צילום מדדים סוכנות ביטוח

הכירו את מדדים : סוכנות הביטוח הפנסיונית שתעשה לכם סדר

כיום, אנו מוצפים במידע. מלאים במשימות חיינו ועסוקים עד מעל הראש בעבודה, חיי משפחה וצרות היום-יום. מעבר לכל זה אנו אמורים גם לחסוך לפרישה, לדאוג לביטוח בריאות טוב ואולי גם להשקיע קצת כסף

בשיתוף מדדים

אבל ביננו – למי יש לזמן לכל זה? מי יהיה אחראי על כל הדברים האלה? לשם כך יש את מדדים. כיום תפקיד סוכן הביטוח הפנסיוני זה מעבר למכירת ביטוח כמו פעם. היום סוכנות לביטוח היא מרכז פיננסי, פנסיוני וביטוח לכל המשפחה. הם בעצם דואגים לתכנן את העתיד בשבילנו.

יותר מוצרים, יותר אחריות

אם בעבר, היה לנו רק קרן פנסיה ממקום העבודה וכמעט לא היינו צריכים להתעסק בזה. כיום שוק הפנסיה, הביטוח וההשקעות הוא רחב מאוד וכולל עשרות מוצרים. כן, כן מה ששמעתם- משפחה יכולה להחזיק מעל 12 מוצרי ביטוח, השקעות ופנסיה. איך זה עובד? הנה כמה דוגמאות. חישבו שתא משפחתי הכולל זוג ו2 ילדים – בהנחה ששתי ההורים עובדים, מחזיק ב2 קרנות פנסיה לשני ההורים, בנוסף, ההורים מחזיקים גם ב2 קרנות השתלמות. ואם כמובן הם עבדו בכמה מקומות עבודה אז כנראה יש להם יותר מקרן השתלמות אחת. כבר בדוגמא הזאת אנו הראינו שההורים היקרים מחזיקים בארבעה מוצרים שונים.

ומה עם הביטוח? הרי שכיום מעל 3 מיליון משפחות בישראל מחזיקות בביטוח בריאות פרטי הכולל את כל הכיסויים החשובים, ובנוסף גם צריך לדאוג לביטוח חיים ואם יש דירה אז גם ביטוח משכנתא. כפי שאתם מבינים, לתא משפחתי יש מעל 10 מוצרים שונים שהוא משלם עליהם ומשהו צריך לעזור למשפחה בנושא הזה.

ראייה רחבה של כל מוצרי ההשקעות

לעיתים, אנשים מפרידים בין קרן הפנסיה, קרן ההשתלמות ותיק ההשקעות שלהם. הם נוטים לקחת סיכונים נמוכים בתיק הפנסיה וקרן ההשתלמות ולהגביר סיכון וחשיפה למניות בתיק ההשקעות הפרטי. אבל לא כך אמור להיות הדבר. בסוכנות מדדים, מנהל התיק של המשפחה דואג לשקף את רמת הסיכון הכללית בתיק ההשקעות שכולל את כל המוצרים שדיברנו עליהם. לאחר בירור צרכים ורמות סיכון של המשפחה נוכל להתאים להם את רמת הסיכון הרצויה וגם – טיפ חשוב! נדע איפה לחלק את הסיכון לפי היבטי המס. לדוגמא, ניתן להשקיע בסיכון גבוהה בפנסיה ובקרן ההשתלמות כי יש פטור ממס בחלק מהמוצרים הללו ולהוריד סיכון בתיק ההשקעות הפרטי שלנו (שזה כסף נטו ששילמנו עליו מס במשכורת).

סוכנות ביטוח שהיא מרכז פיננסי וביטוחי במקום אחד.

סוכנות ביטוח מדדים, באמצעות בעלי הרישיון שלה, דדי לוי ואיתן מזרחי שהם סוכני ביטוח פנסיונים מורשים בעלי תואר שני בהשכלה פיננסית ומתכנני פרישה יחד עם צוות גדול של סוכנים מורשים ומנהלי תיקים ותפעול, עוזרים למשפחות בדיוק בנושא הזה. באמצעות בדיקה דיגיטלית ניתן לשקף לתא המשפחתי את כל המוצרים. סוכנות מדדים עובדת עם 14 בתי השקעות וחברות ביטוח ויחד במספר פגישות ניתן להתאים את הצרכים המדויקים לכל משפחה. החל מבחירת קרן פנסיה מובילה, ועד לתכנן את החיסכון לילדים ללימודים. כל משפחה צריכה סוכן פנסיוני שהוא בעצם מלווה את המשפחה פיננסית וביטוחית בכל צעד. אנו מאמינים בגישה דיגיטלית וירוקה, וכיום כל הפגישות כולל המסמכים וההתנהלות מבוצעת בחתימות דיגיטליות, שיקוף מידע במיילים בוואטסאפ ופגישות בזום. העתיד כבר כאן.

