אל תישארו לבד מול מערכת המשפט

סיבות שונות בחיים עלולות לגרום לנו להזדקק לסיוע של עורך דין, בין אם אנו תובעים אדם אחר בשל גרימת תאונה או רשלנות, בין אם אנו מעוניינים לנסח חוזה מכר לנכס ברשותינו או שברצוננו לקנות, וגם במצבים פחות אופטימיים, כמו במקרה של עבירות פליליות. עורך הדין הפלילי שלכם מסייע ומלווה אתכם מפתיחת ההליכים ועד סופם ומשמש כגורם מנחה שעומד לצדכם על מנת להבטיח את שמירת זכויותיכם וביטחונכם

צילום Canva

בשיתוף עו"ד רונן בנדל

במקרה של חקירה, עורך הדין ידריך אתכם לקראת החקירה המשטרתית וינחה אתכם לגבי מה עליכם להגיד וממה להמנע על מנת לא להיתפס בלשונכם. במקרה של מעצר, עורך הדין יסייע בחיפוש דרכים לשחרור מהיר ממאסר, או למציאת חלופות עדיפות כמו מעצר בית. כמו כן, עורך הדין ישמש כסנגור שלכם וייצג אתכם בכבוד בערכאות המתאימות. כדי להבטיח את הטיפול הטוב ביותר, כאשר אתם בוחרים את עורך הדין – בין אם מדובר בסיוע של עורך דין מיסים, עורך דין תעבורה, פלילי ועוד, חשוב שתבחרו את עורך הדין שמתמחה בתחום הפלילי הספציפי בו עוסק התיק שלכם.

סגרתם את התיק הפלילי? הנה מה שעליכם לדעת

גם לאחר שסוגרים את התיק, העבודה לא הסתיימה. בכל סגירה של תיק שנובעת מסיבה שאינה חוסר אשמה, בין אם עמדתם לדין או לא, נשאר רישום לכך במאגרי המשטרה. אותו הרישום יכול לבוא לרעתכם בהיבטים שונים בחיים – לדוגמא, מדינות מסוימות שדורשות ויזה, לא מעניקות ויזה לבעלי תיק שנמצא במאגר המשטרתי, עבודות מסוימות כמו עריכת דין או עבודות עם סיווג בטחוני גבוה כמו צה״ל, דורשות גם הן עבר פלילי נקי. בעבר, כל אדם יכול היה לפנות לתחנת המשטרה ולבקש את המידע הפלילי שלו, אך אילו היום, רק עורך דין רשאי לגשת למסמכים מסוג זה, לכן, במידה והתיק הפלילי שלכם נסגר בעקבות חוסר ראיות למשל, הוא עדיין אינו נגנז וקיים במאגרי המשטרה ועליכם לפנות לעורך דין עבור מחיקת רישום משטרתי. עורך דין המתמחה בתחום הפלילים יכול לעבור בצורה דקדקנית על התיק שלכם ולהגיש עבורכם בקשה לשינוי עילת סגירת התיק, כך שיוכל להימחק מרישומי המשטרה, להיגנז, ולא להוות סיכון על העתיד שלכם.

עורך הדין הנכון ביותר עבורכם

במידה ואתם זקוקים לעורך דין, בין אם עבור מחיקת רישום משטרתי, שחרור ממעצר, זיכוי מאשמה בתיק פלילי וכדומה, עליכם לבחור בעורך דין מיומן ומקצועי שעוסק בתחום המתאים עבור התיק שלכם. נסו לשאול מכרים שהיו במצבכם, או לחפש באופן מקוון עורכי דין מומלצים שיוכלו לסייע לכם. כמו כן, גם בפגישה הראשונית תוכלו ללמוד המון על עורך הדין שלכם מהדרך בה הוא מתייחס אליכם, מתקשר איתכם, ומחפש פתרונות עבור המקרה שלכם. בחירה במשרד עורכי דין מוביל כמו משרד עורכי הדין רונן בנדל, מבטיח סיוע מקיף ויחס מתחשב ואדיב. המשרד בעל ותק של מעל ל-25 שנים, ייצג תיקים בעלי פרופיל תקשורתי גבוה ופועל בתחומי הדין הפלילי השונים, כמו גם מתמחה באופן ייחודי בפשעי סייבר. פנייה אל רונן בנדל מציעה טיפול יסודי במקרה שלכם, זמינות גבוהה ושקיפות מלאה לכל אורך התהליך – פנו עכשיו והבטיחו את הזכויות שלכם.

הכתבה נכתבה בשיתוף פורטל עורכי דין מומלצים מקבוצת מקומונט

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף עו"ד רונן בנדל

כדאי להכיר