ריפוי עצמי על פי תפיסת הרפואה החדשה

בשנים האחרונות החלו ישראלים רבים להיות הרופאים של עצמם. תהליך ריפוי עצמי מאפשר לנשים ולגברים כאחד לקחת אחריות על בריאותם ואורח חייהם, ובמקום להתמקד בתסמיני המחלות ולהסתמך על רופאים ותרופות הם מבינים כי רוב המחלות הן פסיכוסומטיות, לכן הדרך הנכונה עבורם לבריאות פיזית ונפשית מתחילה בריפוי הנפש ובטיפול עצמי, ובהתאם לצורך הם משלבים טיפול רפואי חלופי או קונבנציונלי

סבטה מילמן צילום יחצ

בשיתוף סבטה מילמן

מה המודל המדעי של ריפוי עצמי על פי תפיסת הרפואה החדשה? איך אפשר לצמוח ולהתפתח ממקום של כאב או קושי? נפגשנו לשיחה עם סבטה מילמן המציעה דרך ריפוי אלטרנטיבית ומשנה חיים.

“המסע שלי התחיל בשנת 2016 כאשר יצאתי לחופשה משפחתית באיטליה ומחלת עור אוטואימונית תקפה אותי. גופי התמלא בפצעים איומים ובשלפוחיות עור נוראיות, לכן שבתי ארצה על מנת להתאשפז במחלקת עור ולקבל טיפול. בתקופה זו בחיי שימשתי כאחות מוסמכת במערכת הבריאות, עבדתי במחלקת טיפול נמרץ לב. במהלך אשפוזי (כ 45 יום!) וגם לאחריו הרופאים המומחים לא הצליחו לאתר את מקור הבעיה, הייתי חסרת אונים, במצב סיעודי, מפוצצת בסטרואידים, וכך השתחררתי הביתה, עם שקית של תרופות, תלויה לגמרי בבני משפחתי, מרוסקת פיזית ונפשית”, מספרת לנו סבטה מילמן.

“אחד הרופאים טען כי למחלת העור הקשה שתקפה אותי יש סיבה רגשית, אך אין להם מענה עבורי, ואני אצטרך ליטול כדורים עד סוף חיי. בתור אחות היה לי ברור כי לכל תרופה שלל תופעות לוואי, ומהר מאוד הלו”ז שלי יתמלא בביקורי רופאים, טיפולים, בדיקות והרבה מאוד סבל. למעשה, פרשתי ממרוץ החיים והבנתי כי אין לרפואה המערבית פתרונות עבורי, לכן התחלתי לשאול שאלות ולחפש פתרונות לריפוי עצמי”, מוסיפה סבטה.

“לא יכולתי לשוב לעבודה, ניצלתי את הזמן הפנוי ללמידה ורכשתי ידע וניסיון מעשי בשיטות כמו אימון אישי, NLP, רפואה אלטרנטיבית ורוחניות, ובהמשך נחשפתי לעקרונות הרפואה הגרמנית החדשה של ד”ר האמר וזה היה גילוי מרתק עבורי. נפרדתי מכל התרופות, כולל סטרואידים, יצאתי מתקופה אפלה וחשוכה בחיי לדרך חדשה ומלאת תקווה ושמחה, וכך גם הבנתי מה ייעודי בחיים”, היא משתפת אותנו.

גישה נכונה ובריאה יותר לטיפול במחלה

“לאחר שהבנתי כי למערכת הבריאות הקונבנציונלית, שהייתה ביתי החם קרוב ל-30 שנים, אין באמת פתרונות לרוב המחלות הכרוניות, למעט תרופות המטפלות בסימפטומים בלבד, הקמתי קליניקה פרטית על מנת להוביל תהליכי ריפוי עצמי לאנשים רבים המתמודדים עם הרגעים הקשים והמפחידים ביותר בחייהם. עד היום סייעתי למאות אנשים לשנות את מסלול חייהם, ולצאת מן החושך אל האור”, מציינת סבטה.

“כיוון שחוויתי על בשרי ולמדתי שיטות מתקדמות יותר לטיפול עצמי בחרתי בדרך חדשה בחיי וכיום אני משתפת את הידע והתובנות שלמדתי באמצעות הטיפול האישי ובעזרת קורסים והרצאות. כיום אני מציעה מעטפת שירותים רחבה הכוללת קורס דיגיטלי און ליין ללימוד עצמי, פגישות ייעוץ ותהליך ליווי פרטני שמותאם באופן אישי למטופל. בין השירותים טיפול בהתמכרויות: ניקוטין, סוכרים ופחמימות, ליווי וסיוע במשברי חיים, טיפול בחרדות, דיכאון וטראומה, תזונה בריאה ועוד”, היא מוסיפה.