עזרה לילדים מתחילה בחיסכון קטן

חיסכון לכל ילד כמקרה בוחן להשקעה בבנק לעומת השקעה בשוק ההון. אחת מהדוגמאות הטובות ביותר זה מוצר שנקרא חיסכון לכל ילד. המדינה פתחה את המוצר בשנת 2017 כדי לקדם את נושא החיסכון לילדים. התכנית מבורכת וניתן ללמוד ממנה המון. תכנית חיסכון לילד נתנה אופציות להשקיע במוצרים חסרי סיכון כמו בנקים ובתי השקעות עם סיכון נמוך, בינוני וגבוה. לאחר מספר שנים, משרד האוצר ביצע מחקר על התכנית וראו כי הפערים בין התוכניות בבנקים ללא סיכון לתכניות במסלול השקעות עם סיכון גבוהה יכולים להגיע להבדלים של עד 500% לטובת הסיכון הגבוה. ולכן, ההמלצה כיום היא להוציא את הבנקים מהתמונה ומסלול ברירת המחדל של ההשקעה יהיה פתיחת חיסכון בקופת גמל בסיכון גבוה.

אנו נסיק מכך כמה דברים חשובים. האחד, יש לתכנן את ההשקעות שלנו וככל שנשקיע לטווח יותר ארוך זה שווה לנו לקחת את הסיכון. יש להיוועץ באנשי מקצוע שאנו סומכים עליהם כדי שיעזרו לנו לתכנן את עתידנו ועתיד ילדינו וינחו אותו איפה להשקיע נכון. וזה המשמעות של סוכן פנסיוני שמוביל את המשפחה לעצמאות כלכלית ועוזר להם לתכנן את עתידים.

בדיקת התיק וליווי מתמשך

דיברנו המון על המוצרים ואסטרטגיה אבל כדי ליישם זאת לטווח ארוך יש צורך בהתמדה. סוכנות מדדים נותנת ליווי מתמשך ללקוחות החברה. זה מתחיל בדיווח רבעוני של המוצרים שלכם וכלה באמנת שירות שמאפשרת פגישה אחת לשנה עם מנהל התיק. מטרת הפגישה היא לוודא שהתיק הכולל של המשפחה הכולל פנסיה, ביטוח ופיננסים משרת את המטרות. אם צריך לעדכן הנחות אז עושים זאת וגם אם צריך לבצע שינוי- עושים זאת כמובן באישור הלקוחות. יש חשיבות רבה לעבור על התיק לעיתים תכופות כי יש המון שינויים בחיים וחשוב תמיד להתאים את המוצרים שאנו משלמים עליהם כסף רב- לצרכים הנוכחיים שלנו.

לא לשלם סתם על ביטוח

קניית ביטוח היא דבר חשוב. אבל יותר מזה, היא צריכה לענות על צורך. אנו נתקלים לעיתים בבדיקות שאנו עושים כי אנשים רוכשים ביטוח לא מהסיבות הנכונות או לעיתים השאירו את הביטוח כי הם מפחדים לבטל או מקובעים על נושא מסוים. נסביר, ביטוח הוא מוצר שנועד להגן על סיכון מסוים בחיינו, זה יכול להיות ביטוח בריאות שמגן עלינו מהוצאה גבוהה בתחום הזה או ביטוח חיים שנועד להגן על הנתמכים שלנו (בעיקר בן/בת זוג וילדים) אך האם הורים בני 60 שהילדים שלהם גדולים וכבר לא צריכים תמיכה כלכלית ובן/בת הזוג יהיה מסודר בפנסיה- האם הם צריכים להחזיק ביטוח חיים? התשובה היא כנראה שלא. וכנראה שהם משלמים סתם כי הרי הם יבטלו זאת בפעם הבאה שסוכן מקצועי יטפל להם בתיק ויתקל בביטוח שכבר לא עונה על הצרכים שלהם. מקרה דומה גם יכול להיות בגילאים צעירים. אנו נתקלים בהמון צעירים שקנו ביטוח חיים במיליוני שקלים כי זה נורא זול. אבל האם זה לא משרת את מטרת הביטוח. אם אין להם משפחה להגן עליה אין להם צורך בנושא. כמובן גם הורים מבוגרים שנתמכים יכולים להיות סיבה מוצדקת אבל זה במקרים נדירים ולרוב סתם מכרו להם ביטוח ללא בדיקה רצינית של הצרכים שלהם.

לסיכום

אין תחליף לליווי מקצועי. כיום אנו מוצפים בביטוחים, בהשקעות ובפרסומות ונבלעים בתוך הרי מידע. ההמלצה היא להחזיק סוכן ביטוח פנסיוני שאתם סומכים עליו, שהוא יעזור לכם לדייק את הצרכים שלכם ולהתאים את המוצרים הנכונים עבורכם. סוכנות מדדים שמנהלת למעלה מעשרת אלפים לקוחות, מצטיינת בנושאים הללו ותשמח ללוות לקוחות נוספים להגשים את מטרות החיים שלהם.

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף מדדים