האמיתי.

* מאות משחקים אינטראקטיביים וחדרי בריחה ייחודיים שמסייעים לשנן ולתרגל את אוצר המילים והדקדוק בצורה מהנה וחווייתית.

* עשרות מבחני אמירנט מלאים, במתכונת של המבחן האמיתי, כולל ניקוד ופתרונות מפורטים.

* קבצים מפורטים עם הסברים מעמיקים על כל נושאי הבחינה, כולל טיפים והמלצות מניסיון.

* מילון מקיף הכולל אלפי מילים חשובות – מחולק על פי רמות קושי.

* בנק אסוציאציות המכיל מאות מילים נפוצות, יחד עם אסוציאציות שעוזרות לזכור ולהבין אותן.

*  אפליקציית סמארטפון מתקדמת שמאפשרת גישה קלה ונוחה לכל חומרי הלימוד, בכל זמן ומכל מקום.

אבל מעבר לכל אלו, מה שבאמת מייחד את מיסטר אמירנט זו המחויבות האישית לכל לומד ולומדת. המטרה של הצוות היא לא רק למכור מנוי, אלא להוביל כל סטודנט להצלחה. לכן, כל מנוי כולל ליווי ותמיכה מלאים לאורך כל הדרך עד לקבלת הפטור. ואם בתום תקופת המנוי (3 חודשים) עדיין לא הושג הפטור – הסטודנט יכול לקבל עוד 45 ימים נוספים של גישה, ללא כל עלות! זאת אחריות אמיתית להצלחה.

לסיכום

מבחן האמירנט יכול להיות מכשול משמעותי בדרך לתואר אקדמי, אבל עם ההכנה הנכונה הוא בהחלט ברמה כולם. פלטפורמת הלמידה “מיסטר אמירנט” מספקת את הכלים, את האימון ואת התמיכה שצריך כדי לשפר את הסיכויים להצלחה – ולהשיג פטור מלא מקורסי האנגלית. בין אם אתם מעדיפים ללמוד לבד או בליווי אישי, בין אם אתם נוטים יותר לתרגול או למשחק, ובין אם יש לכם הרבה זמן או מעט – יש במיסטר אמירנט את הפתרון המתאים בשבילכם. אז אל תחכו, הצטרפו כבר היום ותתחילו את המסע שלכם אל הפטור המיוחל מאנגלית!

לאתר שלנו
האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף מיסטר מדיקו

כדאי להכיר