מובילה את מהפכת הריפוי העצמי

סבטה מילמן, אחות מוסמכת בעלת שני תארים אקדמיים, אחד מהם תואר בסיעוד, משתפת אותנו כי מהפכת הריפוי העצמי זוכה כיום לעניין רב לאור ההצלחות הרבות של עקרונות השיטה. סבטה מסבירה לנו כי לכל מטופל היא מתאימה טיפול פרטני ומותאם אישית, ולאחר אפיון וזיהוי הקונפליקטים הרגשיים שהביאו למחלה פיזית או נפשית אצל המטופל, היא מתכננת תהליך ריפוי המבוסס על כלים פרקטיים לשינוי תודעתי ותפיסתי, ולמעשה היא יוצאת למסע מרתק ומעמיק עם מטופל כדי להביא אותו להבנה ולזיהוי הדפוסים שלו ולשנותם.

“תהליך הריפוי העצמי שאני דוגלת בו מבוסס על מגוון גישות ושיטות טיפול, ביניהן העקרונות הרפואה הגרמנית החדשה על פי משנתו של ד”ר האמר, NLP, דמיון מודרך, מדיטציה, EFT (שיטה ייחודית לשחרור כאבים פיזיים ורגשיים) ועוד. ברצוני להוסיף כי הבנת נפש האדם בצורה מעמיקה סייעה לי לפתח תהליך טיפול פרקטי שיכול לסייע לכל אדם בכל שלב בחייו, וניתן לעבור את התהליך במקביל לטיפולי הרפואה המערבית”, היא מסבירה לנו.

“לאחר שנים רבות בהן שימשתי כאחות מוסמכת במערכת הבריאות ועסקתי לילות כימים בריפוי והצלת הגוף, כיום אני מציעה שיטת טיפול חדשנית ואיכותית יותר שבה המטופל זוכה למלוא תשומת הלב והוא לוקח חלק פעיל ומשמעותי בתהליך הריפוי מהמחלה הפיזית או הנפשית”, מסבירה לנו סבטה ומוסיפה: “בניגוד לגישה המקובלת בעולם הרפואה המערבית בה ישנה הפרדה ברורה בין גוף ולנפש, על פי גישתי ההוליסטית גוף-נפש הוא אחד שלם ובלתי נפרד. לכל מחלה יש מקור נפשי וגם משמעות ביולוגית, המחלה היא השיעור עבורנו. ברגע שנזהה את המקור ונלמד את השיעור, נוכל להחלים מהר יותר והמחלה לא תשוב אלינו. במקום תרופות וכדורים תקבלו שליטה על הגוף הפיזי והנפש שלכם, וגם במקרה של מחלת הסרטן תצאו נשכרים מאחר שבגישה שאני מובילה, כל מחלה מתחילה בתודעה בעקבות משבר רגשי כלשהו, אותו נוכל לזהות יחד, לשנות דפוסים, לצמוח מתוך הכאב וליהנות מחיים מלאי שמחה ואהבה”.

לקחת אחריות על הבריאות והחיים

הגיע הזמן לקחת אחריות על הבריאות ולשנות דפוסים בחיים. החזון של סבטה מילמן הוא להפיץ את הידע הרב שברשותה בנושא ריפוי עצמי לכל אדם ואדם בישראל, לסייע לכולנו לחיות חיים בריאים ושמחים יותר ולרכוש כלים ומיומנויות להפוך לרופאים של עצמם.

לדבריה, כל אדם חייב לקחת אחריות על גופו הפיזי והנפשי, וחשוב להבין את המניעים לקשיים ולמחלות, אך במקום תרופות המטפלות בסימפטומים בלבד חייבים לבצע שינוי תודעתי ורק כך ניתן להגיע לחיים בריאים, שלווים ומאושרים.

הכתבה בשיתוף סבטה מילמן – אחות מוסמכת בעלת מרפאה אינטגרטיבית ומובילה לריפוי עצמי. ליצירת קשר אנו התקשרו לטלפון: 6220117 – 052, או בקרו באתר: https://svetamilman.com/

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף סבטה מילמן

כדאי להכיר